Ga naar inhoud


firefox extensies


wanderer

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij ontstonden ze rond 22 uur, en op dit moment kan ik geen add-ons installeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja vervelend merkte het meteen gisteren ochten

mijn banking beveiligings app van fsecure start daarmee ook niet op (bedoeld opdat andere websites waar je nadien komt niet uitlezen waar je eerst gesurft hebt)

dan maar Edge effe gebruiken, daar start de app wel

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Keerzijde van SOFTWARE (alweer)

 

Een groot probleem voor gebruikers van Firefox: alle plug-ins in de browser, de zogenoemde 'add-ons', doen het niet. Nieuwe plug-ins installeren werkt ook niet.
Het komt door een fout van Mozilla, de maker van Firefox. Een beveiligingscertificaat dat Mozilla gebruikt, is verlopen. Met dat certificaat wordt bewezen dat een plug-in betrouwbaar is. Kort gezegd: Firefox vertrouwt zijn eigen 'add-ons' niet meer.
Zonder geldig certificaat willen de plug-ins niet starten. Nieuwe plug-ins kunnen ook niet gedownload worden. "Ons team werkt aan een oplossing voor het probleem. We laten het weten als we meer informatie hebben", schrijft Mozilla op de site.
Automatisch invullen
Makers van de plug-ins kunnen er niets aan doen. Zo laat wachtwoordmanager 1Password op Twitter weten dat er contact is met Mozilla om het probleem op te lossen. Tot die tijd werkt het automatisch invullen van wachtwoorden in Firefox niet.
Op Reddit heeft een gebruiker een handleiding geplaatst om je plug-ins weer aan de praat te krijgen. Daarbij worden wel allerlei beveiligingsmaatregelen uitgeschakeld, dus voor de gemiddelde gebruiker is die methode niet aan te raden.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Penthe:

Heeft vandaag zelfs in het Nederlandse nieuws gestaan, maar de problemen waren maar van korte duur vind ik zelf.

Van korte duur? De problemen zijn nu, 36 uur na de eerste meldingen, nog steeds niet opgelost.

 

Edit: krijg nou t**ten: terwijl ik dit zit te tikken gaan m'n extensies weer werken nadat twee hotfixes in de achtergrond zijn geïnstalleerd.

aangepast door zeeteefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mij wil het nog steeds niet, downloaden mislukt, controleer uw verbinding.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit nu op opera browser, ook daar veel mogelijkheden en voor mij werkt hij ook nog eens stukken sneller dan firefox, misschien eens tijd voor wat nieuws voor mij

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond (5 mei)heeft Mozilla updates uitgebracht voor Firefox Desktop, Android en ESR die de gedeactiveerde add-ons weer activeerd. (Versie 66.04) Bij mij werken alle add-ons weer normaal.

 

Nota: Firefox x64 Quantum is op heden de snelste browser, deze moet je hebben dus.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ook weer zie ik, en ik heb de x64 quantum, maar dan is opera toch nog 10 keer vlugger bij mij

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt niet, je systeem heeft blijkbaar onderhoud nodig, en eens opruimen van alle rommel in caches en dergelijke.

https://www.toptenreviews.com/software/internet/best-internet-browser-software/

 

Mozilla heeft een update voor versie 66 van zijn webbrowser Firefox uitgebracht, de tiende versie gebaseerd op Firefox Quantum. De browser heeft met Quantum niet alleen een nieuw uiterlijk en logo gekregen, ook onder de motorkap is er veel veranderd. Zo zijn de prestaties van de browser engine flink verbeterd, zijn de zoek- en adresbalk gecombineerd en is er veel aan de beveiliging gesleuteld. Als een gevolg daarvan worden zogenaamde legacy extensies niet meer ondersteund. In versie 66.0.4 zijn de problemen met de uitgeschakelde add-ons verholpen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...