Ga naar inhoud


Hulp TV Vlaanderen CI+ met ander box


ghostboy1993

Aanbevolen berichten

Beste mense , 

ik had vorig week een nieuwe Antenne dossje besteld eentje waarmee je kan opnemen.

Nu is mijn probleem dat ik constant de melding krijg dat er een authenticatie fout is.

Hoe kan ik mijn kaart met de box laten herkennen ?

Indien nodig ik heb mijn orgineel Box van TVV antenne ook nog.

Mijn nieuwe digibox is: Telestar DIGINOVA 23 CI+ TV set-top box

 

Alvast bedankt voor de hulp !

aangepast door ghostboy1993
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Met kaart in de box, bedoel je daarmee je TVV CI module?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ceesv:

Met kaart in de box, bedoel je daarmee je TVV CI module?

Ik heb de Antenne TV CI+ Module en vandaag een ander reciever , en wil dat graag gebruiken ipv die orginele .

Is dit mogelijk ?

Want de nieuwe Reviever die ik vandaag heb ontvangen zegt authenticatie probleem ?

Hoe kan ik dit verhelpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hij bedoelt de Antenne CI+ module. Dat is net zoiets als de CAM701 met ingebouwde kaart voor CDS, TVV etc.. Als de CI+ niet autoriseerd dan is de box waarschijnlijk NIET CI+ compatibel... Of je moet eerst op een Antenne kanaal staan. Daarop wordt de authorisatie info verstuurd.....

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mimisiku:

Nee, hij bedoelt de Antenne CI+ module. Dat is net zoiets als de CAM701 met ingebouwde kaart voor CDS, TVV etc.. Als de CI+ niet autoriseerd dan is de box waarschijnlijk NIET CI+ compatibel... Of je moet eerst op een Antenne kanaal staan. Daarop wordt de authorisatie info verstuurd.....

Als het niet CI(+) Compatible is waarom heeft het dan een CI slot? 🤔 Zal straks eens proberen op VTM te staan en zien als het benne 15 Min kan herkent worde , bedankt alvast voor deze tip ! Als het werk of niet zal ik hier ook posten 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Soms is er een volgorde hoe je activeert, je kan proberen eerst op een antenne zender af te stemmen en daarna het module in de ontvanger te stoppen.

Wie weet helpt dat.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ceesv:

Soms is er een volgorde hoe je activeert, je kan proberen eerst op een antenne zender af te stemmen en daarna het module in de ontvanger te stoppen.

Wie weet helpt dat.

heb jouw methode gebruikt en ook CI+ module andersom draaie maar dan geeft die juist geen melding van authenticatie probleem dus heb die terug gezet als voorheen en blijf dit nog zien:

zIR3Jo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben bang dat je weinig opties hebt.

De cam wil niet authentificeren in de ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei ceesv:

Ik ben bang dat je weinig opties hebt.

De cam wil niet authentificeren in de ontvanger.

De ontvanger wat ik heb kan je blijkbaar met het internet doen update !

Ik had versie 1.03 maar is nu 1.10 en laat netjes beeld zien !

Lag dus aan de software 😅

Allersinds iedereen bedankt voor de hulp , hier mag een slotje op !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik al gemeld... AntenneTV gebruikt echt CI+ en de CAM701 werkt gewoon als CI.. Daarvan is de '+' niet geactiveerd...

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sprietje:

Als je deze module hebt (de bovenste), gaat het niet werken.

Je zult deze CI+ module moeten hebben, de onderste:

antenne tv CI+-module.jpg

Telestar Diginova 23 CI+.png

TV Vlaanderen CI+-module.jpg

ik heb de bovenste en die werkt wel als je je box update ;) ( legaal update ) ;) 

1 minuut geleden zei Mimisiku:

Dat had ik al gemeld... AntenneTV gebruikt echt CI+ en de CAM701 werkt gewoon als CI.. Daarvan is de '+' niet geactiveerd...

gelukkig hebben we toch nog wat vrijheid !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weer wat geleerd, er was dus een software update die het probleem oploste.

Bedankt voor het afmelden van het probleem.

 

Dat anderen er hun voordeel mee mogen doen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...