Ga naar inhoud


Johan Derksen start eigen radiostation


Satneef

Aanbevolen berichten


32 minuten geleden zei Jürgen:

Nu vond of vind ik G.B.J. Hilterman toch wel van een ander kaliber dan Derksen en dan bedoel ik dat positief ten gunste van Hilterman...

 

De toestand in de wereld met gbj, dat was zo'n beetje de here jezus van rechts Nederland, Johan Derksen geeft zijn mening zonder politiek correct te zijn, is overigens ook rechts. GBJH was politiek correct  rechts AVRO.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb nog 2" banden met g.b.j. erop,

Toen waren er nog toestanden in de wereld welke besproken mochten worden.🙈🙉🙊

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

Nee, die zullen we niet meer kennen zeg! Jij bent nog maar een broekie en moet nog werken voor de kost. Nogal wat leden zijn al 10 jaar met pensioen.

 

Ja, en ik moet bekennen dat ik ook tot die groep behoor.

 

Op de televisie heb ik hem nooit meegemaakt,

Maar zijn radiopraatjes op zondagmiddag herinner ik me terdege.

 

Eerst de heer HJ Neuman op de ene zender.

Even later GBJ Hiltermann op de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met hun heldere duidingen konden we nog redelijk goed gemutst de nieuwe week weer in. Na een praatje van Derksen hou je je hart vast hoe het verder moet. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Tonskidutch:

dus dan weten we dat ook weer, en wat heeft Derksen nu met die beste GBJ te maken

niets

 

Maar welke topic hier dwaalt nu niet soms een beetje weg van de oorspronkrlijke inbreng?

Het zou waarschijnlijk een beetje saai worden als dat niet zo was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een levens wijsheden en/of lessen van jullie, kennelijk allemaal uit verveling en vanachter de geraniums. :sleep:

 

Ik hoor de man (Johan Derksen) wel eens praten op de spreekwoordelijke buis, maar zoals voor alle media of content wat tot je toekomt …………………. Er zit een knop op om uit te zetten als het je niet zint  :laugh:

 

Positieve van Johan Derksen vind ik wel de moed om zijn muzikale activiteiten zoals schouwburg voorstellingen over de blues medio jaren 60-70 te organiseren, maar ook ontdekker is geweest van de inmiddels populaire Danny Vera en sinds de oprichting van streamradio 40Up een van de betere diskjockeys aldaar.

 

Het siert in negatieve zin, jullie "ouderdom" en ouderwetsheid om op jullie leeftijd als "oude" zuurpruimen te gaan zitten fitten op een leeftijdsgenoot die nog de spirit heeft om naast al zijn drukke bezigheden ook nog eens een eigen radio station te beginnen, ……………….. Grolloo Radio

aangepast door Toppers
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Toppers:

Wat een levens wijsheden en/of lessen van jullie, kennelijk allemaal uit verveling en vanachter de geraniums. :sleep:

 

Ik hoor de man (Johan Derksen) wel eens praten op de spreekwoordelijke buis, maar zoals voor alle media of content wat tot je toekomt …………………. Er zit een knop op om uit te zetten als het je niet zint  :laugh:

 

Positieve van Johan Derksen vind ik wel de moed om zijn muzikale activiteiten zoals schouwburg voorstellingen over de blues medio jaren 60-70 te organiseren, maar ook ontdekker is geweest van de inmiddels populaire Danny Vera en sinds de oprichting van streamradio 40Up een van de betere diskjockeys aldaar.

 

Het siert in negatieve zin, jullie "ouderdom" en ouderwetsheid om op jullie leeftijd als "oude" zuurpruimen te gaan zitten fitten op een leeftijdsgenoot die nog de spirit heeft om naast al zijn drukke bezigheden ook nog eens een eigen radio station te beginnen, ……………….. Grolloo Radio

 

Ik heb eens even rondgekeken, maar ik heb helemaal geen geraniums. Sterker nog, ik heb ook geen knop op mijn televisie om hem uit te zetten. Mag het ook met de afstandsbediening?

 

Maar je bent in ieder geval een heel goede volgeling van Johan Derksen.

Hij is zelf ook stapeldol op heiligverklaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei johnno:

Maar je bent in ieder geval een heel goede volgeling van Johan Derksen.

Hij is zelf ook stapeldol op heiligverklaringen.

 

Noem het zoals je wilt, ik heb in ieder geval meer respect voor een actieve 70-jarige Johan Derksen dan een grijze "miauwer" :P

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mag ik mij niet aangesproken voelen met " jullie allemaal"?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Sprietje:

Johan___Derksen.gif

 

@Sprietje, zie je foto op de achtergrond …………………. Zit hij (Johan Derksen) nu ook al te "grappen en te grollen" over jouw schotel adviezen c.q. kennis ?

 

Die Johan is als 70-jarige toch ook wel van alle markten thuis, van Grolloo Radio tot Satelliet schotels. :wub:

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...