Ga naar inhoud


Johan Derksen start eigen radiostation


Satneef

Aanbevolen berichten

De Snor (als ik het goed begrepen heb is dat zijn bijnaam) is bezig met het voorbereiden en proefdraaien van zijn eigen radiostation Grolloo radio genaamd.(hij komt er zelf vandaan)

De muziek zal bestaan uit blues, soul, country, nederpop, americana en cajun.

Wanneer de preciese start is is nog niet bekend.

De tests zijn te beluisteren via de internetpagina van het station

Bron: Broedcast magazine

 

grollooradio.jpg

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Noemt dingen bij hun naam en neemt geen blad voor de mond.

 

Was jaren hoofdredacteur van een voetbal blad, kletst tegenwoordig een avondvullend programma vol over voetbal en wereldse zaken.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drs.IJzerbout,

 

 

Citaat

Wie is Johan Derksen?

 

 

Ik ken hem, die heb ik 2 jaar terug een hand gegeven ( King King concert ) en gevraagd door te gaan waar hij met bezig is, concerten in de kroeg en het grote feest achter de kroeg 1 x per jaar .......

 

Muziek liefhebbers weten wat hij samen met zijn vrienden die op Aruba wonen doet ( o.a. gratis toegang Rolling Stones concert ).

 

Onze aller grootste vriend hier op het forum heeft een zoon die een van de aller grootste tenten van Europa daar opbouwt achter de kroeg.

 

 

@ceesv,

 

 

Citaat

kletst tegenwoordig een avondvullend programma vol over voetbal en wereldse zaken.

 

 

Vooral het laatste gedeelte wat je schreef ben ik het helemaal mee eens.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2019 om 15:55 zei Satneef:

De Snor (als ik het goed begrepen heb is dat zijn bijnaam) is bezig met het voorbereiden en proefdraaien van zijn eigen radiostation Grolloo radio genaamd.(hij komt er zelf vandaan)

Hij denkt dus nog steeds dat hij overal verstand van heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...