Ga naar inhoud


OpenATV 6.4


maja

Aanbevolen berichten


Is dat zo speciaal dan? Imagebouwers maken continue update images....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen spreken over OpenATV i.c.m. de Dreambox. Daar waren de versies 6.2 en 6.3 redelijk desastreus. Zelfs tot een niet meer bootende box aan toe. Persoonlijk stoor ik me aan de manier waarop ze hun bootlogo vastleggen. Ook lijken de drivers voor niet echt stabiel... Had hier een DM900 waarbij de OpenATV 6.3 vast was gelopen. Box startte niet meer op (LED rood). Was niks meer op te installeren. Bleek dat de flash was geherpartitioneerd.. Ding kon retour naar Lünen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu open ATV 6.4 werken op mijn Mutant HD51, nog geen problemen ondervonden.

Ik heb 4 verschillende images draaien op mijn HD 51, (open pli, open vix, open atv en open hdf), dus kan ik kiezen welke image het stabielst is.

Open ATV 6.4 oogt voor mij wel stabiel. De ene image is wat uitgebreider als de ander. Het is maar net wat je wilt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is net even anders, mooie skin, lekker uitgebreid enz...

Alle images hebben hun voor en nadelen, maar dat zal je wel weten onderhand.

Of het meer heeft, wie kan daar zinnig op antwoorden.

 

Pure-2-CCCAM-02-1024x576.jpg

 

plugins-1024x576.jpg

 

channelList_default-1024x576.jpg

 

pManager_1-1024x576.jpg

 

weather-1024x576.jpg

 

menu_network-1024x576.jpg

 

Pure-2-CCCAM-17-1024x576.jpg

 

Mij bevalt vooral de  Strakke Interface

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste images heb ik al getest, ik vind open VIX ook erg goed, meestal draai ik ze een week om te testen.

Ik ga Pure e2 wel een week testen, kijken hoe deze bevalt.

Ik kan met 4 images(multiboot) in mijn box alle kanten heb, dat is wel ideaal.

Open pli ben ik niet zo tevreden over. Met de UHD kanalen crasht de box.

Open HDF heeft weer een voordeel met de streamlinkserver om de youtube webcams te openen.

Zo heeft iedere image zijn voor en nadelen, net wat Tripleboy zegt.

Ik gebruik wel pure e2 6.2, omdat ik las dat de 6.3 nog niet helemaal klaar is met de build.(testfase)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Pure e2 geinstalleerd gehad, ziet er gelikt uit en werkt in de 1ste instantie lekker snel, na verloop van tijd wordt deze echter langzamer en langzamer, zeker als je transparantie aanzet voor bijvoorbeeld de zenderlijst, op een gegeven moment werd het mij te langzaam en teruggekeerd naar OpenPLi...

 

OpenATV 6.2 werkte bij mij prima, al miste ik de info op de satellietontvanger met daarop de tijd en datum. OpenATV 6.2 werkt bij een kennis van mij al 2 jaar zonder problemen, 6.3 gaf wat problemen, 6.4 niet geprobeerd en dat ga ik ook niet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-10-2019 om 10:35 zei Mimisiku:

Persoonlijk stoor ik me aan de manier waarop ze hun bootlogo vastleggen.

Bij OpenHDF kun je in de softwaremanager (Het menu met o.m.software-update) op de menu knop drukken en daar staan een aantal instellingen.

Hier zie je overwrite bootlogo,zet deze op nee.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...