Ga naar inhoud


'Mijn tv vlaanderen' in de soep ?


haelewyn

Aanbevolen berichten

Na heel veel aanmeldpogingen en nadat ik mijn paswoord probeerde te wijzigen werd mijn account geblokkeerd wegens een te groot aantal foute pogingen / verkeerd wachtwoord.
Mijn account laten deblokkeren.. dat duurde precies wel meerdere dagen eer het in orde was..
Nadien weer hetzelfde. Paswoord aanpassen, de website geeft weer dat dat gelukt is, maar nadien toch niet kunnen inloggen. Ook niet na 1 dag, na 2 dagen, na 3 dagen...
En nu weer geblokkeerd wegens te veel keren geprobeerd om in te loggen met het '''''''verkeerde''''''' wachtwoord.

Nog iemand last mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 uur geleden zei haelewyn:

Nog iemand last mee ?

als ik control shift gebruik / intik bij een CAD applicatie, springt m'n toetsenbord layout op Duits

heb ik dat vergeten dan is mijn wachtwoord dat ik intik ook niet correct, gelukkig weet ik van dit software probleem en dus kijk vooraf altijd even of er nog steeds dit staat

 

(voor mij dus layout NLD INTL)

 

opschrijven van wachtwoorden (opdat je ze kunt terugvinden) en even opletten hoe de toetsenbord layout ingesteld staat is misschien banalo oplossing voor sommigen

en anders moet je jezelf een paswoord manager nemen zodat je dergelijke fouten niet meer maakt

 

een correct systeem dat paswoorden en sms berichten via telefoon of app verificatie via de telefoon heeft duurt zeker geen dagen en niet langer dan een 10 minuten maximaal

of tis paypal :mad: , die presteren het echt wel om een half uur later pas een verificatie te sturen, maar dat terzijde

Screenshot_89.png

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paswoord aangemaakt dat ik vaker gebruik, dubbel ingetikt, rechtstreeks zo opgeslagen en zowel gebruikt uit geheugen van de browser als zelf opnieuw ingetikt.

Ik heb geen verkeerd paswoord ingetikt ook al zegt de website van wel.

 

Dat is net het probleem.

 

Ook opnieuw een paswoord aangemaakt na een link gekregen te hebben. Niets mag baten..

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de cookies en andere sitegegevens op te schonen van je PC.

Daarna je webbrowser heropstarten en opnieuw inloggen bij TVV met je recentste paswoord.

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel .. het was voor mij hier al duidelijk, aan de hand van alles wat ik al zelf had geprobeerd , dat er iets meer dan gemiddeld aan de hand was.
Ik heb vandaag telefoon gekregen van de helpdesk, van een second line.. Een Vlaamse man die me belde.
Hij bevestigt dat er heel wat fout gaat met mijn account en de heractivatie daarvan maar zag er voor het moment zelf ook het einde niet aan.
Maar ze gaan het uitzoeken en het komt in orde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei haelewyn:

Maar ze gaan het uitzoeken en het komt in orde.

ik had met twee partijen ook precies hetzelfde probleem in het verleden

inzake de certificaten die men gebruikt bij wijzigen van het paswoord en heractiveren van het account

en heb dus ook zoals jij meermaals met desbetreffende beheerder van die partijen overlegt

 

als de certificaten van die website niet meer overeenkomen met de browser heb je dat probleem

op sat4all was het ook al eens een probleem inzake website en browser die de certificaten als onveilig bestempelt

 

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wel, ..na een aantal weken zijn ze er in geslaagd om de boel goed te zetten voor mij.
Ze hebben een nieuw paswoord aangemaakt en daarmee kan ik inloggen.
Wat er verder nog mis was : ik log in op TVV Live en volgens hun gegevens heb ik daar niet eens een account voor en kan ik daar niet op inloggen sedert 'de grote wijziging' van hun systeem.
Maar ik kan nog altijd met mijn oud paswoord en login inloggen.
Kan niet , zegt de helpdesk.. Je account is niet geactiveerd voor Live TV.

Tja .. je ziet. Voor MY TVV kon ik niet meer inloggen en zelf geen paswoord meer maken.
Voor LIVE TV kan ik wel inloggen maar zou het eigenlijk niet mogen kunnen.

Alles werkt ... en verder laat ik het voor wat het is.
Ik moet nog eens gaan sleutelen aan mijn Astra2 ontvangst die anders de makkelijkst te ontvangen SAT voor me is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...