Ga naar inhoud


France 4 en France Ô stoppen?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Quote

Ziggo staakt per 8 augustus de doorgifte van de Franse zenders France 4 en France Ô.

bron totaaltv 28 juli 2020

 

begrijp het echter niet helemaal omdat ik in mijn zenderlijst France 4 en France Ô helemaal niet zie staan en nog nooit heb kunnen kijken.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb bij Ziggo die kanalen ook nooit gezien. Zitten ook niet in een extra pakket..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, net even gelezen bij totaalTV. Het betreft de App TV Francaise die uitsluitend via de Mediabox oproepbaar was. Het gaat om een hele kleine niche groep die dat gebruikt... Zit niet in een lineaire pakket... Overigens is dit een Franse aangelegenheid. Die hebben de stekker eruit getrokken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versta er geen zak van, dus ik mis het niet.... Trouwens de meeste lineaire TV betreft alleen reclame met een vleugje film.... Dat is ook de reden van de teloorgang van lineaire TV.. Echt niet alleen corona. De mensen (met name de jeugd) is het kotsbeu.... Hetzelfde voor provider gebonden IPTV... Zelfde meuk, met dezelfde overdaad aan reclame....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ziggo staakt per 8 augustus de doorgifte van de Franse zenders France 4 en France Ô.

bron totaaltv 28 juli 2020

 

begrijp het echter niet helemaal omdat ik in mijn zenderlijst France 4 en France Ô helemaal niet zie staan en nog nooit heb kunnen kijken.

 

Er was eerst sprake dat France Televisions de zenders France 4 en France Ô zou opdoeken als lineaire kanalen, uit besparingen. 
Echter is de kans zeer groot dat met de corona crisis deze zenders toch langer on air zouden blijven. Ik kan ook nergens op internet een echte bevestiging van France Televisions terugvinden waarin staat dat ze de zenders effectief op 9 augustus zwart gaan. 
Misschien stopt de doorgifte overeenkomst met Ziggo wel op 8 augustus. Dat is afwachten. 

France 4 en ô kijk ik zelf niet veel, France 2 en 3 wel. Zitten wel goede films en series op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2020 om 15:12, stevenvc19 zei:

 

Er was eerst sprake dat France Televisions de zenders France 4 en France Ô zou opdoeken als lineaire kanalen, uit besparingen. 
Echter is de kans zeer groot dat met de corona crisis deze zenders toch langer on air zouden blijven. Ik kan ook nergens op internet een echte bevestiging van France Televisions terugvinden waarin staat dat ze de zenders effectief op 9 augustus zwart gaan. 
Misschien stopt de doorgifte overeenkomst met Ziggo wel op 8 augustus. Dat is afwachten. 

France 4 en ô kijk ik zelf niet veel, France 2 en 3 wel. Zitten wel goede films en series op. 

hoi,

 

France 4 blijft voorlopig bestaan. Frankrijk Ô stopt wel met uitzenden

De Franse minister van Cultuur Roselyne Bachelot-Narquin kondigde een uitstel van een jaar aan van het kanaal France 4.

Het doel is om ervoor te zorgen dat het jeugdaanbod van France Télévisions de tijd krijgt om over te stappen op het VOD-model. 

Het kondigde ook aan dat de zender Frankrijk Ô stopt met uitzenden op 23 augustus 2020, twee weken later dan verwacht.

 We willen u eraan herinneren dat beide stations oorspronkelijk op 9 augustus van dit jaar gesloten zouden zijn.

bron: Ministère de la Culture

  • Like 1

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...