Ga naar inhoud


Hoe kan ik de ELEVEN serie zenders via VuDuo en internet ontvangen


Jan Ambers

Aanbevolen berichten


HELEMAAL niet met VTI 8.0

Quote

Inhoud disclaimer:

De gepubliceerde overzichten van live, herhaalde en on-demand wedstrijden en evenementen op deze website worden uitgezonden door de officiële licentiehouders. Deze zijn beschikbaar op verschillende platformen, zoals aardse tv, radio, kabel, satelliet, IPTV, mobiele en desktop apps. Waar mogelijk zullen wij links weergeven naar de streaming evenementen op de platformen geleverd door de officiële zenders. Houd er rekening mee dat er in veel gevallen een digitaal abonnement of authenticatie van de gebruiker met een tv of internetprovider noodzakelijk is. We streven ernaar om zo nauwkeurig en gedetailleerd mogelijke uitzendinformatie te verstrekken. Uitzendschema's kunnen echter op elk moment gewijzigd worden. Wanneer u onjuiste of ontbrekende informatie aantreft, dan horen wij het graag.

 

 

overigens waarom dit topic de tag heeft van faq: begrijp ik als lezer helemaal niet

aangepast door Tonskidutch

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecodeerde streams afgeschermd door MAC filtering en Verimetrix codering in VLAN 4. Uitsluitend ontvangbaar middels gecertificeerde apparatuur. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Mimisiku zei:

Gecodeerde streams afgeschermd door MAC filtering en Verimetrix codering in VLAN 4. Uitsluitend ontvangbaar middels gecertificeerde apparatuur. 

 

Zucht.. houd toch is op met verspreiden van informatie die jij van een ander hebt gehoord maar jij niet begrijpt.  

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Codx

Wat is dat nou weer voor sneer? Staat toch precies waarom het niet gaat? Ik heb inderdaad andere expertises, maar is dat een reden om dat zo te ventileren? 

Nee, ik kan inderdaad geen Verimetrix (wie wel) anders was het makkelijk gekraakt, MAC filtering geen probleem (kun je spoofen), VLAN ook te implementeren...

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

@Codx

Wat is dat nou weer voor sneer? Staat toch precies waarom het niet gaat? Ik heb inderdaad andere expertises, maar is dat een reden om dat zo te ventileren? 

Nee, ik kan inderdaad geen Verimetrix (wie wel) anders was het makkelijk gekraakt, MAC filtering geen probleem (kun je spoofen), VLAN ook te implementeren...

 

Nogmaals je hebt wat gelezen over hoe KPN's IPTV systeem hier in Nederland werkt. Om te beginnen, dat is geen Belgie.  Maar Jan's vraag gaat over een internet stream die,  als hij deze kan vinden prima zou kunnen werken op zijn ontvanger.  Of hij kan bedoelen dat hij de stream van de officiele TVV app wil zien  maar die zal mogelijk beschermd zijn door een widevine of andere DRM oplossing.  Dat heeft niks van doen met het gesloten IPTV systeem van KPN.   Een VLAN werkt niet via internet, dat heeft geen zin want het VLAN is er juist om het interne multicast netwerk van KPN beschikbaar te maken op de aansluiting, dat verkeer loopt niet via het internet maar blijft binnen het provider netwerk.       

 

En het is niet alleen dit,  je geeft adviezen over ontvangers, softcams en coderingen. Maar als ik naar jou oscam instellingen keek was daar het nodige op aan te merken wat mij het idee gaf dat je het zelf met moeite krijgt ingesteld.  Maar ondertussen ben je wel anderen adviezen aan het geven.  En van andere softcams heb je helemaal geen verstand, maar je staat wel altijd met je oordeel klaar.  CCcam is achterhaald dit en dat of het betreft een wan lijntje als jij het niet begrijpt.  Weet je nu inmiddels al het verschil tussen een ecm/emm en een cw?          

 

En dan kun je schrijven dat het niet je expertise is.  Ja dat is wel duidelijk maar als je niet genoeg kennis of ervaring hebt, waarom reageer je dan?  

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het..... Ik ben hier weg.... Mijn aanwezigheid of kennis is hier niet meer gewenst... So be it...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet weg te gaan,  maar wees voorzichtiger met reageren zeker als je niet 100% weet of je verhaal klopt.  Een keer een foutje maken is menselijk maar het is toch verdomd irritant als iemand telkens verkeerde adviezen of informatie verstrekt.  

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Codx zei:

Je hoeft niet weg te gaan,  maar wees voorzichtiger met reageren zeker als je niet 100% weet of je verhaal klopt.  Een keer een foutje maken is menselijk maar het is toch verdomd irritant als iemand telkens verkeerde adviezen of informatie verstrekt.  

Volgens mij kan die VIP member het gewoon niet aan dat die verkeerd zit met z'n kennis en kan geen kritiek verdragen van andere.

Het is zijn woord en daarmee uit.

Zo beweerde hij enkele maanden terug dat je de Multi Stream zenders op Eutelsat 5W alleen met een DVB-S2X tuner kan bekijken.

Terwijl je deze zenders met een DVB-S2 tuner met multi stream ondersteuning ook kan bekijken.

Hier met duidelijke bewijzen op het forum gebracht en toch geloofde deze VIP member het niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan Ambers

 

Ik vrees dat er niet echt een aangename oplossing is voor de Duo...heb ooit eens een handleiding geschreven in het vuplus support forum over hoe je je PC scherm op een Vu+ krijgt...dat is denk ik de enige oplossing (maar is ook een beetje een gedoe).

 

Nu wat wel gaat, en ik weet niet of je dit weet, is Eleven Sport Pro League 1 via Sat ontvangen als je een losse TVV kaart hebt.

Je moet enkel in Oscam in de oscam.dvbapi het volgende toevoegen:

 

M: 1818:00006C 0100:00006C

 

Op die zender komen ook de meeste matchen, enkel als er simultane matchen zijn worden ES PL 2 en ES PL 3 gebruikt.

 

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-8-2020 om 14:42, Codx zei:

......................als iemand telkens verkeerde adviezen of informatie verstrekt.  

 

(Jan Ambers lijkt alweer uit beeld verdwenen) Off topic:

 

Hmm......, ik kan deze waarneming niet bevestigen. Maar ik zit na 11 jaar op dit forum nog steeds in mijn proeftijd......., dus deze waarneming is voor wat het waard is.

 

Wat ik geleerd heb in het leven dat je bij iedere vorm van informatie altijd de bron (en nog meer) moet meenemen in je afweging van het betrouwbaarheidsgehalte. Een zwaluw maakt nog geen zomer, maar een aantal zwaluwen kunnen een patroon gaan vormen. Een patroon van evidente missers heb ik bij gewraakt persoon nog niet kunnen ontdekken. Laat staan "telkens".

 

Mogelijk zijn sommige reacties terug te voeren op het besluit VIP leden te introduceren. Uiteraard hebben de forum eigenaren/bestuurders deze vrijheid. En het wijs en wenselijk geacht om zo te doen. Maar...... met het benoemen van VIP leden benoem je alle andere leden in één keer tot niet VIP. Misschien dat de druiven voor sommigen zuur zijn. Hoe dan ook is het jammer te moeten lezen dat de kritiek zich verplaatst naar de persoon i.p.v. de inhoud.

aangepast door kwetal
taal

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik vind de manier waarop soms gereageerd wordt niet netjes, zeg maar asociaal. Ik krijg een sneer/waarschuwing als ik per ongeluk een url plaats of een quote uit een website doen puur om iemand te helpen. Zet iemand de nieuwe VTM picons neer dan wordt deze afgeserveerd als nutteloos en ook hier weer iemand die het niet kan laten iemand terecht te zetten met een nare opmerking.
Het is dat ik veel nuttige informatie van dit forum haal, maar de toon die hier heerst bevalt me geenszins.

  • Like 3

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
  • 2 maanden later...

Nu gewoon via Kodi de applicatie TV Vlaanderen downloaden, inloggen en klaar is kees.

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...