Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
duitsland

Technisat Multitenne schotel met 2 lnb aansluitingen

Aanbevolen berichten

Heeft iemand nog een Technisat Multitenne schotel met 2 lnb aansluitingen liggen die niet wordt gebruikt?

Ik neem hem graag van je over voor een net bedrag.

Wel graag inclusief opsturen, of in de regio van Alkmaar ophalen.

Graag reacties op pm.

Duitsland

Technisat 4 lnb,s.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Lheon
      Hallo,

Mijn Xsarius Apollo 65 vindt de Astra3 niet meer en blijft rondjes draaien. Deze schotel was al geïnstalleerd op de camper toen ik deze kocht. 
      Eerste jaar had ik vrijwel geen probleem 7-2018 / 6-2019. Daarna begon het met heel lang zoeken. Ik heb ook een reset uitgevoerd maar helaas geen verbetering.
      De periode daarna heb ik de schotel niet meer gebruikt maar merk toch dat het fijner is dan af en toe TV kijken via mobieldata (ja ik weet veel data maar hele grote bundel).
      Nu las ik iets over transpondergegevens updaten .... iemand enig idee hoe ik dat kan doen bij deze schotel ? andere bruikbare tips ? 

Alvast dank
      Leon
    • Door waja
      Goedenavond allen,

Ik heb voor mijn zoon een schotel gekocht de Maximum E-85, hier komen 4 lnb's op voor de astra en hotbird.
      De lnb's zijn van het merk megasat multifeed, nu lees ik zoveel informatie dat ik de kluts kwijt ben hoe deze schotel op te bouwen en waar komen de lnb's te zitten? op de rail staan graden aan gegeven en op de andere kant staan weer de sat aan gegeven, waar moet ik op letten?
      Mijn woonplaats is Spijkenisse in de wijk waterland( ook wel Brabant).
    • Door Phoenixx
      De triax 64 schotel staat op mijn stab 125 met de nieuwe Inverto pll lnb en het signaal is erg goed t.o.v andere lnb`s
      alleen is het mij nog niet gelukt om gelijkloop op de clarcbelt te krijgen, in de gewone positie werkt het allemaal wel
      maar door het inpandige balkon wil ik mijn schotels omgekeerd hebben..

Ik ben begonnen met de rotor op 52,5 graden te laten staan de schotel hoort dan op 2,7 graden te staan en dan werkt
      de gewone positie op de satelieten.

Als ik de schotel omkeer zou je verwachten met kantelen van de rotor zodanig dat ik weer signaal op astra 4a  heb en
      de andere satelieten dan ook vanzelf met draaien binnenkomen..

MIsss 👿  dit wekt dus niet, maar waar ligt de fout ??

• Door dvbs
      Gegroet,

Kan iemand me vertellen welke schotel dit is? (volgens de verkoper gaat het om een 80cm, maar het merk kent hij niet)

Bedankt voor jullie reacties!

• Door Squillyz
      Beste allemaal,

als nieuweling in de satelliet wereld loop ik direct tegen een probleem aan.

Ik heb 3 LG tv's waarvan 1 voor de caravan. Dit is de 22TK410V. Standaard met DVBS(2) tuner. Nu heb ik een schotel aangeschaft met een single LNB. Ik heb met diverse software programma's en een satfinder de schotel uitgericht en het lijkt helemaal goed te zijn; maar toch niet. Ik krijg op geen enkele manier een signaal op mijn tv te zien. Sterkte en signaal blijven onder alle omstandigheden op 0% staan.

Wat doe ik verkeerd of wat is/kan er niet kloppen? Ben zelf behoorlijk technisch onderlegt echter voor dit probleem kon ik zelf geen oplossing vinden en ook niets op internet. 

Wil gebruik gaan maken van Joyne, alleen de CD satellieten (Astra) doen het ook niet. Op geen van de aanwezige televisies overigens. Zijn allen up-to-date qua software. Zijn redelijk nieuw.

Hopelijk kan iemand mij verder opweg helpen. Zou het erg op prijs stellen.

Groeten,
      Stan 🙂
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.