Ga naar inhoud


Canal+Series


astro iris

Aanbevolen berichten


Ik heb de pest aan die winkelnering IPTV... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee de wensen van de meeste kijkers is dat je IPTV op buitenlands adres kunt bekijken, dat kan nu niet en is enkel satelliet tv zelf nog het belangrijkste want dat is wel mogelijk. Als sat eruit gaat verliest CD meer dan de helft van zijn klanten in 1 x en dan zijn ze failiet.

 

En ik hoop ook nog jaren door te kijken op mijn meer dan prima plasma tv, waarom iets nieuws kopen als je huidige prima werkt. 4k is nog lang geen standaard dus pluh :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker NIET de wens van het publiek. Het is puur de wens van de provider om je 100% te beperken! Volledig gesloten, vooral geen opname voor eigen gebruik, cloud opname en Canal+ Series heeft helemaal geen opnamemogelijkheid

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Gerard 76 zei:

sat tv is passé in NL en BE.

net zoals een plasma tv dat nu is

 

ze spelen juist in op de wensen vd kijker

 

Jammer dat plasma tv passé is... OK, het verbruikt te veel energie maar voor de rest heb je top kwaliteit. Ben heel blij met mijn Pioneer Kuro plasma tv. Het beeld oogt veel natuurlijker dan op LCD tv's. Zo heb ik tenminste niet de indruk 's avonds voor een computerscherm te zitten terwijl ik heel de dag al achter de computer zit 🙂

aangepast door ketupa
Tikfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 uren geleden, Mimisiku zei:

Het is zeker NIET de wens van het publiek. Het is puur de wens van de provider om je 100% te beperken! Volledig gesloten, vooral geen opname voor eigen gebruik, cloud opname en Canal+ Series heeft helemaal geen opnamemogelijkheid

De provider is slechts uitvoerder van de in een contract vastgelegde doorgifte voorwaarden van de content provider.

Die verkoopt de rechten per regio.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

De provider is slechts uitvoerder van de in een contract vastgelegde doorgifte voorwaarden van de content provider.

Die verkoopt de rechten per regio.

 

De content provider kan met zijn IPTV de boom in! De provider laat zich er rijkelijk voor belonen! De kosten worden alleen maar opgeklopt en de eindgebruiker mag

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, maar de provider zoals Canaldigitaal is alleen maar ontvanger van geld wat het moot doorgeven aan de content provider, neem de voetbal belasting.

 

De abo prijzen bij de verschillende providers zijn daardoor allemaal € 3 omhoog gegaan, de provider kost het alleen maar klanten die opstappen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Penthe zei:

Nee de wensen van de meeste kijkers is dat je IPTV op buitenlands adres kunt bekijken, dat kan nu niet en is enkel satelliet tv zelf nog het belangrijkste want dat is wel mogelijk. Als sat eruit gaat verliest CD meer dan de helft van zijn klanten in 1 x en dan zijn ze failiet.

 

En ik hoop ook nog jaren door te kijken op mijn meer dan prima plasma tv, waarom iets nieuws kopen als je huidige prima werkt. 4k is nog lang geen standaard dus pluh :)

 

Graag wil ik reageren.Ikwoonin duitsland en kan gewoon op mijn ipad naar canal digitaal kijken.Totaal geen probleem.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De App werkt in heel Europa.. Dat is allang bekend..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Kapellen zei:

Graag wil ik reageren.Ikwoonin duitsland en kan gewoon op mijn ipad naar canal digitaal kijken.Totaal geen probleem.

Lees je wel op het forum? Staat duidelijk vermeld dat je onder een buitenlands adres GEEN IPTV kan kijken buiten Nederland. Ik woon in Spanje maar mijn abo staat op naam van mijn moeder in Nederland daarom kan ik ook via de app kijken in Spanje. Zet ik echter mijn abo op mijn Spaanse adres kan ik de app niet meer gebruiken. Maargoed staat elders op het forum allemaal uitgelegd. Satelliet kijken op een buitenlands adres is geen enkel probleem.

Zojuist, Mimisiku zei:

De App werkt in heel Europa.. Dat is allang bekend..

JA voor iemand met zijn abo op een NEDERLANDS adres wel ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...