Ga naar inhoud


Canal+Series


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Canaldigitaal kan slechts doorgeven wat de tv makers aanbieden, en dat zijn steeds meer simpele programma's onderbroken door heel veel afstompende reclame.

Steeds meer jonge kijkers laten dat aanbod links liggen.

 

Tja, ik kijk tegenwoordig hoofdzakelijk Netflix.

 

Ook op Youtube zijn heel veel informatieve filmpjes te zien over bijvoorbeeld het restaureren van gebruiksvoorwerpen, of het bouwen van grote projecten, die Discovery overtreffen.

 

Steeds meer materiaal is daar wel 4k, met een oogstrelende kwaliteit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Ook op Youtube zijn heel veel informatieve filmpjes te zien over bijvoorbeeld het restaureren van gebruiksvoorwerpen, of het bouwen van grote projecten, die Discovery overtreffen.

 

Steeds meer materiaal is daar wel 4k, met een oogstrelende kwaliteit.

 

Mag ik jou er op wijzen dat Youtube ook reclame heeft, daar kun je nu nog omheen door een adblocker te gebruiken maar dat zal niet altijd zo blijven, als ze elk filmpjes 2x onderbreken voor 1-2 minuten reclame heb je hetzelfde als op TV. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youtube graaft ook zijn eigen graf, continue (kleine) wijzigingen en reclame... Dat is bij mij al jaren verwijderd.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Dus naast de Film1 kanalen is er nu ook Canal+ series? Is de naam Canal+ dan ineens terug in Nederland, is het een kanaal dat via de satelliet is te ontvangen?

Waarom dan niet gewoon Film1 series? Hopelijk komt Canal+ eens terug in Nederland, of is dit misschien een manier om van Film1 af te geraken en opnieuw Canal+ te lanceren?

Misschien krijgen we nog Canal+ Premiere, Family, Action en Drama.

Is Canal+ series een apart kanaal of gewoon een applicatie zoals Netflix?

Ik lees dat Canal Digitaal sedert 2019 weer onder C+ valt, hopelijk wordt Film1 ook verleden tijd en krijgen we terug C+ Nederland.

Mijn smart tv vind helemaal geen app Canal+ Series, waarschijnlijk omdat ik in België tv kijk?

Ik ben eens benieuwd!

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-10-2020 om 12:51, Gerard 76 zei:

Nee maar klanten lopen weg en t aanbod verschraald 
 

 

 

Zeker, maar dat komt vooral door het SD aanbod van CanalDigitaal. Elke klant die een nieuwe TV koopt wordt naar een andere provider gedwongen vanwege de slechte beeldkwaliteit. En IPTV van CanalDigitaal is zelfs nog slechter van kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Frankrijk is er wel een kanaal dat canal+ series heet en Polen heeft canal+ seriale. Ook via iptv te zien. 

Dus daar kan ik dan wel van genieten.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is echter dat een hoop zenders de HD status niet waard zijn. En ik heb zenders via de app van CD die er beter uit zien dan via de sat 24Kitchen bijv. heb ik in SD op de sat en in HD op de app.

 

En bij mij zien de HD zenders er via de app vrijwel net zo goed uit als de sat, misschien omdat ik maar een 42 inch tv heb en geen 50 of groter.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...