Ga naar inhoud


Nos verwijderd logo satellietwagens


el  renegade

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Nu nog die 2 meter grote schotel op het dak van het busje camoufleren.

  • Like 2
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb de indruk, dat de journalisten gedwongen zijn hun onafhankelijkheid op te geven, bijvoorbeeld onder dwang van adverteerders, die weer doodsbang zijn voor de "publieke" opinie van een minderheid.

 

Neem Veronica voetbal internationaal waar "snor" Johan Derksen een grapje maakte, hij zij letterlijk " weten we wel zeker dat het ... is"?

 

De volgende dag werden er acties gevoerd tegen adverteerders waarna die afstand namen van het programma.

 

 

Tegenwoordig maakt het niet meer uit wat je zegt, er is altijd wel iemand die zich aangesproken voelt.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, ceesv zei:

Tegenwoordig maakt het niet meer uit wat je zegt, er is altijd wel iemand die zich aangesproken voelt.

Dat komt omdat iedereen steeds meer verdeeld geraakt en als we niet uitkijken loopt dat uiteindelijk helemaal uit de hand. Zet tegenwoordig maar eens 8 mensen die elkaar niet kennen een week bijelkaar, na 2 dagen is er al zoveel ruzie dat sommigen de ander 100% wat willen aandoen. Vroeger waren de mensen veel meer eensgezind. Nu alleen nog samen als er wat te slopen valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, vansloneker zei:

Het zijn mensen die vinden dat de NOS geen onafhankelijk nieuws berichten en daarover hun ongenoegen kenbaar maken.

Die mensen die dat vinden, vinden zelf overal iets van dat niet in hun kraam past. En het paradoxe is dat de NOS hun vrijheid om zich te uiten niet wil belemmeren maar wil documenteren dat ze dat kunnen doen.

Maar we leven niet meer in 1960  / 1961 toen men het recht op meningsvrijheid en niet mocht uiten.

 

030911VintageAlbanyFeedom-445x400.jpg

aangepast door Tonskidutch
volgorde
  • Like 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Die mensen die dat vinden, vinden zelf overal iets van dat niet in hun kraam past. En het paradoxe is dat de NOS hun vrijheid om zich te uiten niet wil belemmeren maar wil documenteren dat ze dat kunnen doen.

 

 

De NOS/NPO kiest er voor om maar 1 kant te belichten en daar gaan ze soms extremistisch ver in,  dan roep je dit helemaal over jezelf af.!

 

Ik noem de NPO gekscherend wel eens "Linkse staats TV"   25 jaar geleden jaar geleden had ik het schandelijk gevonden als journalisten lastig gevallen werden want journalisten brengen als het goed is onafhankelijk nieuws.   Maar de journalisten van de NOS en veel mainstream media tegenwoordig zijn geheel niet onafhankelijk meer.  Die zijn verantwoordelijk voor een compleet verdraaid wereldbeeld omdat zij vinden dat het zo moet zijn of er belangen van bovenaf mee spelen.  Inmiddels heel wat mensen die zeggen, ik kijk nauwelijks nieuws of TV meer want ik heb geen zin om gehersenspoeld te worden.  

 

De mainstream media probeert ons de te vertellen hoe wij moeten leven en hun perfecte wereld er uit moet zien. Het moet niet gekker worden, kunnen dit soort "journalisten"  niet beter voor een kerk gaan werken?  Want het lijkt verdacht veel op een sekte.  

 

Wat wij in Nederland nodig hebben is serieuze media die de andere kant(en) ook belichten of nog beter,  stel je is voor... onafhankelijk zijn en helemaal geen kant kiezen maar wel de waarheid brengen en vooral kritisch zijn.  Het is maar een idee hoor. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mag ik in herinnering geven dat de omroep pas geleden nog een extra aanvulling van het budget heeft gekregen van de overheid?

Zou jij daarna het in je hoofd halen, om een negatief bericht de wereld in te sturen aan je enige sponsor?

 

Vroeger haalden ze zelf het kijkgeld binnen, en waren ze onafhankelijk van die overheid.

 

Bij de schrijvende pers is een van de problemen dat voor het nieuws je deel moet kunnen nemen aan persconferenties.

Wanneer een bericht niet aan de verwachting voldoet wordt je niet meer uitgenodigd, en laat de hoofdredacteur je weten dat je overbodig bent.

 

 

een geheel nieuwe ontwikkeling is dat bedrijven zoals faceboek nu zelf de naar hun mening niet correcte berichtgevers blokkeren.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die mainstream media ook!

Als ik een journalist ooit nog eens het voordeel van de twijfel geef is toch wel hij die Femke een paar vragen stelde op straat onderweg naar haar koets.

Terwijl er een paar ferme dames hem intimideerden en wegduwden.

 

Nieuws is ook keihard zaken doen dat is bekend anders crashen de beurzen niet en anders stemmen we niet op partijen.

 

Maar of ik nu als Pseudo Belangrijke groepering door de NOS gefilmd wordt of door een Blogger J.J. de Bom voorheen kindervriend of Femke maakt niets uit.

Je bedreigt en intimideert niemand in Nederland.

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spuitbusje mee met rode verf om een rode cirkel op de zijkanten the spuiten. :ph34r:

 

En inderdaad hoe gaan ze de opstraalschotel verbergen. Het lijkt mij meer een stunt van de NOS om aandacht te trekken. Andere opstralers hebben wel stikkers en een ander kleurtje. Straks komt er een bericht op Teletekst dat de NOS gaat voor een nieuwe uitstraling voor de opstraal bussen. :rolleyes:

 

Dus waar zijn ze nu mee bezig...huur bussen zijn ook wit maar de kenmerkende opstraalschotel ontbreekt.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, vansloneker zei:

Het zijn mensen die vinden dat de NOS geen onafhankelijk nieuws berichten en daarover hun ongenoegen kenbaar maken.

Uiteraard zijn bedreigingen en intimidaties onacceptabel.

 

 

De NOS brengt al jaren heel erg eenzijdig nieuws valt mij al heel lang op, dus het ongenoegen begrijp ik maar al te goed. Maar bedreigen kan natuurlijk niet. Gisteren werd er nog doodleuk bij WNL gezegd dat het om ´onafhankelijke journalisten´ gaat. Ja amehoela.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Codx zei:

 

De NOS/NPO kiest er voor om maar 1 kant te belichten en daar gaan ze soms extremistisch ver in,  dan roep je dit helemaal over jezelf af.!

 

Ik noem de NPO gekscherend wel eens "Linkse staats TV"   25 jaar geleden jaar geleden had ik het schandelijk gevonden als journalisten lastig gevallen werden want journalisten brengen als het goed is onafhankelijk nieuws.   Maar de journalisten van de NOS en veel mainstream media tegenwoordig zijn geheel niet onafhankelijk meer.  Die zijn verantwoordelijk voor een compleet verdraaid wereldbeeld omdat zij vinden dat het zo moet zijn of er belangen van bovenaf mee spelen.  Inmiddels heel wat mensen die zeggen, ik kijk nauwelijks nieuws of TV meer want ik heb geen zin om gehersenspoeld te worden.  

 

De mainstream media probeert ons de te vertellen hoe wij moeten leven en hun perfecte wereld er uit moet zien. Het moet niet gekker worden, kunnen dit soort "journalisten"  niet beter voor een kerk gaan werken?  Want het lijkt verdacht veel op een sekte.  

 

Wat wij in Nederland nodig hebben is serieuze media die de andere kant(en) ook belichten of nog beter,  stel je is voor... onafhankelijk zijn en helemaal geen kant kiezen maar wel de waarheid brengen en vooral kritisch zijn.  Het is maar een idee hoor. 

 

Petje af voor je mooie schrijfsel Codx. Ik sluit me volmondig aan bij jou woorden. Ik kijk nog wel naar de NPO, maar neem het al jaren met een hele dikke korrel zout. Ze komen wel eens met een bericht en dan ga ik het vaak even checken via internet en in 9 van de 10 gevallen blijkt dan weer dat ze zaken verdraaien, dingen weglaten, enorm opblazen of zelfs glashard staan te liegen. Voor mij onbegrijpelijk, want hier betalen wij als burgers aan mee. Ik wil gewoon eerlijk en volledig nieuws kunnen kijken. Ik vind het wel diep triest dat veel mensen het niet door hebben en het slachtoffer worden van onze media (niet alleen NPO!) en gewoon gehersenspoeld worden en zelf niet meer kunnen nadenken en relativeren.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als je het oneens bent met die Club dan mag je ze intimideren, bedreigen en schade aan materieel toebrengen?

Vreemde gang van zaken welk zo langzamerhand gaat lijken op die toestanden in de rest van de wereld waar messentrekkers en gewapende milities camera crews aanvallen en als ze het kunnen ook doden omdat ze geen pottenkijkers willen bij het kwaad en het geweld dat ze aanrichten.

 

Allemaal een beetje te lang aan de vermoord spelletjes op de computer gezeten.

  • Like 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...