Ga naar inhoud


Storingen TVV


jeevanhoof

Aanbevolen berichten

Al een paar dagen zie ik soms heel even kleine blokjes door bet beeld.

Eerst op vier, nu ook op één.

Het is meestal in het midden van bet beeld, soms onderaan.

Net het onderste helft van het beeld.

Het duurd ong. een kleine seconde.

Het gebeurt heel onregelmatig 

Ik zie het zowel op een tv met CI module, als op mijn DM8000

 

Hebben anderen dit ook?

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Yep,

Is toch al een tijdje bezig, wel op VTM. Deze voormiddag lag ook de radio eruit ( zenders van vrt)

 

Inderdaad ook op Een.

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren inderdaad ook duidelijk gezien, bvb tijdens De Slimste Mens, maar ook op andere zenders, regelmatig blokjes, soms de hele onderste helft van het scherm.

Irritant, maar toch blij om te lezen dat het probleem niet bij mij ligt. Ik stond al bijna op het punt een andere LNB te proberen (enkele jaren geleden ook zo'n storingen gehad en dan was een slechte LNB de oorzaak).

Triax TDS-80, TVV duo LNB, Xtrend ET6500 (OpenPLi 4), SAB Titan Micro SE, VU+ Uno 4K SE (OpenPLi 7.2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De storingen gaan verder.  Deze middag van 12h10 tot 13h25 op één heel regelmatig storingen.

Hoewel ze onregelmatig  komen, zijn er nu toch ook grote storingen bij, waarbij 50% van het beeld verstoord is.

 

Gelukkig zijn het er niet zoveel dat het kijken verhinderd wordt.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien toch TV Vlaanderen even bellen op 02 403 03 33?

Ik heb deze morgen gebeld en de vriendelijke mevrouw zei me dat ik de decoder opnieuw moest opstarten en als dat niet hielp mijn schotel terug uitrichten.

Zolang er niet meer mensen bellen denk ik dat ze het probleem niet au sérieux nemen.

Het wordt inderdaad steeds erger met nu al halve beelden die gescrambled zijn (op Vier bvb)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je zal voorbij de 1e lijns storingsdienst moeten komen, of die vragen het bij het hogere echelon te melden, onder vermelding dat op fora meerdere mensen dit probleem ervaren.

 

Ik krijg de indruk dat het een stream encoding probleem is op verschillende transponders, bijvoorbeeld doordat de nul bits in de stream op zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gemeld aan TVV en aan CD via FB.  Eens zien of er reactie komt.

3 uren geleden, ringlord zei:

Misschien toch TV Vlaanderen even bellen op 02 403 03 33?

Ik heb deze morgen gebeld en de vriendelijke mevrouw zei me dat ik de decoder opnieuw moest opstarten en als dat niet hielp mijn schotel terug uitrichten.

Zolang er niet meer mensen bellen denk ik dat ze het probleem niet au sérieux nemen.

Het wordt inderdaad steeds erger met nu al halve beelden die gescrambled zijn (op Vier bvb)

Ik kijk zowel met kaart ( Canal Digitaal) en decoder ( TVV) en op beide storing, dus daaraan ligt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...