Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten 😇


Michel

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wat daarna door Apple geblokkeerd wordt voor alle Apple toestellen.

Tja, het betekent toch dat een aantal grote technocratische multinationals gaan bepalen wat we mogen zien.

 

Mag ik in herinnering geven dat Facebook  en Istagram alle "zwarte piet"  foto's aan het verwijderen is.

 

Dat laatste leidt dan weer tot ongewenste neven effecten.

https://www.destentor.nl/ommen/facebook-door-het-stof-na-verwijderen-zwarte-piet-foto-van-donkere-leonardo-uit-ommen-verkeerd-besluit~a001e211/

 

Of wat dacht je van deze....

https://www.ad.nl/den-haag/opzij-cover-met-zwarte-conservator-mauritshuis-geweigerd-op-facebook~ae5682eb/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 minuten geleden, ceesv zei:

Maar in het geval van Apple en Parler bepaalt een hardware telefoon producent wat de eigenaar van Parler aan de leden van Parler moet opleggen.

 

Dat is net zoiets als dat VU+ als satelliet ontvanger producent de ontvangst van SBS 6 blokkeert.

Net zoals die mediaraad hier die bepaald welke zenders er in een pakket moeten zitten.

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een mediaraad zou een afspiegeling moeten zijn van de gebruikers, die een schaarste aan ruimte moeten verdelen en daardoor een keuze maken welke kanalen worden doorgegeven.

Zodra die mediaraad ook op gewenste correcte inhoud gaat selecteren gaan zij voorbij aan hun opdracht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons thuis was mijn moeder de gene die besliste. :D

Toen Frank Zappa met de mamma's and the pappa's Mothers of Invention op VPRO met blote tieten op beeld kwam ging de buizenTV meteen uit.

Screenshot_36.jpg

aangepast door Tonskidutch
verwisselde pardoes de bandnaam

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

Bij ons thuis was mijn moeder de gene die besliste. :D

Toen Frank Zappa met de mamma's and the pappa's op VPRO met blote tieten op beeld kwam ging de buizenTV meteen uit.

Bij mij thuis was vader het hoofd van het gezin. Mijn moeder was de nek. Uiteindelijk bepaalde de nek waar het hoofd heen draaide😆

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In sommige gezinnen werd de tv door moeder uitgeschakeld, en daarna door vader meteen weer ingeschakeld.😎

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, ceesv zei:

Maar in het geval van Apple en Parler bepaalt een hardware telefoon producent wat de eigenaar van Parler aan de leden van Parler moet opleggen.

Apple blokkeert voor hun klanten een vrije keuze van wat de klant met het toestel wil lezen.

 

Dat is net zoiets als dat VU+ als satelliet ontvanger producent de ontvangst van SBS 6 blokkeert.

Die koppeling tussen hardware en content is mij een doorn in het oog. Dat is ook aan de gang met Sport via Nederlandse TV distributiekanalen grrr.

 

Het gaat gewoon niet goed als één of een paar partijen op Internet (of TV) alles beheersen. En dat is waar we mee te maken hebben: Google, Apple, Twitter en Mark Z.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees 1984 nog eens opnieuw, dat jaar komt steeds dichterbij.

Reclame speelt ook steeds meer op een gewenst wereldbeeld in.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Jarenlang hebben machtige TV tycoons bepaald wat we zagen en te horen kregen.

Dus zo raar kijk ik er niet van op hoor.

De situatie is overigens nog steeds op een leest gestoeld zoals de eetshows en kook programma's of de verbouwingen van Dochter van Rupert Murdoch

Inderdaad niets nieuws. En dan dat productplacement, dat is toch helemaal bagger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, OFDM zei:

Inderdaad niets nieuws. En dan dat productplacement, dat is toch helemaal bagger?

En die worden je door je strot geduwd terwijl ik wel nog zelf kiezen kan wat voor social media ik raadpleeg ;) en of juist niet!

aangepast door Tonskidutch
adres

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En die worden je door je strot geduwd terwijl ik wel nog zelf kiezen kan wat voor social media ik raadpleeg ;) en of juist niet!

Of welke zender je kijkt of niet.

 

En dan komt er een zender die de providers verplicht om voor hun zender per abonnee te betalen. Ook al kijken ze nooit en willen ze het niet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...