Ga naar inhoud


Trump, sorry kon t niet laten ๐Ÿ˜‡


Michel

Aanbevolen berichten

Al meer dan een jaar ook hier.

ย 

Maar het probleem daar en hier is dat een klein clubje voor miljoenen tot miljarden gaat terwijl een al dan niet groot deel van de bevolking verrekt. Dat kan niet anders dan fout gaan en zal aanslagen opleveren en creรซert figuren als Trump die populistisch voor eigen belang gaan maar wel mensen weten te radicaliseren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik vond dit artikel eigenlijk wel heel mooi, omdat het natuurlijk ook klopt als je de goedgelovigen zo beduvelt.

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/01/08/this-is-not-who-we-are-maar-geweld-tekent-cultuur-van-de-vs-a4026891

en voor de Nederlandse situatie schrijft Youp het ook wel aardig samen

https://www.nrc.nl/nieuws/2021/01/09/afscheidsdreun-a4026866

ย 

ย 

  • Like 1

The Piper S Call

David Gilmour

ย 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is in ieder geval terecht volgens de Twitter regels ook al denken er mensen anders over. Zijn geclaimde recht op vrijheid van meningsuiting is niet afhankelijk van รฉรฉn platform.

ย 

Ik kwam vanochtend nog een bijzondere variant tegen van sancties voorย mensen zich niet gedragen volgens de voorwaarden:

ย 

Luister ook vooral de opgenomen boodschap van de piloot:

ย 

https://www.hln.be/buitenland/piloot-is-luidruchtige-trump-aanhangers-beu-en-dreigt-ik-laat-jullie-achter-in-het-midden-van-kansas-het-kan-me-niet-schelen~a93fcf58/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik het wel een bedenkelijke situatie.

ย 

We hebben/krijgen nu een aantal tech bedrijven die bepalen wat wel en wat niet te zien en lezen valt.

Dus die bepalen wat politiek correct is, wat wel of niet door de beugel kan en dat volgens hun normen.

ย 

Wie bepaald dan uiteindelijk wat de juiste normen zijn?

ย 

Kortom zeer bedenkelijk dat dit soort bedrijven de normen en waarden gaan bepalen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In dat licht bezien,

ย 

Apple en Google hebben de Parler app uit hun webstores gehaald en Amazon haalt de Parler servers uit de lucht.

Parler is een soort alternatieve Twitter, waar men ongefilterd meningen kan geven.

ย 

Aan de ene kant kan je vraagtekens zetten bij een platform wat spreekbuis is voor de onderbuik gevoelens van de maatschappij, aan de andere kant, wie zijn de concurrenten van Parler om die uit de lucht te halen.

ย 

Apple heeft een monopolie voor de content op Apple telefoons.

Wanneer een app niet in de Apple store beschikbaar is, heb je geen alternatief om die te installeren op je telefoon.

In het verleden waren technische onvolkomenheden in een App een reden voor Apple om die niet in de app store op te nemen, nu moet een service dus ook voldoen aan de morele waarden die Apple gesteld heeft.

ย 

Bedenk dat je het nu eens kan zijn met de beslissing van Apple, maar voor de toekomst is het een stap dichter naar 1984.

ย 

ย 

ย 

ย 

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik dus

Een handvol buitengewoon rijke zaken mensen bepalen via hun tech bedrijven op dit moment wat kan en niet kan.

Maw. ze gaan op de stoel van overheden zitten om te bepalen wat moreel verantwoord is.

Een zeer bedenkelijke situatie dus.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, gerrit B zei:

Persoonlijk vind ik het wel een bedenkelijke situatie.

ย 

We hebben/krijgen nu een aantal tech bedrijven die bepalen wat wel en wat niet te zien en lezen valt.

Dus die bepalen wat politiek correct is, wat wel of niet door de beugel kan en dat volgens hun normen.

ย 

Wie bepaald dan uiteindelijk wat de juiste normen zijn?

ย 

Kortom zeer bedenkelijk dat dit soort bedrijven de normen en waarden gaan bepalen.

Ik zou niet weten wat er bedenkelijk is.

Techbedrijven bepalen al wat we wel of niet te lezen/zien krijgen.

Zij bepalen niet wat politiek correct is in het algemeen maar meer voor zichzelf. Ze zullen vast huisregels hebben.

Normen en waarden die bepaal jij zelf.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Algemeen gesteld:

ย 

Men wil alleen politiek correcte communicatie.

ย 

Maar wie bepaalt wat er onder politiek correct verstaan moet worden?

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mojo zei:

Ik zou niet weten wat er bedenkelijk is.

Techbedrijven bepalen al wat we wel of niet te lezen/zien krijgen.

Zij bepalen niet wat politiek correct is in het algemeen maar meer voor zichzelf. Ze zullen vast huisregels hebben.

ย 

Dat is nu juist bedenkelijk om onder het mom van huisregels te bepalen wat de norm is en tegengeluiden op basis van hun eigen regels de mond te snoeren.

ย 

ย 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, ceesv zei:

Maar wie bepaalt wat er onder politiek correct verstaan moet worden?

De eigenaar van dat medium. Net als op Sat4All. Uiteraard moet men zich wel aan de wet houden.

1 minuut geleden, gerrit B zei:

ย 

Dat is nu juist bedenkelijk om onder het mom van huisregels te bepalen wat de norm is en tegengeluiden op basis van hun eigen regels de mond te snoeren.

ย 

ย 

Precies wat ik bedoel.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar in het geval van Apple en Parler bepaalt een hardware telefoon producent wat de eigenaar van Parler aan de leden van Parler moet opleggen.

Apple blokkeert voor hun klanten een vrije keuze van wat de klant met het toestel wil lezen.

ย 

Dat is net zoiets als dat VU+ als satelliet ontvanger producent de ontvangst van SBS 6 blokkeert.

Gaat niet bestaat niet!ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย ย  65" 4-K OLED,ย  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
ร—
ร—
  • Nieuwe aanmaken...