Ga naar inhoud


Duitse HD-zenders kijken via satelliet wordt duurder


Sprietje

Aanbevolen berichten

Zo een beetje gedwongen door de kabelprovider waar ook de HD+ zenders op waren moet ik zeggen dat je heel veel geduld moet hebben om iets te bekijken op HD+ zenders wegens die reclame intervallen. Als je het gewend bent geworden zit er soms wel eens wat bezienswaardig tussen. SOMS.

ik zou er geen cent aan spenderen omwille van de inhoud. Op F1 UHD na en dat is dus ook verleden tijd.

Als nieuwsbericht is het afmelden van dat abonnement door heel veel gebruikers wegens dat wegvallen van F1 de reden voor de prijsstijging.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Omdat de Duitse HD zenders duurder geworden zijn, daarom zal het ook nog niet bij mijn provider Proximus tv in België te zien zijn.

Al wat ik te zien krijg van Duitse zenders is in sd en het is me nogal wat.

Ard, 2df, RTL en BRF (Belgischer rundfunk) en daar stopt het aanbod van Duitse zenders.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Heb zo'n 200 Duitse zenders via satelliet en in 30 jaar nog geen enkel aantrekkelijk programma gezien! Laat staan ervoor betalen!

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, moonchild zei:

Wat een klote titel weer:

Duitse HD-zenders kijken via satelliet wordt duurder

De duitse openbare kwaliteitszenders blijven FTA. Enkel de waardeloze plebszenders met veel te veel reklame worden duurder.

 

Wat een gezeik wat nergens op slaat. De paar openbare Duitse zenders zijn gratis te bekijken. Iets kan pas duurder worden als het nu ook al wat kost. Bovendien staat er duidelijk op de eerste regel: Dit geldt voor de 24 commerciële Duitse zenders met het abonnement in HD-kwaliteit.
Lees eerst een wat beter voordat je commentaar geeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Sprietje zei:

De paar openbare Duitse zenders zijn gratis te bekijken.

Via satelliet of in de grensstreek voor buitenlanders, ja.

 

Duitsers betalen elke maand € 17,50 kijk en luistergeld.

 

 

Voor degenen met een snelle internet verbinding is er in het WWW voldoende content met kwaliteit te ontdekken, ouderwetse tv zal met die baggerprogramma's en prijssetting, dankzij voetbal belasting steeds sneller passé zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, satellitetv zei:

Heb zo'n 200 Duitse zenders via satelliet en in 30 jaar nog geen enkel aantrekkelijk programma gezien! Laat staan ervoor betalen!

Apart.

Maar je verstaat alleen Nederlands, begrijp ik?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, satellitetv zei:

Heb zo'n 200 Duitse zenders via satelliet en in 30 jaar nog geen enkel aantrekkelijk programma gezien! Laat staan ervoor betalen!

Vindt dit nogal bijzonder want Duitse programma's zijn er in allerlei kleuren en smaken, ook de inhoud is meer dan goed te noemen. Als ik bijvoorbeeld wat wil kopen kijk ik vaak naar Duitse testsites vanwege de betrouwbaarheid. Neem bijv. een programma als Wiso (Duits) is toch echt wel wat beter dan o.a. de sensatie programma's van bijv. een Radar hier in NL. Persoonlijk mag ik graag kijken naar Duitse krimi's als ik dat vergelijk met het "houterige"en onnatuurlijke acteren van sommige Nederlandse acteurs kan ik niet alleen roemen om NL.

 

Iedereen zijn smaak maar geen enkel aantrekkelijk programma is natuurlijk kolder.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, satellitetv zei:

Heb zo'n 200 Duitse zenders via satelliet en in 30 jaar nog geen enkel aantrekkelijk programma gezien! Laat staan ervoor betalen!

Namen - Frequenties -Satellieten

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duitse tv programma's waarvoor je thuis bleef,

 

Klimbim op 1 met stip, met Ingrid Steeger💘

 

Met kerst de grote spektakel films, zoals die knotsgekke kerels in hun vliegende kratten.

 

Monty Python in Bavaria!

 

Helga en Frank, Plattenkuche.

 

Der 7. Sinn met Egon Hoegen

 

En niet te vergeten die Mainzelmännchen

 

 

Zo maar een paar programma's die zijn blijven hangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, Klimbim, schitterend. Hoe zou het met Ingrid zijn?

Das Programma mit der Maus

Dinner for one op oudejaarsavond

En noem maar op, Heldt of Willsberg als je lachen wilt en vele andere krimi's momenteel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ceesv zei:

Via satelliet of in de grensstreek voor buitenlanders, ja.

 

Duitsers betalen elke maand € 17,50 kijk en luistergeld.

 

Maar dat betalen vrijwel alle burgers ter wereld... kijk en luistergeld. Je betaalt het in het land waar je een woning hebt... Ook in Nederland betaal je dat, daar is het een onderdeel van je inkomstenbelastingen, in Zweden betaal je het ook.... dus ja, hoe je het ook noemen wil, een is een verpichte bijdrage die in het beste geval gebruikt wordt voor het maken van programma's van public service of staats tv.... Commerciele zenders krijgen daar meestal niets van...

Dus uiteindelijk heeft iedere burger zo een bijdrage die betaald moet worden.... ongeacht of je naar de uitzendingen van een ander land kijkt of niet.... Maar het blijft wel zo dat de uitzendingen van ARD/ZDF "gratis zijn, niet alleen voor mensen in de grensstreek, maar voor iedereen die het signaal kan ontvangen. Je moet niets "extra's"! betalen om deze uitzendingen te bekijken, terwijl dat in veel landen anders is, en je soms 2x moet betalen om die uitzendingen te kunnen bekijken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...