Ga naar inhoud


geen eurosport meer


Steve

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...

@ Steve

Om je eens te doen watertanden, ik ontvang Eurosport 1 via mijn provider Proximus-TV zowel in het Nederlands als in het Frans en zowel een HD als een SD versie.

Eurosport 2 is enkel via een extra abonnement, maar die en nog veel meer ontvang ik via een IPTV abonnement.

Misschien een iptv abonnement overwegen, ik betaalde €83 voor 1 jaar alle zenders die je maar kunt bedenken, waaronder ook Eurosport 1 met Nederlands commentaar.

Je kunt dan de iptv zenders ontvangen op je smart tv met een applicatie, of met VLC Player op je laptop of computer.

PS. Zelf kijk ik nu ook voor 95% naar Eurosport 1 in deze rare tijden, het is rustgevender dan die storende programma's van de vtm of play 4, 5, 6.

Timm1983

20210311_165304.jpg

20210311_165143.jpg

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 1 is gratis te bekijken in de Duitse versie in SD kwaliteit.... en de HD versie van Eurosport1 zit in het HD+ pakket...

Er is dus eigenlijk geen probleem om de zender te bekijken.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Even dit oude topic gebruiken ivm Eurosport.

 

Vandaag blijkt Eurosport 1 (Duitstalig - FTA) verdwenen uit mijn zenderlijst. De zender zat normaal op Astra 19.2.
Is iets veranderd? Iemand meer info?

aangepast door Osoc02
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Iets mis met je zenderlijst?

Ik heb beeld op Eurosport 1 op astra 1.

 

Eurosport 1.jpg

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Dan ga ik verder moeten zoeken. Ik maak gebruik van een CI module met losse TVV kaart in een LG tv toestel. Enkele dagen terug nog naar Eurosport gekeken, nu blijkt de zeder foetsie. In mijn zenderpakket van TVV zit geen Eurosport, dus aangewezen op de Duitstalige  FTA versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minutes ago, Osoc02 said:

Bedankt voor je reactie.

Dan ga ik verder moeten zoeken. Ik maak gebruik van een CI module met losse TVV kaart in een LG tv toestel. Enkele dagen terug nog naar Eurosport gekeken, nu blijkt de zeder foetsie. In mijn zenderpakket van TVV zit geen Eurosport, dus aangewezen op de Duitstalige  FTA versie.

Ik heb wel vaker meegemaakt dat in een lg tv die auto fastscan doet ineens bepaalde zenders missen, na een zenderlijst update.

Als je dan zelf even een scan laat doen in het menu heb je de hele zenderlijst weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...