Ga naar inhoud


T90 of Bigsat


edbe

Aanbevolen berichten

ik ga mijn schotel opstelling veranderen.
ben langzaam aan oriënteren op een grotere schotel.
de keuze is nu gevallen op een T90 of Bigsat , mijn voorkeur gaat naar de T90.
wat zijn jullie meningen.
mijn sats wat ik zeker wil gaan ontvangen zijn,
28e, 23e, 19e, 13e, 9e, 5e, 1w, 5w
de overige weet ik zo niet met de T90 of Bigsat.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
1 uur geleden, cookie monster zei:

Een oude topic van bijna 10 jaar geleden die vandaag niet meer van toepassing is.

Op de helft van deze satellieten is er niets meer van FTA uitzendingen te zien.

Om een T90 te plaatsen moet je de nodige kennis, ruimte en ervaring hebben om deze correct te installeren.

Als je geen kopzorgen wil hebben neem dan de BigBisat van Cahors, op hun site staat een tool om je schotel en LNB'S correct te plaatsen..

Deze schotel is van kunststof en zal langer meegaan dan die T90 die na enkele jaren begint te roesten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, patje7of9 zei:

Een oude topic van bijna 10 jaar geleden die vandaag niet meer van toepassing is.

Maar het principe blijft hetzelfde 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, patje7of9 zei:

Deze schotel is van kunststof en zal langer meegaan dan die T90 die na enkele jaren begint te roesten. 

Mijn T-90 staat al 10 jaar op het dak, zonder roest.

 

IK zou vandaag weer voor een T-90 kiezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, patje7of9 zei:

Een oude topic van bijna 10 jaar geleden die vandaag niet meer van toepassing is.

Op de helft van deze satellieten is er niets meer van FTA uitzendingen te zien.

Om een T90 te plaatsen moet je de nodige kennis, ruimte en ervaring hebben om deze correct te installeren.

Als je geen kopzorgen wil hebben neem dan de BigBisat van Cahors, op hun site staat een tool om je schotel en LNB'S correct te plaatsen..

Deze schotel is van kunststof en zal langer meegaan dan die T90 die na enkele jaren begint te roesten. 

 

heb ook een T90, staat constant in regen en wind en geen enkel roest plekje na bijna 8 jaar.

en aan topicstarter, heb net dezelfde ontvangst posities zoals je wilt op m'n T90.

handige schotel en heb er nog duo lnb's er op, dus dubbel plezier.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier idem, ik heb ondertussen in mijn omgeving 4 T-90 geplaatst, geen omkijken naar.

 

Ik dacht dat Ed al ervaring had met een T-55, een T-90 schotel is eenvoudig te plaatsen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier al jaren een t90 op het dak staan en nog geen boutje of schroefje verroest 

tip: na installatie eff alle bouten en schroeven met een kwastje insmeren met kopervet en die roesten noooit meer

en 1 keer per jaar de schotel een goeie wasbeurt geven en hij blijft als nieuw

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wordt de T-90 tegenwoordig niet geleverd met een betere kwaliteit schroefjes?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat dacht ik ook maar ik heb hem al bijna 10 jaar staan en hij ziet er nog als nieuw uit

heb het toen gedaan met dat kopervet voor goede bescherming tegen roest en tot heden nog geen mm roest te bekennen

de schotel zelf is volgens mij onverwoestbaar maar ik doe hem wel elk jaar effe goed schoonmaken en een heel dun laagje silliconenspray erop sprayen en inwrijven

dat is alles

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...