Ga naar inhoud


NPO 1 4K van 11 juni tot en met 11 juli via de Astra 3


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Mail gehad van tv Vlaanderen over de voetbal waar België op welke dag speelt en enkel over een HD, niks over de npo1 4K versie 😳

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zit ook (nog?.) geen 1818 CAID op.. Dus met een TVV kaart nog niet te ontvangen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Totaal-TV komt die ook niet bij TVV. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, digitaal kijker zei:

Mail gehad van tv Vlaanderen over de voetbal waar België op welke dag speelt en enkel over een HD, niks over de npo1 4K versie 😳

 

Ik heb de laatste tijd aardig wat mailtjes van CD gehad. Die gaan vooral over de uitbreiding van interactieve diensten.

Geen letter over het NPO 1 UHD kanaal. Ook op de website is er niets over te vinden.

Niet verwonderlijk in mijn ogen, ze kunnen namelijk de CI modulen niet leveren.

 

Het lijkt dus vooral een bonus te zijn voor diegenen die er al in hebben geïnvesteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Codx zei:

Volgens Totaal-TV komt die ook niet bij TVV. 

Dit zal wel een rechtenkwestie zijn.

Ik was eigenlijk al verbaasd met de aankondiging dat dit ook bij TV Vlaanderen te zien zou zijn. Vorige keer was de tijdelijke versie ook niet te zien.

 

Wel een beetje amateuristisch dat dit dan toch aangekondigd wordt. In een ver verleden werd een themakanaal van de NPO ook al eens beloofd voor TVV klanten om dan achteraf een 'njet' te krijgen, doordat de NPO niet voor alle programma's rechten heeft om dit in België uit te zenden.

Bij sportevenementen is dit minstens even streng. Ik dacht vroeger eens gelezen te hebben dat voor UHD-doorgifte aparte rechten nodig zijn bij een EK/WK.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechten voor het EK en OS zitten in België bij VRT, dan is het niet mogelijk om de NPO1 4K in België te vertonen omdat er geen rechten voor zijn in België voor die extra rechten van de 4K uitzendingen, en VRT zend voor het EK misschien andere wedstrijden uit dan de NPO, maar daar heb ik geen zekerheid van daar ik het niet volg de voetbal 😜

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg van TVV zojuist de nieuwsbrief. De rode duivels worden uitgezonden op Één HD.. Geen enkele melding over 4K uitzending…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Mimisiku zei:

Kreeg van TVV zojuist de nieuwsbrief. De rode duivels worden uitgezonden op Één HD.. Geen enkele melding over 4K uitzending…

Idd paar uur geleden ook gekregen en hier gemeld.

is povere nieuwsbrief als je niks hebt met voetbal 

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Kreeg van TVV zojuist de nieuwsbrief. De rode duivels worden uitgezonden op Één HD.. Geen enkele melding over 4K uitzending…

 

Ik kijk dan nog liever op Eén HD in HD dan naar NPO 1 4K , is gewoon een kwestie van het kijken naar een wereldploeg of een stelletje mietjes. 😜

Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht...

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Ik kijk dan nog liever op Eén HD in HD dan naar NPO 1 4K , is gewoon een kwestie van het kijken naar een wereldploeg of een stelletje mietjes. 😜

Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht...

Uiteraard ieder het zijne… Dat de beste mogewinnen :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...