Ga naar inhoud


NPO 1 4K van 11 juni tot en met 11 juli via de Astra 3


de vrije fries

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, robcyprus zei:

Ik heb nu dit:M: 1C20:0709 0100:00006A

Waar zit de fout??

 

M: [CAID]:[provider ID]:[service ID]:[ECM PID] <target CAID>[:][target provider ID]

 

Vraagje aan @all:
Waarom werkt het niet met J: (join) ?


Syntax:

 

J: [CAID]:[provider ID]:[service ID]:[ECM PID] <joined CAID>:<joined provider ID>:<joined ECM PID>

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, autsim zei:

Heb je een specifiek abonnement nodig om deze zender te ontvangen? Of volstaat een 'Vakantie Basis' pakket? 

Het zou met elk abonnement te bekijken moeten zijn.

Maar heb je op vakantie een Ultra HD-tv bij je?

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sprietje zei:

Het zou met elk abonnement te bekijken moeten zijn.


Hier met Vol (dus Riant = vm. BasisHD pakket)

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, robcyprus zei:

Ik heb nu dit:M: 1C20:0709 0100:00006A

Waar zit de fout??

 

 Als M7 niet wil dat de kaart in seca-mode werkt hoeven ze maar 1 bitje om te zetten in de ECM. Daar veranderd de CA descriptor weglaten niks aan.

 

M: 1817:00006A 0100:00006A

 

Let op, pas dit alleen toe als je een EIGEN kaart hebt. Heb je lijntjes vraagt die andere partij dan om dit op te lossen. 

  • Like 1
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Codx zei:

 

 Als M7 niet wil dat de kaart in seca-mode werkt hoeven ze maar 1 bitje om te zetten in de ECM. Daar veranderd de CA descriptor weglaten niks aan.

 

M: 1817:00006A 0100:00006A

 

Let op, pas dit alleen toe als je een EIGEN kaart hebt. Heb je lijntjes vraagt die andere partij dan om dit op te lossen. 

Met wat ik had werkte het niet,nu wel,bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Sprietje said:

Het zou met elk abonnement te bekijken moeten zijn.

Maar heb je op vakantie een Ultra HD-tv bij je?

Dank voor het antwoord. Nee, ik heb geen camper met UHD-tv of iets dergelijks. Maar ik wou al een lange tijd een abonnement proberen en vakantie basis is het goedkoopste abonnement om te proberen. 😉
Nou ja, het kost me altijd nog de CI+ module en een nieuwe schotel (ik had een oude van mijn opa maar die kan ik niet terugvinden).
Ik heb voor de zekerheid CD opgebeld en het gevraagd. Volgens de callcenter werkt het met elk abonnement, dus ook met Vakantie Basis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, de voetbalrechten voor de rode Duivels ligt bij de VRT… Dus geen NPO 4K voor de TVV klanten…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de Belgische kijkers is op 5°W ook France TV Sport 4K. Gaat open met een Fransat kaart. Deze zender werd verleden jaar gelanceerd voor Roland Garros , nu ook nog trouwens. Maar vele matchen van het EK voetbal zijn ook te volgen.

5°W  11554 V 29950 FEC 3/4 France TV Sport 4K 4:2:0

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Crazy Sat zei:

Voor de Belgische kijkers is op 5°W ook France TV Sport 4K. Gaat open met een Fransat kaart. Deze zender werd verleden jaar gelanceerd voor Roland Garros , nu ook nog trouwens. Maar vele matchen van het EK voetbal zijn ook te volgen.

5°W  11554 V 29950 FEC 3/4 France TV Sport 4K 4:2:0

Met speciaal abbo op waarschijnlijk want alle Fransat zenders open behalve deze dan 😕 of is dit niet in het basis aanbod ????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Met speciaal abbo op waarschijnlijk want alle Fransat zenders open behalve deze dan 😕 of is dit niet in het basis aanbod ????

 

Hmm. ikzelf heb geen kaart van Fransat. Maar deze morgen baguette gaan halen hier juist over de grens en hoorde daar van een vriend die gisteren gekeken had in UHD op de 5°W. Moet toch open kunnen gaan gezien het enkel versleuteld is in viacces net zoals die andere zenders op deze TP.

Is vreemd... Zal dus enkel opengaan met een Module TV satellite Neotion Cam+ 1.3 + kaart denk ik

 

 

 

 

insertion-carte-module.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Hmm. ikzelf heb geen kaart van Fransat. Maar deze morgen baguette gaan halen hier juist over de grens en hoorde daar van een vriend die gisteren gekeken had in UHD op de 5°W. Moet toch open kunnen gaan gezien het enkel versleuteld is in viacces net zoals die andere zenders op deze TP.

Is vreemd... Zal dus enkel opengaan met een Module TV satellite Neotion Cam+ 1.3 + kaart denk ik

 

 

 

 

insertion-carte-module.jpg

Ok bedankt voor de info, had die al een tijdje in het oog dat ik die open wou krijgen maar als het enkel kan met CI module weet ik genoeg, is niet zo erg, nog genoeg te zien in HD op 5west, net rai in HD gezien met sport, was ook scherp HD beeld.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...