Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

@jeevanhoof Ik vind jou een eng mannetje! Kijk even wat er nu in Australië gebeurt. 

 

@hugogertie Kom nou eens uit je eigen bekrompen denkwereld. De meeste niet gevaccineerde hebben niets met complotten.

Jij vindt dat het vaccin werkt, ik niet. Zag vanmorgen in het VUmc het zorgpersoneel in de rij staan voor de 3e spuit. Ik heb toch een ander beeld bij een werkend medicijn. 

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 minuten geleden, Psychosammie zei:

Zag vanmorgen in het VUmc het zorgpersoneel in de rij staan voor de 3e spuit. Ik heb toch een ander beeld bij een werkend medicijn. 

Het werkt! Alleen niet 100%

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Psychosammie zei:

@jeevanhoof Ik vind jou een eng mannetje! Kijk even wat er nu in Australië gebeurt. 

 

@hugogertie Kom nou eens uit je eigen bekrompen denkwereld. De meeste niet gevaccineerde hebben niets met complotten.

Jij vindt dat het vaccin werkt, ik niet. Zag vanmorgen in het VUmc het zorgpersoneel in de rij staan voor de 3e spuit. Ik heb toch een ander beeld bij een werkend medicijn. 

Geef dan maar eens een oplossing hoe we hier nu uit komen !!!!!

Als de vaccins slecht zijn en de mensen er aan dood gaan dan hebben we een groot probleem dan gaat iedereen die een spuit heeft gehad  binnen 2 tot 3 jaar dood of heel erg ziek worden/zijn ( hoor/lees ik vaak als agreement )

als dit waar is dan gaat de wereld terug naar de middeleeuwen !!!!!!

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Psychosammie zei:

Ik heb toch een ander beeld bij een werkend medicijn

Niet alles loopt gesmeerd van de 1ste keer , ik krijg ook mijn jaarlijkse griepspuit !!

Liever een tijdelijke beveiliging , dan geen beveiliging !!

HIV-patiënten moeten ook ALTIJD hun medicijnen blijven nemen !!

9 minuten geleden, fransken zei:

Geef dan maar eens een oplossing hoe we hier nu uit komen !!!!!

1) De meeste anti-vaxxers , laat de natuur z'n gang gaan !!

2) Of volgens sommige is covid een leugen of niet bestaande !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Psychosammie zei:

Zag vanmorgen in het VUmc het zorgpersoneel in de rij staan voor de 3e spuit. Ik heb toch een ander beeld bij een werkend medicijn. 

Sure, we spuiten mensen gewoon vol met vaccins die niet werken puur om ze hoop te geven!

 

Ze werken wetenschappelijk bewezen want ze voorkomen het leeuwendeel van de ziekenhuis en ic opnames.

De werkelijkheid november 2021 is dat de ongevaccineerden  code zwart in de zorg veroorzaken.

Iedereen, gevaccineerd of niet gevaccineerd zal vroeg of laat met corona besmet gaan worden.

De vraag waar iedereen zich persoonlijk mee bezig moet houden is niet de "ik laat me wel of niet vaccineren".

Waar je nu echt over moet nadenken is hoe je de ziekte zult gaan doormaken.

En dan het vervolg: hoe en of je uit de strijd komt.

Je kunt gokken dat je door je ijzeren gestel geen enkel probleem zult hebben met dit virus maar het is en blijft gokken want niemand

kan je garanties geven hoe gezond je ook bent, hoe gezond je ook leeft en eet het vrijwaardt je niet van een ernstig ziekteverloop.

Maar een ding is zeker iedereen die de komende tijd zorg gaat vragen mag hopen dat die nog tijdig verleent kan worden.

 

 

aangepast door theparasol
typo
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, cookie monster zei:

Niet alles loopt gesmeerd van de 1ste keer , ik krijg ook mijn jaarlijkse griepspuit !!

Zo zie ik de covid vaccinatie. Het zal een (half) jaarlijks ritueel gaan worden misschien. Maar ja, een paracetamol werkt ook maar tijdelijk.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de groep 60+ en de gebruikelijke risicogroepen uit de overige leeftijdscategorieën zal dit zeker een herhalend ritueel worden.

Voor de gezonde populatie ben ik momenteel van mening dat 2 vaccinaties volstaan zolang er geen mutant dominant wordt waartegen de huidige vaccins geen bescherming biedt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige vaccins zijn ook niet ontwikkeld tegen de huidige Delta variant en dat blijkt wel een heel hardnekkige te zijn.

 

Wat zeker is is dat paracetamol niet werkt tegen Covid.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Mojo zei:

Het zal een (half) jaarlijks ritueel gaan worden misschien.

Zo lijkt het wel !!

Geen probleem voor mij als we het kunnen oplossen met een spuit of een pil !!

Zojuist, gerrit B zei:

En paracetamol werkt zeker niet tegen Covid.

Toen ik mijn coranavaccin ging halen (beide keren) ,

ik had nadien geen paracetamol nodig !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, theparasol zei:

Voor de groep 60+ en de gebruikelijke risicogroepen uit de overige leeftijdscategorieën zal dit zeker een herhalend ritueel worden.

Dan is't maar zo !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mojo zei:

Het werkt! Alleen niet 100%

 

Dat is dus verschil van perceptie. Voor mijn Azië kreeg ik spuiten en dan ben je voor 15 jaar klaar. Dat is wat anders dan na een half jaar alweer je 3e spruit halen.

 

1 uur geleden, fransken zei:

Geef dan maar eens een oplossing hoe we hier nu uit komen !!!!!

 

Uiteindelijk gaat dat vanzelf. Maar niet nu.

 

1 uur geleden, cookie monster zei:

Niet alles loopt gesmeerd van de 1ste keer , ik krijg ook mijn jaarlijkse griepspuit !!

 

Die krijg ik ook aangeboden. het zal je niet verbazen dat ik die ook aan me voorbij laat gaan.

 

1 uur geleden, cookie monster zei:

1) De meeste anti-vaxxers , laat de natuur z'n gang gaan !!

 

Precies.

 

1 uur terug, theparasol zei:

Ze werken wetenschappelijk bewezen want ze voorkomen het leeuwendeel van de ziekenhuis en ic opnames.

 

Ja precies, en dat is niet wat ik versta onder een werkend vaccin.

 

1 uur terug, theparasol zei:

Je kunt gokken dat je door je ijzeren gestel geen enkel probleem zult hebben met dit virus maar het is en blijft gokken want niemand

kan je garanties geven hoe gezond je ook bent, hoe gezond je ook leeft en eet het vrijwaardt je niet van een ernstig ziekteverloop.

 

Collega van me nu zwaar ziek. Volledig gevaccineerd. Ruikt en proeft niks meer. Besmetting op de basisschool en daarna pappa en mamma.

En dan gaan jullie natuurlijk zeggen dat het zonder spuit waarschijnlijk veel erger zou zijn.

 

1 uur terug, theparasol zei:

Voor de gezonde populatie ben ik momenteel van mening dat 2 vaccinaties volstaan

 

Waar baseer je dat op? Zie mijn voorbeeld hierboven.

 

1 uur terug, cookie monster zei:

Geen probleem voor mij als we het kunnen oplossen met een spuit of een pil !!

 

Maar vooralsnog lossen we niks op!

 

1 uur terug, cookie monster zei:

Dan is't maar zo !!

 

Mag ik bedanken?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
7 uren geleden, Psychosammie zei:

 

@hugogertie Kom nou eens uit je eigen bekrompen denkwereld. De meeste niet gevaccineerde hebben niets met complotten.

Jij vindt dat het vaccin werkt, ik niet. Zag vanmorgen in het VUmc het zorgpersoneel in de rij staan voor de 3e spuit. Ik heb toch een ander beeld bij een werkend medicijn. 

ehm, je bedoeld dat je daarmee alle feiten en medische onderzoeken wereldwijd negeert? Dan val je wat mij betreft in de categorie wappie.

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op dit moment worden noodzakelijke operaties voor niet covid patiënten uitgesteld, dat kost ook levens.

 

Vaccinatie dempt het ziekteverloop en zorgt onomstotelijk bewezen voor minder ziekenhuis opnamen en nagenoeg geen IC opnamen.

 

10% van onze populatie,  de ongevaccineerden, zorgen voor 90 % van de IC bezetting.

 

Een Volledige harde lockdown  staat voor de deur, Gommers verwacht tussen 5 en 10 dagen geen IC bedden meer te hebben.

 

Realiseer je, dat een zorgmedewerker, of arts dan aan de poort van het ziekenhuis moet gaan besluiten wie nog wel geholpen kan worden en wie naar huis mag om langzaam te stikken.

 

Wat kan je doen om dat te veranderen:

 

- De Hygiëne maatregelen uitvoeren.

- Afstand bewaren

- Je contacten zoveel mogelijk beperken tot je eigen huishouden

- In de omgeving van anderen gezichtsbescherming dragen

- De openbare ruimte zoveel mogelijk sluiten, scholen, restaurants, cafés, evenementen en niet noodzakelijke winkels sluiten.

- Scheiding op het werk van gevaccineerden en niet gevaccineerden.

- Niet gevaccineerden, verantwoordelijk voor het vollopen van de IC afdelingen isoleren uit het openbare leven.

- Zoveel mogelijk ventileren.

 

- En tenslotte, je laten vaccineren.

 

Is dit te voorkomen?

Nee, daarvoor is deze 4e of 5e golf al te ver uit de hand gelopen.

 

Kan je toekomstige pieken voorkomen?

 

Argumenten als, het vaccin werkt niet, zijn niet onderbouwde uitingen, het vaccin beschermt tegen een ernstig ziekteverloop in bijna 99% van alle gevallen.

Het is ontwikkeld voor de eerste variant, tegen de Delta variant beschermt die over het algemeen ook, echter zijn er groepen mensen, genetisch bepaald? of onderliggende ziektebeelden, waar de Delta variant door de vaccinatie kan breken.

Met een inenting ben je ook minder lang besmettelijk voor je omgeving en help je het aantal besmettingen terug te dringen.

 

Het herhalen van vaccinaties is een algemeen gegeven, bedenk daarbij dat het dan om ziekten gaat waar mensen al een zekere afweer hebben voor dat ziektebeeld.

 

Corona is een besmetting waar niemand van nature een afweer tegen heeft, iedereen is vatbaar.

 

Een groot probleem is het zwalkende beleid, wat steeds weer voor nieuwe golven zorgt.

Het vermindert het accepteren van de maatregelen.

Men is ook corona moe, de opmerking, de maatregelen werken niet, komt uitsluitend doordat groepen zich er niet aan houden.

In de praktijk is 3 G doorgaans 0 G, met de smoes, ik kan toegang niet controleren.

 

De komende maand gaat een donkere maand worden!

 

Wil je jezelf niet laten vaccineren, moet je ook de verantwoordelijkheid daarvoor nemen en jezelf buiten de maatschappij plaatsen.

Je zorgt daarmee dat er weer plaats in de ziekenhuizen komt voor de reguliere patiënten.

Als lid van onze gemeenschap ben je dat verplicht aan je medemens.

Botst dat met je rechten, ja inderdaad, maar uitzonderlijke situaties vragen om uitzonderlijke maatregelen.

 

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...