Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur geleden, minplus zei:

Idd mooi overzicht in de Volkskrant van alle apekool van A tot Z. Iets voor Psychsammie om te lezen.

mooi leesvoer 

 

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/v/2021/coronafabels-en-vaccinatieroddels-van-a-tot-z~v461565/

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minstens 3 covid-varianten aangetroffen bij herten in het wild. Betekent dat het virus ook via dieren om ons heen een ingang kan vinden. Wat dat betreft is Nederland een hopeloos geval met de massale bio-industrie. Daar helpt zelfs geen antibioticum in het voer tegen ook al is dat verminderd.

https://www.nature.com/articles/s41586-021-04353-x

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We hadden verleden jaar nertsen in Nederland die besmet waren door medewerkers van de nertsfarm.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Minstens 3 covid-varianten aangetroffen bij herten in het wild.

Lijkt me ook heel normaal als de oorsprong al ligt bij vleermuizen en het een virus is die gebruik maakt van de luchtwegen.

Waarom zou het dan uitsluitend bij mensen voorkomen en niet bij dieren die op dezelfde manier adem halen?

Maar dit zou een ieder toch wel aan het denken moeten zetten, die herten in het wild lopen wel gewoon buiten in groepjes van hooguit 10 dieren (meestal 3 tot 5) en zitten niet binnen in een afgesloten ruimte vol aerosolen maar kunnen desondanks toch een besmetting oplopen in de frisse lucht?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2021 om 09:14, Tonskidutch zei:

Ach, mijn twee buren hebben ook Omikron hoorden ze eergisteren en de oudste van beiden ligt al in het ziekenhuis.

beiden twee keer geprikt en de booster vaccinatie is dus voor hun te laat van start gegaan

Ik heb al de ramen in het trappenhuis open gezet, want de buur krijgt wel nog eten van familie bezorgd.

Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat ze er weer bovenop komen.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, theparasol zei:

image.thumb.png.08fe6fc2b366390c3be894b8b1084b61.png


Ik heb het interview live op Radio 1 gehoord en vond zijn uitlatingen stuitend.
Dat men achteraf zijn uitlatingen proberen goed te schrijven, dit blijven herhalen en alle zeilen bijzetten het beeld (wat hijzelf gecreëerd heeft) bij te sturen maakt het er, voor mij, niet geloofwaardiger op.

 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

3 minuten geleden, mauspartyhouse zei:

Ik heb het interview live op Radio 1 gehoord en vond zijn uitlatingen stuitend.
Dat men achteraf zijn uitlatingen proberen goed te schrijven, dit blijven herhalen en alle zeilen bijzetten het beeld (wat hijzelf gecreëerd heeft) bij te sturen maakt het er, voor mij, niet geloofwaardiger op.

Prima wat jij wilt Wappie!

Eens gezegd blijft gezegd!

Context is alles maar als iets een kenmerk is van een Wappie is het wel schermen met out of context citaatjes. 

En als het niet voorhanden is dan wordt het wel geknipt en geplakt op maat gemaakt.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, mauspartyhouse zei:

Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat ze er weer bovenop komen.

 

Ja dat hoopt familie en bekenden ook, wij buren in dit pand zijn natuurlijk erg geschrokken wegens dat nieuws.

Misschien kan ik er na de kerst iets meer over vertellen. Maar de buur die nu nog in quarantaine zit heeft geen leuke Kerst!

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2021 om 16:16, mebo870 zei:

Dat is meer het effect van de vitaminen op het nachtkastjes 😁

Waarvan het effect van het gebruik onbekend is...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...