Ga naar inhoud


kan bestand niet op cd en dvd branden


Gast peterp

Aanbevolen berichten

klink raar maar , Ik heb een muziek album gedownload met af en toe een afbeelding van de voor en achterkant van de LP hoes .

IK heb geprobeerd het bestand met een dvd brander op een dvd te branden en die weigert daarna geprobeerd op een cd te branden maar ik krijg dan alleen de muziek en geen af en toe een afbeelding van de LP hoes .

Is wat ik wil muziek en af en toe een afbeelding van de voor en achterkant van de LP mogelijk of kan dat niet

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, peterp zei:

klink raar maar , Ik heb een muziek album gedownload met af en toe een afbeelding van de voor en achterkant van de LP hoes .

IK heb geprobeerd het bestand met een dvd brander op een dvd te branden en die weigert daarna geprobeerd op een cd te branden maar ik krijg dan alleen de muziek en geen af en toe een afbeelding van de LP hoes .

Is wat ik wil muziek en af en toe een afbeelding van de voor en achterkant van de LP mogelijk of kan dat niet

Nooit geprobeerd.

Maar waarom brand je hem niet op CD en print je de covers uit?

Dan kun je tijdens het afspelen de hele tijd het doosje omdraaien en afwisselend voor- en achterkant bekijken.

Doe ik ook, behalve dat afwissend de hele tijd bekijken.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de vraag nu 3x gelezen maar ik kan er geen chocola van maken. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OKE ik reageer op de twee reacties , MINIPLUS ? DE afbeeldingen van het album wordt getoond terwijl het afspelen begint , printen KAN NIET ? NU Psychosammie  Ik kan het Muziek bestand niet branden op een CD omdat er af en toe TIJDENS het afspelen een foto wordt getoond , en kan het ook niet op een DVD branden omdat er geen bewegende beelden opstaan , MISSCHIEN wel als ik het bestand zet in een andere format ,ik heb daar een software voor maar weet niet welk format , hoop op een antwoord !!! Denk het zo als een ongeluk in een klein hoekje ligt dan is er in de rest van de kamer geluk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je eens uitlegt wat voor type (extentie) bestand je gedownload hebt?

Speel je dat af met een speciale player?

 

In een muziek bestand op een CD zitten geen plaatjes, een cd speler heeft immers geen beeldscherm.

 

Een DVD kan zowel geluid als beeld weergeven, zelfs als het stilstaande beelden zijn.

 

Programma's kunnen auteursrechtelijk beschermd zijn.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ook.

En als je het op de pC kunt afspelen en zien kan die muziek + beeld data ook op een DVD gebrand worden en dan daarna afgespeeld worden.

Bij bepaalde mediaplayers moeten alle mappen 1:1 worden gebrand/gekopieerd opdat de player software weet waar die afbeeldingen aan toe behoren en aan welk muziekstuk.

Ik heb jaren met Amarok gewerkt en dat werkte op die manier prima.

Welk soort download bestand jij hebt is dus van belang. En zomaar muziek downloaden is overigens ook nog eens bedenkelijk.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu ik heb het eerst naar avi gezet en heb het geprobeert te branden met NERO daarna met any burn allebei weigerde 

De exstentie waar ik het gedownload had was mp4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Blijft een wazig verhaal, een audio disc die af en toe een kant van de platenhoes laat zien.

MP4 is een video formaat, kan je op elke data disc branden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn spelers zoals VLC, maar ook de Windows media player, die laten de afbeelding zien die bij in het mapje zit, waar de liedjes instaan.

Als het een bestaande CD is kan bet ook zijn dat ze de afbeeldingen van hef net gaan halen terwijl de muziek wordt afgespeeld.

 

Als je de muziek, met afbeeldingen wil afspelen op een pc, brand je deze als data cd.

De extensie mp4 is voor mij een video bestand.

Dus ik vermoed dat je gewoon een filmpje hebt gedownload ( van YouTube)

Je kan hier een DVD bestand van maken en dit branden op een DVD.

Nero zou dit moeten kunnen.

 

Mvg

aangepast door jeevanhoof
  • Like 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CD als Audio-CD gebrand kent alleen 44.1kHz audio bestanden. Afbeeldingen kent hij niet. Een Audio-DVD daarentegen wel en zelfs het oude CDI formaat kent het…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mijn download software doet alles in mp4 , heb het bestand nu op een usb stick gedaan en dan kan ik het formaat zien wat het is voordat ik het download Wat ik dan zie is

mpeg4 (avc1) mpeg AAC Audio (mp4a )  wat dat allemaal inhoud weet ik niet ik werk niet dagelijks met dat soort bestanden , heb inmiddels VOORLOPIG het zoeken gestopt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...