Ga naar inhoud


Canal Digitaal komt met nieuwe CAM module.


HG5812

Aanbevolen berichten


Op 18-10-2021 om 19:26, Noordzee zei:

Wij kijken al jaren naar alleen de FTA-zenders. We zitten nu even een paar dagen in een hotel, maar die commerciële zenders zijn we binnen tien minuten weer zat. Dus ook in het hotel weer gauw terug naar de NPO of inderdaad de Duitse zenders. Phoenix is trouwens mijn favoriet…..

 

Volgend jaar wellicht wel Digitenne erbij, maar dan alleen vanwege Eurosport en Discovery. 

 

Op 18-10-2021 om 19:29, ceesv zei:

Wanneer je de taal machtig bent kan je bijna alle Discovery programma's bij buitenlandse FTA aanbieders zien.

 

@ceesv

Het gaat mij met name om Eurosport en dan specifiek het wielrennen. De Italiaanse koersen (o.a. de Giro) worden alleen op Eurosport uitgezonden. En de Eurosport Player vind ik geen volwaardig alternatief.  

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit bij KPN en heb zelfs Eurosport 2 in HD.

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef CDS niet meer.

Ik weet wel dat ik mazzel heb omdat ik gewoon KPN kan gebruiken, ik ben dus niet afhankelijk van CDS.

 

Ik vind het wel zielig voor de mensen die wel afhankelijk van CDS zijn.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo doet het ook prima als backup……

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...