Ga naar inhoud


Canal Digitaal komt met nieuwe CAM module.


HG5812

Aanbevolen berichten

Dat is je goed recht… Ieder het zijne. Ik mag graag testen wat allemaal in combinatie werkt en heb hobbymatig dan ook bijna alle modules getest in mijn diverse boxen… 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij Canaal Digitaal is dat al heel lang 2 weken. In de Seca1 tijd was dat max 4 weken omdat de OPkeys maar eens per maand wisselden. Nu zelfs korter als je je abo overzet binnen de grace-period. Zodra je abo erop komt is het over en uit met de grace-period..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Mimisiku zei:

Ik mag graag testen wat allemaal in combinatie werkt en heb hobbymatig dan ook bijna alle modules getest in mijn diverse boxen… 

 

misschien moest je dat eens actualiseren met al de modules die je hebt en dan in februari / maart 2022 nog eens overdoen

ter leering ende vermaeck

of voor wikipedia

  • Bedankt 1

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan kloppen..Die entitlements lopen van de eerste van de maand tot de 16de van de volgende maand... Alleen kan ik daar niet herinneren dat het een maand was (de CAM701 wellicht op een ongunstig moment besteld)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Grace period kun je rekken tot max 2 maanden als je een kaart unique emm's onthoudt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar dan moet je wel een kaart hebben :) . Met Viaccess ORCA zonder OScam en CAM803 wordt hem dat niet…

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

misschien moest je dat eens actualiseren met al de modules die je hebt en dan in februari / maart 2022 nog eens overdoen

ter leering ende vermaeck

of voor wikipedia

Als ik nu eens wist hoe je dat moet doen dan had ik dat allang gedaan.. Maar ik heb echt geen enkel idee. Als iemand me dat kan uitleggen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog even en je heb een ontvanger nodig met 3 of 4 CI aansluitingen als je een beetje tv wilt blijven kijken. Benieuwd wanneer deze gaan uitkomen 😄

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, spijk zei:

nog even en je heb een ontvanger nodig met 3 of 4 CI aansluitingen als je een beetje tv wilt blijven kijken. Benieuwd wanneer deze gaan uitkomen 😄

Die is er al geweest. DM8000

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen werkte dat niet bijster stabiel én eieren met spek bij de hand houden!! Jesus wat werd dat heet. Met 4 verschillende CI’s werkte het (meestal). Af en toe zwart beeld bij overschakelen.. Vroeger ooit getest met Aston 1.03, Viacces, AlphaCrypt en Conax modules… Werkte wel, maar hééééét…

  • Like 1
  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2021 om 22:46, Mimisiku zei:

Alleen werkte dat niet bijster stabiel én eieren met spek bij de hand houden!! Jesus wat werd dat heet. Met 4 verschillende CI’s werkte het (meestal). Af en toe zwart beeld bij overschakelen.. Vroeger ooit getest met Aston 1.03, Viacces, AlphaCrypt en Conax modules… Werkte wel, maar hééééét…

dan maar hopen dat niet al te veel providers op een ingebakken ci module overgaat als je iedere keer een module om moet wisselen om wat zenders te kunnen zien.

LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, T55: 4.8E,9E,13E,19E,23.5E,28.2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...