Ga naar inhoud


Canal Digitaal komt met nieuwe CAM module.


HG5812

Aanbevolen berichten


Dat willen ze juist niet. Ze willen van dat ellendige vrije opnemen af.. Alles in de cloud en volledig controleerbaar door de provider…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ze vergeten dat ze daardoor alle een klein beetje slimme klanten naar een andere oplossing duwen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat hebben ze dan zelf gewild. Waarom denk je dat ze van satelliet af willen? Ze pushen hun vol en bomvol IPTV abo’s en treiteren de satellietgebruikers tot ze het vanzelf beu zijn en afhaken..

 

 

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Mimisiku zei:

Ze pushen hun vol en bomvol IPTV abo’s en treiteren de satellietgebruikers tot ze het vanzelf beu zijn en afhaken..

Tsja, ze waren niet de beste satelliet provider en ze zijn niet de beste IPTV provider. Het is ze toch gelukt om de enige satelliet provider te blijven, maar dat gaat ze met IPTV niet lukken. Zonder satelliet distributie is het einde verhaal voor deze provider, de alternatieven zijn beter en goedkoper.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Euhh ik ben het overzicht ietwat (zeg maar gerust: helemaal)  kwijt omdat ik a) al een tijdje niet meer actief ben op het forum. b) Al 20 jaar geen klant meer ben va CD (wel van Joyne, maar die zijn zo stil de laatste tijd....). Ik heb brutaalweg aan CD gevraagd of zij mij een aanbieding kunnen doen voor het Riant pakket tegen acceptabele maandkosten.

 

Ik heb nu een Vti image op een Ultimo ontvanger. Werkt de nieuwe CI module nu, en kan ik opnames decoderen en (zeg) een jaar later afspelen of zijn er blokkades?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een oude Ultimo (dus niet de 4K) dan werkt de witte CI en de CAM701 in elk geval..   De CAM803 werkt niet (wel in de Ultimo4K)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de reactie van mijn vaste ******* leverancier maak ik op dat opnemen een issue is met een nieuwe Ultimo 4k en Vti. Allemaal heel leuk en aardig, maar als ik ergens de piep aan heb is het wel een nauw keurslijf (waar ik nu voor moet betalen ook). Dus...helaas.

aangepast door ceesv
Verwijzing naar winkel verwijderd!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met CI+ is één de opties opname blokkeren…. Prul en eeuwige herhalingen laten ze je wel opnemen, maar die leuke docu, sportwedstrijd of muziekspecial wordt gegarandeerd geblokkeerd…. Het is dus niet zo dat je helemaal niets kunt opnemen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2021 om 13:42, ceesv zei:

Op een dag zal je moeten kiezen, geen Nederlandse TV of dit module.

En degene die daarover gaat is thuis meestal moeders.

laat moeder dan maar zelf een abootje afsluiten en ook zelf betalen en kijken in de womancave........ :grin:

dan krijg je veel minder spanningen in de woonkamer over Gorden of Bau

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mimisiku zei:

Met CI+ is één de opties opname blokkeren…. Prul en eeuwige herhalingen laten ze je wel opnemen, maar die leuke docu, sportwedstrijd of muziekspecial wordt gegarandeerd geblokkeerd…. Het is dus niet zo dat je helemaal niets kunt opnemen…

Heb je Time Shift al kunnen testen met de CAM 803 ?

Dat werkt wel met de witte CI   (heb zelf geen 803 om t te testen)

Ben benieuwd.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Timeshift kan ik niet testen, ik heb geen abo op de CAM803 module. De grace-period is op 10-8-2021 afgelopen (dus geen beeld meer)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisku: Ik laat me niet n*****n voor 20 Euro of meer in de maand. Canaldigitaal kan wat mij betreft de boom in. Sorry voor de ietwat primaire reactie van mijn kant - maar tenzij je zelf een geul moet graven voor een kabel of geen digitenne signaal kan ontvangen - blijf ik een kilometer bij hun uit de buurt.  Resteert TV kijken in het buitenland op vakantie. Wel, plenty FTA zenders in het Duits of het Engels. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...