Ga naar inhoud


Steeds meer en langere reclameblokken, programma's niet meer te volgen?


ceesv

Aanbevolen berichten


ik heb de topic doorgelezen, en iemand schreef bvb 4 €, om geen reclame te moeten zien.

Ik vind het al erg zoveel en teveel te moeten betalen om rotzooi te zien op die commerciëlen en dan nog eens betalen om geen reclame te zien. straks gaat ons maandloon naar de providers om wat gepruts te zien.

Ik kijk amper geen tv niet meer, en diverse kaarten zijn niet meer verlengd.

ik geniet meer en meer van radio waar bijna geen reclame is, of eenmaal per uur, kan ik nog mee leven.

ik word vrolijker van radio, dan het gepruts op tv.

als het klopt dat seca in februari wordt uitgeschakeld, dan gaan tvv en cd buiten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je radio zonder reclame of geklets wilt moet je via de computer eens op FIP afstemmen. Een mix van veel genres en wil je liever 1 genre dan kun je daaronder uit een hele serie leuke kiezen zonder gezwets en reclame. Ik heb de FM eigenlijk de laatste tijd alleen nog op de WC aanstaan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, sattv4iedereen zei:

ik word vrolijker van radio

Stem eens op Radio2 (nl) af op Vrijdag na 18.00u. Dan krijg je het eerst Vinyl Friday en daarna het Platenpaleis

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mojo zei:

Stem eens op Radio2 (nl) af op Vrijdag na 18.00u. Dan krijg je het eerst Vinyl Friday en daarna het Platenpaleis

FM in toilet en slaapkamer staat standaard op NPO2, dus ook vrijdagavond. Maar kan op geen enkele manier tippen aan wat FIP, Classic Rock, Nostalgie Rock, Allzic blues en noem maar op van de tig andere bieden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Sprietje zei:

Mochten ze zo weer reclame uitzenden , net voor & na het nieuws , prima !!

Of 1 keer een film onderbreken , prima , of tussen 2 programma's in , ok !!

Wij keken altijd voor Loeki 🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal best als jij geloofd dat er gezonde vitamientjes in Calvé zouden zitten die je dagelijks nodig hebt. Naast alle andere kost die je ouders voor je klaarmaakte. Reclame is en blijft bedrog en tot voor nog niet zo lang geleden werden er ook verslavende middelen aan bepaalde producten toegevoegd.

 

En daarom kwamen die dubbel zo dure producten niet op tafel bij ons.

 

Het reclameblok is en blijft een uitputtingsslag die de consument moet overtuigen tot consumptie en extra veel consumptie van die producten waar men natuurlijk ook buitensporige winst mee kan maken.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij KPN TV kan je de programma's van de reclamezenders niet eens doorspoelen.

Dit is ook zo bij terugkijken op andere dagen
Als je het probeer komt er een tekst in beeld dat dat bij deze zender niet is toegestaan.

Het zal wel iets zijn wat deze zenders bedongen hebben voor de doorgifte.

Dus het doorspoelen kost mij nu vijf €uro pm voor het opnemen pakket want daar gaat het dan weer wel.

Maar hoelang zal het duren voordat de commerciële ook dit gaan dichttimmeren.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...