Ga naar inhoud


Steeds meer en langere reclameblokken, programma's niet meer te volgen?


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

In Nederland betaalt iedereen met een inkomen, die belasting betaalt ook kijk en luistergeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, edbe zei:

ah nog even en we hebben de Amerikaanse stijl.

 

In Amerika moet je geen enkele cent betalen om de grote commerciële zenders te bekijken.

Deze zenders zenden GRATIS uit via de antenne (ATSC).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook nog handig zou zijn is om ook de uitzenduren van de reclame te vermelden in de programmagids van de decoder, zodat je enkel het programma zelf in enkele delen kunt opnemen, misschien mijn goede provider Proxi-mus hiervoor te vinden zal zijn, zoals ze onze opname's al verwijderen van de decoder na 60 dagen moet het toevoegen van de reclameblokken in de programmagids toch ook mogelijk zijn, zodat we deze niet kunnen opnemen op de decoder, want wie is nu geïnteresseerd in reclame op tv? Ze zouden beter hier eens werk van maken.

Of misschien de kijkers de vrije keuze laten? Opnemen van commerciële zenders met reclame is gratis. Zonder reclame, reclame automatisch weggeknipt door de decoder €4 per maand, zijn ook weer extra inkomsten voor de provider dan, maar daar denken ze momenteel niet aan... jammer.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
9 uren geleden, patje7of9 zei:

 

Je vergeet wel te melden dat je in de UK jaarlijks een tv tax moet betalen om tv te kijken.

De beam van de Astra 2E satelliet is alleen bedoeld voor de UK daardoor zenden ze FTA uit.

In de beginjaren dat ze digital uitzonden op satelliet waren commerciële en openbare zenders wel degelijk gecodeerd omdat de beam over heel Europa kwam.

 

 

Ja maar dat heb je hier in nederland toch ook? Iedereen die loonbelasting betaalt betaalt daarmee aan de publieke omroep. Daar betaal je in de UK een tv license voor.

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de berichten in de media van iets meer dan een jaar geleden leest over de reclame wereld en haar verstrengeling in de media en lineaire TV zul je merken dat men een behoorlijke opdonder heeft ervaren, met floyd en overige sociale topics. En Corona natuurlijk.

Het lijkt me dus een inhaalslag van de commerciëlen om ons steeds meer door de strot te drukken.

 

En die providers doen er gewoon aan mee. Terugkijken of herstarten blijkt ook al maanden lang niet fatsoenlijk te werken en je zit gewoon weer in de reclamelus. :mad:

 

Ik had eigenlijk toen ik begon via sat kijken, enkel een CD abonnement voor huisgenoten maar keek zelf op m'n abo Premiere Duitsland zonder reclame. Is niet meer mogelijk en dan is de filmstreamdienst het laatste alternatief. En ook daar zijn veel verschillen onder de aanbieders met pulp series en in de ban van geweld en gamers mentaliteit. Knallen wat je luidsprekers volhouden kunnen.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens kun je de knoppen 1, 3, 4, 6, 7 en 9 van de Ultimo 4K nog aanpassen. Ik heb toetsen 7 en 9 op 8 minuten gezet. Dan rest bijna altijd nog 1 keer op 1 of 3 voor 15 seconden vooruit of achteruit. 

Iedere seconde tijdwinst is gewonnen op de resttijd van je leven:)  zeg maar.....

VU + Ultimo 4k, Solo 4k, triple head, Pli 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Pedblu zei:

Overigens kun je de knoppen 1, 3, 4, 6, 7 en 9 van de Ultimo 4K nog aanpassen.

gelukkig kan dat met andere images en receivers ook

of het je lukt bij de CI+ gestuurde belemmeringen vraag ik me toch af

maar een positieve bijdrage is altijd welkom :grin:

aangepast door Tonskidutch

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Geen paniek allemaal, soms kan ik mijn werk ook niet volgen, soms moeilijke aanvragen, soms ook moeilijk te onderscheiden wie wat doet, wie met wie samen is en ga zo maar door, en dat omdat soms de personen niet in de juiste volgorde staan, maar wij hoeven enkel de personen te volgen, en te zoeken welk goed (huis, grond of appartement) en welke akte betrekking heeft op de aanvraag. Dat is werken voor de overheid. Als ik er te veel doe per dag zie ik ze ook wel eens vliegen, niet door tv kijken of filmpjes op internet, er zijn nog zo'n heleboel andere dingen waardoor m'n gebrainwashed wordt. Waarschijnlijk ook door de reclame waardoor je favoriete serie of film onderbroken wordt, helaas is dit soms al jaren zo op commerciële zenders.

Misschien doen zoals ik, onlangs vaste lijn opgezegd (gsm nr. behouden) alsook een betalend pakket (Fox, BBC Entertainment en Discovery ID) ik kan gerust leven zonder, is toch €6,57 uitgespaard per maand + de vaste lijn die opgezegd is.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FTA satelliet , gelukkig doorspoelreclame na het opnemen , 28,2°O 🙂

Youtube & dailymotion , geen reclame !!!!

VTMGO met blokker macheert niet 😟 , VRTNU , sowieso geen reclame 🙂

En PlayGo interesseert me geen fluit !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

's Morgens is 't reklameblok veel korter, bang om kijkers te verliezen. De lange reklames zitten dan bij die actualiteiten brengen. Telematin op TF2 zit vol reklame tegenwoordig.

Dan zijn er die gebarentaal doen, kan men dan geen ondertiteling doen?

Een iets extra meer zijn de personen van gans de wereld die op je tv komen. Je denkt je vaste presentator te kunnen zien, is hij op vakantie, opzij geschoven? 

 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom geen ondertiteling?

Omdat gebarentaal belangrijker is dan je misschien dacht. Voor doven is de gebarentaal namelijk een moedertaal. Een Nederlandse ondertiteling kan volgens NPO Focus dus echt voelen als een tweede of zelfs derde taal. Een belangrijke persconferentie in je tweede of derde taal kan best verwarrend zijn.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...