Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 Zandvoort


Sprietje

Aanbevolen berichten


Op 31-8-2021 om 09:16, Sprietje zei:

Hij kan zich beter bezig houden met TataSteel die 24 uur per dag 365 dagen per jaar duizenden malen meer troep de lucht in brengt.

 

Ze laten op het Journaal steeds Wijk aan Zee zien boven het Noordzeekanaal, de bewoonde wereld van IJmuiden ligt ongeveer een kilometer onder het kanaal.

 

Het rijkt volgens mij tot en met in Zandvoort, Haarlem, Amsterdam en verderweg, echter wordt er door de (gemeentelijke) overheid goed aan verdient, het probleem lijkt mij meer dat TATA Steel, Zandvoort, Schiphol en Amsterdam dicht bij elkaar liggen, echter is dat niet meer te veranderen.

 

Zandvoort wordt vrijwel dagelijks gebruikt, echter nu een aantal dagen voor de Formule1, over de andere dagen hoor je vrijwel niets, er zal aan de andere dagen ook verdiend worden, het is een impuls voor de hele regio.

 

Zandvoort gaat een aantal dagen volledig op slot voor auto verkeer wat daar niet thuis hoort, bewoners hebben een kaart van de gemeente Zandvoort gekregen om in de buurt van hun huis te kunnen parkeren, al maakte de gemeente Zandvoort er een puinhoop van, men wist Noord en Zuid Zandvoort precies om te draaien, daardoor hebben ze Noord en Zuid geschapt, de kaarten zijn in heel Zandvoort geldig.

 

Misschien ook leuk om te weten, ik hoorde dat een campings buiten de regio volledig vol geboekt zijn, de gekte is volledig los gebarsten, maar wat wil je als veel evenementen geen doorgang mogen hebben.

 

Met de trein, bus en fiets kan men in Zandvoort komen, dat is uiteraard in de hele regio. Wat ik gehoord heb is dat er pendelbussen vanaf diverse grote parkeer locaties in de hele regio naar Zandvoort en weer terug rijden, de duinen zijn tot ver buiten Zandvoort afgesloten, hulpdiensten kunnen anders niet op tijd in de duinen komen. Zelfs voor bepaalde fietsroutes moet worden omgereden, ik meen dat wandelen buiten de Zandvoortse duinen wel mag daar er geen grote snelheid van toepassing is.

 

Ik ben geen fan van dit evenement, als mensen dit graag goed willen zien, bekijk het via de TV. De sfeer zal ongetwijfeld gezellig voor fans met een toegangsbewijs zijn, ik zie alleen totaal het nut niet in om op een tribune te gaan zitten om in een flits de wagens voorbij te zien racen en weer wachten tot ze weer voorbij flitsen, dan zie je op TV veel meer.

 

Ik ben er geen fan van, kijken naar sport boeit mij zo wie zo niet, maar dat ter zijde.

 

aangepast door Miauw

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat ging die bij mij ook niet.

 

Ik heb even mijn kaart uit de lezer genomen, en weer terug gestoken.

Na een paar minuten beeld op deze zender.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Cees, bij mij ook. Even de kaart eruit en erin en meteen beeld.

Wel vreemd dat Canal Digitaal nog helemaal geen melding heeft gemaakt dat de 3 zenders van Ziggo Sport dit weekeinde vrij te kijken zijn, niet op hun site en niet op het infokanaal.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb daarover gisteren een infomail gehad.

afbeelding.png

 

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooie beelden uit Zandvoort, training is live te volgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Probeert een coureur zijn auto te blussen, Vettel staat te klungelen met een brandblusser.

Rode vlag, training afgebroken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...