Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 Zandvoort


Sprietje

Aanbevolen berichten


The Loudest Lap

Morgen om 15:00 uur tijdens de opwarmronde gaan de Formule 1-fans voor nieuw record zorgen bij Nederlandse Grand Prix.
De 70.000 aanwezig fans gaan tijdens ‘The Loudest Lap’ zorgen voor een orkaan van geluid door hun longen uit hun lijf te schreeuwen en te applaudisseren. Het geluid zal bij diverse tribunes gemeten worden en op deze manier wordt het geluidsrecord tijdens een F1-race bepaald.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sprietje zei:

De 70.000 aanwezig fans gaan tijdens ‘The Loudest Lap’ zorgen voor een orkaan van geluid door hun longen uit hun lijf te schreeuwen

 

Geweldig. Dan kan iemand met COVID-19 het hele stadion vol brullen met bacteriën en de hele boel lekker aansteken. 

Dit is echt het beste idee in deze Corona gevoelige tijd. 

  • Haha 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar maandag moet iedereen weer 1,5 meter afstand houden,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Geweldig. Dan kan iemand met COVID-19 het hele stadion vol brullen met bacteriën en de hele boel lekker aansteken. 

Dit is echt het beste idee in deze Corona gevoelige tijd. 

Iedereen moet wel beschikken over een vaccinatiebewijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Perrez gaat waarschijnlijk morgen een nieuwe motor krijgen omdat hij zich vandaag als 16e gekwalificeerd heeft. De motor van Perrez raakte op de Hungaroring beschadigd door de aanrijding van Bottas en moest toch vervangen worden door een extra motor. Dat vervangen levert strafpunten op waardoor hij achteraan moet starten. Nu hij toch al op plaats 16 start, valt de schade dan mee met slechts 4 plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger een kameraad in het leger en deed koers met die snelle moto's. Die zei 'iedereen heeft angst met snelheden,  kan geen kwaad", Door het blijven trainen was daar geen tijd voor. 

Zoals piloten, 1 j niet gevlogen moet je terug proeven afleggen, de angst zal de bovenhand hebben dan.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ceesv zei:

Het corona beleid rond Zandvoort F1 valt niet uit te leggen.

 

Volg het geld rond dit circus, de rechter heeft bepaald dat dit door moet gaan omdat anders het circuit failliet zou kunnen gaan.

En dat wil je de eigenaar van het circuit niet aandoen!

 

 

Sorry voor de F1 fanatiekelingen, dit valt inderdaad niet uit te leggen. De anderhalve meter moet men zoeken, een vaccinatiebewijs is niet 100% betrouwbaar.

 

Ik hoorde van mijn huisarts dat het al aardig weer aan het oplopen is, mensen die in het buitenland zijn geweest nemen de andere variant mee, vaak zonder dat ze het weten, net als vorig jaar. Nu komen er ook mensen uit het buitenland naar de F1, thuis kijken blijft veiliger.

 

Ik woon er kilometers vandaan, het parkoer verkennen vrijdag was duidelijk te horen op hemelsbreed meer dan 10km afstand, hoeveel precies weet ik niet, gelukkig duurt dit slechts 3 dagen.

 

Volgende keer zit wat ik er van begrepen heb het achter een betaalmuur, zoals het met zoveel zenders via een streamingsdienst aangeboden wordt, dit "cadeautje" is alvast reclame voor de volgende keer, ik vrees dat dan de betaalmuur er staat en er grof betaald moet gaan worden.

 

Ik las ergens een reactie dat het beter in Assen of die kant op kan worden gehouden, de structuur leent zich er niet voor, dat is ook in de weide omgeving merkbaar.

 

Er gaan slechts 2 wegen naar Zandvoort, auto's van buitenaf voor dit evenement kunnen ze niet aan. De keuze is met de trein, de fiets, of deels met de auto en ergens een parkeerplaats buiten Zandvoort vinden om op de fiets of trein verder te reizen. 

 

Toch wens ik ondanks dat het niet mijn ding is, de fans een fijne dag toe.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, ceesv zei:

Het corona beleid rond Zandvoort F1 valt niet uit te leggen.

 

Volg het geld rond dit circus, de rechter heeft bepaald dat dit door moet gaan omdat anders het circuit failliet zou kunnen gaan.

En dat wil je de eigenaar van het circuit niet aandoen!

 

 

Dit is grootste onzin excuus wat men kan bedenken. Ondernemen is risico nemen. Punt. Dit heeft alles te maken met 1 hoofdpersoon Bernhard van Oranje-Nassau, Van Vollenhoven. Deze persoon heeft heel veel invloed op dit circus. Kijk eens naar de andere evenementen organisaties. Of die niet moeilijk hebben in tijden van covid 19. Het is voor mij ook erg merkwaardig dat men niet voor het circuit van Assen heeft gekozen. Daar is veel meer ruimte te beschikking voor de infrastructuur. Nee het moest perse Zandvoort zijn. Waarom, vraag het eens aan Bernhard van Oranje-Nassau, Van Vollenhoven en de politiek. Of men een toelichting wilt geven is nog een tweede

 

10 uren geleden, Sprietje zei:

Iedereen moet wel beschikken over een vaccinatiebewijs.

 

Dat vaccinatiebewijs is redelijke fraude gevoelig. Er wordt voldoende vaccinatiebewijs te koop aangeboden. Of men dat nauwkeurig controleert is nog de vraag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De rapportcijfers van de coureurs zijn uitgedeeld en dit is de volgorde van de eerste 5:
1 - Max Verstappen  10 punten
2 - Lewis Hamilton      9 punten
3 - Valteri Bottas      7,5 punten
4 - Pierre Gasly            9 punten
5 - Charles Leclerc   8,5 punten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...