Ga naar inhoud


Zijn de Pieten al in het land?


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik ken iemand die met smart op de eerste kerstmuziek wacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog een paar dagen wachten , 1 november is het zover.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 28,2 oost wordt er ieder jaar een station omgedoopt in een Christelijke zendersnaam, met de radio gebeurt dat ook, maar dat is er nu nog te vroeg voor 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bv: Heart TV wordt omgedoopt in Heart Xmas

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Nederlanders worden niet korter.

 

jawel.

vooral een korter lontje

en je zou de studies gewoon eens moeten lezen waar uit dat feit gebleken is over slechte levenswijze en voeding.

 

en dat lontje wordt inmiddels het x ste jaar aangestoken door de zwarte Piet fanatici.

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

lijfstraffen zijn niet meer toegestaan, vroeger kregen we een schop onder de kont als groeischeut.

  • Haha 4

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, D-box zei:

Bv: Heart TV wordt omgedoopt in Heart Xmas

hoi

nog een weekje wachten op 23 september begint het:

Thursday 23rd

 

  • Great! Classic (319) renames to Great! Xmas & Great! Classic+1 (320) renames to Great! Xmas+1. A heart-warming seasonal channel with the best collection of Christmas movies on TV.
 

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere Nederlander wordt korter in de loop der jaren. Dat is een standaard biologisch verschijnsel.

Of de piemel ook korter wordt weet ik zo niet maar mogelijk is daar ook wel een wetenschappelijk onderzoek over geweest.

Misschien dat compensatiegedrag van sommigen in die richting wijst..😁

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, de vrije fries zei:

23 september begint het

Niet mijn kopje koffie !!

Op 16-9-2021 om 20:48, Sprietje zei:

pepernoten

Ik heb liever zwarte peper op m'n eten (niet te veel) , bv een pepersteak 😉

Chocolade lust ik geheel niet , speculaas wel !! 🙂

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...