Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 van Qatar


Sprietje

Aanbevolen berichten


Quote

Jammer dat die band niet op die andere Mercedes is terecht gekomen.

 

Heel flauwe reactie !  Ik wens noch Hamilton of Verstappen een ongelukje toe. Graag een sportief einde met man tegen man , dat de beste mag winnen.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Crazy Sat zei:

 

Heel flauwe reactie !  Ik wens noch Hamilton of Verstappen een ongelukje toe. Graag een sportief einde met man tegen man , dat de beste mag winnen.

Ik wens Hamilton absoluut geen ongeluk toe en Bottas had ook geen ongeluk, maar ik heb wel een probleem met de manier waarop Mercedes het kampioenschap wil veilig stellen en Hamilton zich af en toe gedraagt. Dat levert mij af en toe een vieze smaak in m'n mond.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitslag race
1 Lewis Hamilton            Mercedes
2 Max Verstappen           Red Bull            + 25.743
3 Fernando Alonso          Alpine               + 59.457
4 Sergio Pérez                  Red Bull            + 62.306
5 Esteban Ocon               Alpine                + 80.570
6 Lance Stroll                   Aston Martin    + 81.274
7 Carlos Sainz                  Ferrari                + 81.911
8 Charles Leclerc             Ferrari                + 83.126
9 Lando Norris                 McLaren             + 1 L
10 Sebastian Vettel         Aston Martin     + 1 L
11 Pierre Gasly                 Alpha Tauri        + 1 L
12 Daniel Ricciardo         McLaren             + 1 L
13 Yuki Tsunoda              Alpha Tauri        + 1 L
14 Kimi Räikkönen          Alfa Romeo        + 1 L
15 Antonio Giovinazzi     Alfa Romeo       + 1 L
16 Mick Schumacher      Haas                   + 1 L
17 George Russell           Williams             + 2 L
18 Nikita Mazepin           Haas                   + 2 L
19 Nicholas Latifi            Williams             DNF
20 Valtteri Bottas            Mercedes           DNF

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, minplus zei:

Ik wens Hamilton absoluut geen ongeluk toe en Bottas had ook geen ongeluk, maar ik heb wel een probleem met de manier waarop Mercedes het kampioenschap wil veilig stellen en Hamilton zich af en toe gedraagt. Dat levert mij af en toe een vieze smaak in m'n mond.

 

Ja uw slechte adem is tot in Ultima Thule te ruiken.🤢

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Nou, nou!  

Toch nog even hierover en ik begrijp volledig dat jullie het allemaal niet met me eens zijn.

 

Hamilton is een fantastisch coureur, dat heeft hij vaak genoeg bewezen en ik heb en had er grote bewondering voor en hij was lang m'n favoriet. Maar hij heeft als mens m'n sympathie verloren toen hij juichend en dansend rond rende nadat z'n concurrent na een botsing met hem bij 300 per uur het ziekenhuis in draaide, alleen maar aan zichzelf denkend. Zoiets doe je naar mijn idee niet als je genoeg fatsoen in je donder hebt.

Dit los van m'n idee over z'n baas.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Toch nog even hierover en ik begrijp volledig dat jullie het allemaal niet met me eens zijn.

 

Hamilton is een fantastisch coureur, dat heeft hij vaak genoeg bewezen en ik heb en had er grote bewondering voor en hij was lang m'n favoriet. Maar hij heeft als mens m'n sympathie verloren toen hij juichend en dansend rond rende nadat z'n concurrent na een botsing met hem bij 300 per uur het ziekenhuis in draaide, alleen maar aan zichzelf denkend. Zoiets doe je naar mijn idee niet als je genoeg fatsoen in je donder hebt.

Dit los van m'n idee over z'n baas.

Tja Verstappen is ook geen onbeschreven blad. Lijkt me de norm te worden in dat wereldje.  Teveel geld en roem mee gemoeid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...