Ga naar inhoud


Broadcast Partners zoekt zender monteurs


Drs. IJzerbout
Ga naar oplossing Opgelost door fred33,

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden, gerrit B zei:

Euuuhhh.............. in mijn ogen een veredelde zwaar overbetaalde bouwvakker.

 

Kijk eens hoeveel tandartsen er in de lijst met "nieuwe" miljonairs staan.

Zoek vervolgens eens een tandarts die net als de meesten gewoon 38 of 40 uur in de week werkt.

Het kan in andere praktijken anders zijn maar hier werken de meesten maar 3 dagen in de week, en dan maar klagen dat ze het zo slecht hebben maar heb je geen pijnklachten dan wel een wachttijd van ruim 2 maand want we zijn o o zo druk.

Dus jij laat gerust een bouwvakker een kroon of implantaat zetten? Goedkoop is duurkoop in deze, ik wil er echt niet mee terug voor garantie.

 

Soms heb ik wel eens gedacht dat ik het ook zou kunnen, SMD solderen uit de hand geen probleem. Maar ik heb dat niet gestudeerd en zou het ook niet willen hele dagen in een mond kijken naar bruine tanden brrr.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing
7 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Met zo'n instelling lag jou sollicitatie bij mij als eerste in de prullenbak. 

 

Ja, dank voor de eerlijkheid... maar daarom werk ik daar ook niet, in alle eerlijkheid mijnerzijds.

Ik hou kennelijk gewoon niet genoeg van 'dat vak' om dat voor een salaris 'dat in lijn ligt' te werken.

 

... en kennelijk velen met mij, want tsja - anders hadden ze ook geen vacature voor uit hoeven schrijven en moeite voor moeten doen.

 

Is ook niet bedoeld als sneer... maar ik vind dat het gezegd moet worden: Wat is je werkelijke intentie dan als wervende partij? Zeg het dan ook zo: "We willen graag de mensen die dit soort uitzonderlijk werk willen verrichten, maar we kiezen ervoor er niet extra voor te belonen, dat budget is er gewoon niet".

 

Dus nee... ik wens Broadcast Partners veel succes in het vinden van nieuwe medewerkers... "met zo'n instelling".

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je blijft de vraag schuldig van wat jij denkt dat deze baan waard is?

Wat vind jij een fair (bruto) salaris voor deze job?

 

Ik blijf nieuwsgierig. 

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp niet dat het antwoord als oplossing wordt gekenmerkt door de topic starter doctor ijzerschroef :P

 

Een vergelijking over bruto lonen kun je al helemaal niet maken als "new emigrant to Dubai", je weet immers niet eens je jaarlijkse lasten in Dubai en kan die dus niets vergelijken met Nederland. Daar kun je dus behoorlijk in je eigen gegraven salarisgraf belanden.

 

als een monteur op leeftijd met ervaring minder dan 3000€ netto per maand verdient zit hij aan de lage kant met het huidige tekort aan monteurs, afgezien van gevaren toeslagen op masten en met hoogspanning.

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehhh....tonskyTVdutch....we hebben over een baan in NL. Niet in Dubai.

Je haalt 2 banen door elkaar.

 

Even voor de goede orde van zaken: Ik heb geen belang bij de verdere bemiddeling. Ben geen Headhunter.

Ik heb deze open jobs alleen doorgesluist op dit forum omdat ik dacht er iemand een plezier mee te doen.

Ik wil ook helemaal niet in de verdediging schieten vanwege vergoedingen en dat soort dingen.

Neem er je voordeel mee.

Tek Signals ken ik verder persoonlijk goed (is een klant van mij), met Broadcast Partners heb ik geen verbindingen.

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Je blijft de vraag schuldig van wat jij denkt dat deze baan waard is?

Wat vind jij een fair (bruto) salaris voor deze job?

 

Ik blijf nieuwsgierig. 

 

Ow sorry... ik ben geen deskundige hierop he? Maar als je het écht aan mij vraagt: 6000 EUR bruto per maand = 72000 EUR per jaar; met vakantiegeld komt dat op 78k , om mee te beginnen. Dat lijkt me redelijk - gezien de uniekheid en de risico's van het werken op hoogte... je moet dit maar kunnen...

 

Dat gezegd te hebben... écht he? "no hard feelings"... constructief gedacht: denk ik dat BroadcastPartners ook gerichter moet werven... zodra het weer open mag: bij ... klimsporthallen enzo werven. Dat zijn tenminste mensen die al 1 component leuk vinden om te doen: die houden van klimmen en gefocust bezig zijn op hoogte.

aangepast door fred33
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult toch echt wel wat aan kennis mee moeten brengen dan alleen het kunnen klauteren (en niet in je broek doen) in masten.

Zoals een zendamateurdiploma en kennis in HF apparatuur, antennes, opleiding in telecommunicatie, netwerk/zendertechniek, computer in alle facetten , broadcast-apparatuur en ervaring en affiniteit in de industrie. Talenkennis en ook wel eens wat vaker weg van hotel mama op reis is.

 

Kortom...een vent met zeebenen en niet een mama-kind dat alleen aan zijn vergoeding denkt.

Ik denk eerder dat zo´n baan bij bruto Euro 3500 - 4200 per maand begint (en dat is al veel) en dan met ervaring, leeftheid en zin om te werken naar boven gaat.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had ik met een veel lager bij de begane grond ruim over hoor.

Alleen het was de week de deur uit en 15 uur werken per dag.

Dat maakte makkelijk de bruto into netto bedragen.

3500 Euro bruto wordt ergens een 1500 a 1700 per maand afhankelijk de gezinssamenstelling.

Daarvoor ga ik niet op 450m van de grond.

  • Like 1

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik denk eerder dat zo´n baan bij bruto Euro 3500 - 4200 per maand begint (en dat is al veel) en dan met ervaring, leeftheid en zin om te werken naar boven gaat.

 

Nu ja - we zijn het niet heel erg oneens met elkaar... het bedrag wat jij aangeeft is inderdaad wat 'de markt' realistisch geeft. Maar iemand met al die veelzijdige kennis, vaardigheden en diploma's heeft dan ook andere opties en keuze mogelijkheden.

 

En overigens... wat jij daar opsomt, wordt niet eens naar gevraagd initieel hè? Staat niet in de vacature. De waardering (ook in geld) in Nederland - blijft dan ook achterwege, ik proef hier echt uit: liever niet teveel betalen aan salariskosten.

 

 

Overigens hoef ik niet over dat soort salarissen te dromen... ik doe namelijk andere dingen, misschien omdat ik daarom anders naar kijk: unieke baan, speciaal werk: dus ook speciaal salaris. Zo zie ik het.

 

De satelliet/RF hobby is louter hobby voor mij hier.

aangepast door fred33
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat verdient een broadcast engineer in Nederland -klik-

 

Gemiddeld € 3.700/ maand.

 

Toeslag voor klimmen, € 400,- maand?

 

(kan je beter sat4all moderator worden🤐😁)

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ehh Sprietje, we hebben het niet over een monteur die in een mast een paar bouten vastdraait. 

Je zult toch echt wel wat in je CV moeten hebben staan en niet alleen een Triax schotel op de positie moeten kunnen buigen. 

Voor 6000 € per maand hebben we het toch over de noodzakelijk opleiding, kennis en ervaring. De zeebenentoelage zal er best wel zijn maar daar moet je je geen illusies over maken. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Wat verdient een broadcast engineer in Nederland -klik-

 

Gemiddeld € 3.700/ maand.

 

Toeslag voor klimmen, € 400,- maand?

 

(kan je beter sat4all moderator worden🤐😁)

 

 

Dat is al hoog ingeschat.

Ik denk eerder een slordige 3k brutto. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...