Ga naar inhoud


Viaplay ook via Ziggo?


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Vond het commentaar bij de F1 nu niet een verbetering 🥲🤨 Beeld was ook niet dat ik zeg dat is top.

heb net bij de buurman meegekeken maar ik neem daarvoor geen abbo bij de via.

wij hebben grandprix radio geluid eronder gezet na q2 dan gaat het toch meer over de sport, das mijn menig zal iedereen wel anders ervaren maar ben wel benieuwd of meer mensen moeite hadden met het commentaar en de presentatie.

 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vond bij de voorbespreking / analyse (shakedown) kunnen terugkijken en die live gisterenmiddag practise + qualifying alles top.

Commentaren en interviews alsook uitleg van de analisten bij een adequate moderatie van Amber = prima. Bovendien ook veel vriendelijker dan de mannetjes van Ziggo Café.

Alleen dat geluid is niks op mijn 5:1 surround installatie (was in stereo formaat) daar had ik beter verwacht, je wil immers de achtervolgers ook achter je kunnen horen aankomen :grin:

aangepast door Tonskidutch
vergelijk

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbeschouwen vind ik de grootste onzin en sla ik meestal over zonde van de tijd.

Nabeschouwen heeft meer nut met goede analisten die uit kunnen leggen wat waar en hoe goed of mis ging. 
de nabeschouwing gekeken van de kwalificatie op via en ik vond het zwaar tegen vallen.

Daarna was ziggo er met Doornbos wat ik vele malen interessanter vond omdat daar grafieken met de data naast elkaar werd gelegd wat duidelijk maakte dat Ferrari een top auto heeft gebouwd, dit soort uitleg had ik ook van viaplay verwacht maar niet gezien dus daarom wacht ik even af met het bepalen waar ik live f1 ga kijken ik heb ook nog de alternatieven uit Oostenrijk.

Het kan ook zo zijn dat ik (die de sport al 40 jaar volg) te veel wil zien ten opzichte van de kijker met minder ervaring en technische belangstelling.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik hoop alleen dat het commentaar geluid vandaag beter is dan gisteren.

 

De achtergrond stond veel te hard en de microfoons waren volgens mij een paar goedkope USB podcast microfoons, want het klonk nergens naar.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...