Ga naar inhoud


Viaplay ook via Ziggo?


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Zie bijgaand bericht op TotaalTV.

 

Quote

Ziggo

Uit navraag bij VodafoneZiggo blijkt dat ook Ziggo Formule 1 via Viaplay lineair aan klanten gaat aanbieden. VodafoneZiggo-woordvoerster Nina Moers tegen Totaal TV: "Vanaf 19 maart worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties, wedstrijden en studio programmering tijdelijk uitgezonden op het lineaire kanaal 200. Doordeweeks en in weekenden dat er niet geracet wordt zullen er op dit kanaal o.a. herhalingen getoond worden. Dit lineaire kanaal is alleen beschikbaar voor klanten die via Ziggo een abonnement op Viaplay afnemen en beschikken over een mediabox of CI+ Module."

 

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat maakt het uit?

Je hebt nog steeds dat abonnement van Viaplay er voor nodig.

Misschien moeten we allemaal eens een keer niet meegaan met de geldhonger van dit soort aanbieders.

Des te eerder is het afgelopen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies mijn idee….

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

V.w.b die geldhonger ben ik het met jullie eens. Ik neem dan ook zeker géén Viaplay abbo. Misschien dat ik mijn Oostenrijkse kaart maar weer een keer laat activeren via mijn Oostenrijkse vrienden. Duits is prima te volgen, dit in tegenstelling tot mijn Arabisch. Dat is inmiddels enigszins vastgeroest.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennelijk wordt zelfs nog gesproken met CanalDigitaal voor een lineair kanaal:

Quote

Met onder meer Delta Fiber, Canal+ Luxembourg (Canal Digitaal) en NLconnect zouden gesprekken nog lopende zijn.

 

Dat zou mijn voorkeur hebben, helaas zijn ze daar nu gewoon veel te laat mee. Ik heb al een abonnement bij F1TV Pro. 1080 P geeft een beter beeld dan voorheen via CanalDigitaal. Alleen als streamen van de live uitzendingen door F1TV pro in de praktijk niet goed blijkt te werken ben ik nu nog bereid om terug te gaan naar  CanalDigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is bij Ziggo, @zeeteefje.

Verder is het natuurlijk logisch dat er een extra betaling wordt gevraagd voor de doorgifte via Ziggo.

En niet elke Ziggo TV kijker in Nederland heeft andere alternatieven zoals streams kijken via de Viaplay app en of ORF per satelliet. Het zijn kabelklanten.

 

En die CI+ is ook geen probleem voor heel veel kabelklanten die hem in de TV hebben steken.

(of andere apparatuur met CI+ slot)

en wat te denken van de betere beeldkwaliteit middels CI+ in de TV en geen NEXT box?

aangepast door Tonskidutch
blauw

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch: in mijn quote van het oorspronkelijke artikel staat toch duidelijk dat ook met CanalDigitaal wordt gesproken over doorgifte. Ik stel vast dat dit voor mij , en vele andere F1 liefhebbers, allemaal veel te laat is. Het Ziggo abonnement bij CanalDigitaal is al lang ingeruild voor een F1TV pro abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mócht het bij Canal Digitaal komen dan in prut kwaliteit.. Nee, daar ga je geen abo op F1 Pro voor nemen… Die hebben jaren geleden hun kans gehad en die is inmiddels verkeken…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De F1 was in de afgelopen jaren een HD+ Abonnement waard.

Daardoor kon ik de F1 in 4k UHD genieten via RTL.

 

Helaas werd de doorgifte vergoeding voor RTL onbetaalbaar, om een veelvoud verhoogd, waardoor ze na ongeveer 25 seizoen de de F1 vaarwel gezegd hebben.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ook op een 32" CRT kleuren TV via de RTBF uit Luik keken we op Kabel Maastricht 14,50hfl/mnd in analoog 625/25.

Hartstikke spannend. 1983

 

Kabel Maastricht 14,50 gulden/mnd had 32 analoge zenders voor TV en er stonden drie ongeveer 2 meter satelliet schotels op het dak van het gebouw aan de Maagdendries.

 

Iemand moet betaald worden voor de kijkrechten.

Digitaal kijk ik het sinds 2003 en dat in steeds betere beeldkwaliteit. Via Premiere Duitsland vanaf 2004 met 6 kanalen waartussen je kon schakelen was wel m'n favoriet.

Premiere Sport 1 met vijf subkanalen was subliem, dus het lijkt dat F1TV Pro een aardig alternatief zal zijn met meerdere camera keuzes..

 

 

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en? Jullie vragen ook steeds hetzelfde! Blijft jullie plaat dan ook hangen? Hoor je me ook niet over…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kijk je Formule 1
Met Viaplay bij Ziggo
Formule 1 kijk je bij Ziggo op al je favoriete apparaten met de Viaplay app. Bestel je Viaplay bij Ziggo? Dan kijk je ook tijdelijk tot 1 augustus de race-weekenden live op kanaal 200. Bekijk wat je nodig hebt en waar je de app vindt op je tv, mobiel, laptop of tablet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...