Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Helemaal goed Eduard.

 

gewoon lekker de boel onbetaalbaar laten maken.

 

En dan bedoel ik dus niet dat je niet meer op vakantie kunt of dat je je auto niet elke 2 jaar kunt inruilen.

 

Ik heb t over mensen die noodgedwongen in de kou komen te zitten.

 

Blijkbaar begrijp je mijn post totaal niet.

 

 

 

 

aangepast door Gerard 76
Edit


 

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 uren geleden, Gerard 76 zei:

Helemaal goed Eduard.

 

gewoon lekker de boel onbetaalbaar laten maken.

En dan bedoel ik dus niet dat je niet meer op vakantie kunt of dat je je auto niet elke 2 jaar kunt inruilen.

Ik heb t over mensen die noodgedwongen in de kou komen te zitten.

Blijkbaar begrijp je mijn post totaal niet.

 

Het is dus maar hoe je het bekijkt, je kunt ook de gaskraan massaal dichtdraaien zodat Poetin geen geld meer heeft om oorlog te voeren.

De vraag is alleen waar een ieder beter mee af is:

  • is dat met een langdurige oorlog met ook langdurig hogere kosten?

of

  • een snel einde aan de oorlog met kortstondig nog hoge kosten en dan weer terug naar "normaal"?

Maar ook gaan we terug naar normaal of hebben de graaiers op de markt gezien dat men ook wel 2 x zoveel kan betalen voor de energie en probeert men dat zolang mogelijk in stand te houden?

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien het gedrag van het kleine clubje magnaten in het verleden vrees ik het laatste. En de huidige regering loopt aan hun leiband en zal daar zeker niets aan doen naast wat schijnvertoning voor het stemvolk.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat we dan naar een stagflatie gaan.

Gewoon worden of niet, je hebt een bepaald inkomen te spenderen, en als voedsel, vervoer en andere basisproducten een pak duurder worden, dan ga je besparen op andere zaken (luxegoederen, minder nieuwe woningen, etc.).

Werknemers eisen dan hogere lonen van werkgevers, die moeten dat dan weer doorrekenen aan hun klanten, een gevaarlijke prijzen/lonenspiraal.

 

Toch vind ik niet dat dat een argument mag zijn om dan de Russen zomaar hun beestachtige gang te laten gaan.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote probleem van de mensheid is dat een kleine groep graaiers gigantisch veel opstrijken en anderen naar de gaarkeukens moeten, als die er al zijn, om te overleven. Dat zie je al tig eeuwen in alle landen. En om de paar jaar heb je een graaier aan het bewind die nog meer wil en andere graaiers meekrijgt/ondergeschikt maakt. Via een revolutie kun je ze de kop afhakken en vervolgens treedt de volgende groep graaiers ervoor in de plaats.

Is momenteel in ons land niet anders.

Natuurlijk kunnen we het Putler moeilijk maken door niets meer van die lul te kopen en hier kunnen we het prima opvangen als we het geld wat eerlijker verdelen. Maar dat vinden de graaiers maar niks en ze vinden het alleen een beetje storend dat een ander land uitgemoord wordt want dat kan ze een beetje minder geld opleveren. Of sommigen juist meer, die vinden het prima.

Sorry dat ik wat cynisch ben geworden over bepaalde figuren. In het klein de Sywertjes, in het groot de Putlertjes.

Dezelfde mentaliteit met wat gradatie -verschillen.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vreemde is dat hier de overheid zelf de energie uit de grond haalt (onder de naam NAM)

Maar ook dat we er met z'n allen beter van worden omdat heel veel van deze inkomsten rechtstreeks in de schatkist belanden.

 

Dus wordt het tijd om eens openbaar te maken wie er nu zoveel geld verdient aan dit geheel.

Nu kunnen we wel weer richting Pieter Omtzigt, maar als hij al dat soort zaken aan de kaak moet stellen dan is hij waarschijnlijk binnen de kortste keren weer overspannen.

Maar denk dat als dit openbaar gemaakt wordt er plots heel anders naar bepaalde figuren en instanties gekeken wordt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is grotendeels al wel openbaar, maar mensen nemen er geen kennis van, ook al zouden ze het dan al dan niet snappen.

Dus suddert het op de oude voet door.

Trouwens, als er nu verkiezingen zouden zijn zou Omtzigt 26 zetels krijgen en het CDA 7...

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bron: NOS

Poetin prijst 'Boetsjabrigade' met eretitel

President Poetin heeft de Russische brigade die heeft gevochten in de Oekraïense plaats Boetsja een eretitel gegeven. De brigade, die door Oekraïne wordt beschuldigd van oorlogsmisdaden, mag zich nu 'garde' noemen vanwege "enorme heldenmoed en vasthoudendheid van de leden", aldus het Kremlin.

Begin deze maand doken gruwelijke beelden op uit Boetsja van vele doden op straat, sommige naast hun fiets of met hun handen op de rug gebonden. Waarschijnlijk lagen de lichamen er al weken. Het lijkt erop dat Russische militairen hebben geschoten op willekeurige burgers. Zo is op door de NOS geverifieerde videobeelden van begin maart te zien dat een Russische pantserwagen op straat op een burger schiet. Volgens de burgemeester van Boetsja zijn meer dan 300 burgers om het leven gebracht.

Rusland heeft steeds ontkend verantwoordelijk te zijn voor de doden in Boetsja. Volgens het Kremlin heeft Oekraïne het geheel in scène heeft gezet om Moskou in een kwaad daglicht te stellen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, minplus zei:

Het is grotendeels al wel openbaar, maar mensen nemen er geen kennis van, ook al zouden ze het dan al dan niet snappen.

Zou een goed item geweest zijn voor Arjen Lubach of voor BOOS denk ik.

Gewoon ergens bekend maken en dat je ik weet niet wat moet zoeken om te achterhalen wie welke rol speelt heeft geen zin.

Als dit soort figuren/instanties er aandacht aan besteden dan wordt het plots breed opgepakt door de media en is er voor hun geen houden meer aan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, gerrit B zei:

Het vreemde is dat hier de overheid zelf de energie uit de grond haalt (onder de naam NAM)

Maar ook dat we er met z'n allen beter van worden omdat heel veel van deze inkomsten rechtstreeks in de schatkist belanden.

Die NAM deugt aan geen kant!

En "we" worden er helemaal niet "met z'n allen"  beter van, want de Groningers gaan er kapot aan en die grote bedragen komen bijna alle in verkeerde zakken en op verkeerde plaatsen terecht. Amper in Groningen laat staan noord-oost Groningen.  

 

Mooie praatjes over "de Groningers begrijpen het wel".  Ik hoor heel andere geluiden. Van de gedupeerden, uiteraard.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, minplus zei:

Trouwens, als er nu verkiezingen zouden zijn zou Omtzigt 26 zetels krijgen en het CDA 7...

Bijzonder, Omtzigt heeft (nog) niet eens een eigen partij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

Bijzonder, Omtzigt heeft (nog) niet eens een eigen partij.

Klopt. Maar in z'n eentje weet hij dit al bij mensen te veroorzaken en dat is volledig begrijpelijk. Een uiterst integer mens.

Zijn probleem voor een nieuwe partij is:  hoe vind je 30 andere integere mensen die de politiek in willen.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...