Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Het staat vast volgens president Biden.

Die Russen raad ik aan om eerst te kijken naar Richie Havens op YouTube naar zijn song Freedom die hij presenteerde op Woodstock in 1969.

Ok, ik ben de Sovjets dankbaar dat ze ons ook hebben bevrijd maar dat ze nu Ukraine gaan annexeren in deze moderne tijd zonder oorlogsdreigingen vind ik echt niet kunnen.

 

Ik weet dat dit board niets politieks mag publiceren, maar ik hoop dat @ceesv dit bericht toch wil laten staan.

Het kan toch niet zo zijn dat we allemaal gewoon toekijken terwijl de Ukrainiers gewoon afgeslacht worden door de Russen?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Och, misschien dan als eerste reageren.  Ik vind dat de USA nu heel erg zit te provoceren met deze propaganda, en gewoon uit hun nek zitten te blaten.  Waarom dit soort gezeur, is alleen olie op het vuur bij Poetin.

 

Voor alle duidelijkheid: Ik vertrouw Poetin ook voor geen meter, maar met deze beweringen van Biden, hem ook niet.

Ik denk dan ook aan de propaganda over Irak jaren terug. Ze vielen Irak binnen onder het mom dat ze kernwapens hadden, en ver waren hiermee, en zodoende een bedreiging was, en Saddam Hoessein voorop.  Na deze inval en oorlog bleek daar helemaal niets van waar, eea gewoon een smoesje om een reden te hebben voor de inval.  Ik ben nog steeds van mening dat er een hoop geschreeuw is vanuit Poetin, maar hij zal heus niet binnenvallen, maar USA moet ook niet gaan provoceren.

 

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aangezien er nog niets gebeurd is en het om vermoedens gaat wachten we eerst maar eens op de dingen die komen gaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Aanvulling van @D-box

Ik vraag jullie om te kijken naar Nadiya, Sonce en naar Channel 5.

Ze hebben nu een brandende kaars in hun rechter onderkant van hun beeld; maw ze smeken de wereld om hulp.

Ze broadcasten op de 4,8E, 12284V,27500, DVBS.

Groetjes man,

D-box

 

kaars.jpg

 

Naschrift,

Of er een aanval komt weet niemand, laten we hopen dat iedereen in dit conflict verstandig blijft.

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 19-2-2022 om 15:52, ceesv zei:

Aangezien er nog niets gebeurd is en het om vermoedens gaat wachten we eerst maar eens op de dingen die komen gaan.

De actualiteit heeft ondertussen de situatie gewijzigd.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk heb ik problemen met mensen die liegen en bedriegen.

Ook onrecht heeft een effect op mij.

 

Ik wordt daar depressief van.

 

Wat er nu gebeurt in Oekraïne stemt mij ten zeerste treurig. 

Ik sta machteloos om hier iets aan te doen.  Wat mij ten zeerste frustreert.

Ik wil wel wat doen, maar weet niet wat.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik heb veel kennissen en vrienden in de Ukraine en heb per WhatsApp en telefoon kontakt.

Zou ze graag willen helpen.

Ze moeten alles wat nog kan vliegen uitrusten met bommen en naar Moskou en Minsk vliegen. Breng de oorlog naar de landen waar het vandaan komt.

Zou je dat even willen appen?

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

 

Ik sta machteloos om hier iets aan te doen.  Wat mij ten zeerste frustreert.

Ik wil wel wat doen, maar weet niet wat.

We staan allemaal machteloos tegen deze losgeslagen idioot. Iedereen wil deze mensen in nood helpen maar machteloos is hier het juiste woord wat je zegt.

Dit is ook niet door wat of wie dan ook op te lossen zolang deze losgeslagen idioot kan beschikken over die gevaarlijk kernwapens. Deze dreiging is alleen maar te bestrijden van binnenuit, Poetje moet door zijn eigen mensen binnen het eigen binnehofje van Moskou buitenspel worden gezet maar ja wie iets of wat tegen hem in gaat wacht enkele reis 💀

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn part een paar kruisrakketen op het Kremlin pleuren.

De grootste criminelen zijn Putin, Lawrow en Lukaschenko.....die 3 zouden het eerste geliquideerd moeten worden.

London heeft tenminste stappen genomen om die oligarchen daar het leven zuur te maken. London zit overvol met die vage gasten.

aangepast door Drs. IJzerbout
  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Polen heeft besloten alle russische TV en radio kanalen te verbannen uit het land.

Daartoe hoort ook RT.

 

Is tenminste iets.  Maar hoe gaan ze dat doen, als de zender nog steeds op de satelliet zit?

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

De WebSDR server van de Universiteit Twente ligt al plat sinds gisteren.

Ik denk dat Rusland daarachter zit. Vanwege de uitstekende kortegolf ontvangstmogelijkheid via het www.

http://websdr.ewi.utwente.nl:8901/         Sorry, the WebSDR server is too busy right now; please try again later.

 

Flightradar24 lag gisteren ook plat. Die doet het nu weer.

5 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Is tenminste iets.  Maar hoe gaan ze dat doen, als de zender nog steeds op de satelliet zit?

 

Daar zal weinig aan te doen zijn. Zeker als het een Russische satelliet is.

Eutelsat/Astra etc. zouden de boel wel af kunnen schakelen als ze ballen hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...