Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Quote

Rusland heeft de Verenigde Staten gewaarschuwd om te stoppen met het bewapenen van Oekraïne. De levering van wapens giet olie op het vuur en kan "onvoorspelbare gevolgen hebben", staat in een diplomatiek verzoek dat Rusland bij de VS heeft neergelegd.

bron NOS Blog

 

Hoe maf wil je het hebben? Straks boycotten ze nog de hobbelpaarden uit America. Niet iedereen mag Poetintje spelen als kind.

 

 

Screenshot_9.jpg

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rusland heeft de Verenigde Staten gewaarschuwd om te stoppen met het bewapenen van Oekraïne. De levering van wapens giet olie op het vuur en kan "onvoorspelbare gevolgen hebben", staat in een diplomatiek verzoek dat Rusland bij de VS heeft neergelegd.

 

Als Rusland die wapenleveranties wil laten stoppen, moet ze zich terugtrekken uit een land waar ze militair niets van te vrezen had en eenzijdig een oorlog mee is begonnen.

Volgens het VN-Handvest doen landen die Oekraïne militair materieel leveren, niets verkeerds. 

In feite de wereld op zijn kop. Een land begint zonder directe aanleiding een oorlog en verzoekt de tegenstander op te houden met zich te verdedigen omdat verdere weerstand "olie op het vuur" zou gooien. 

En die bombardementen op de steden van de afgelopen nacht zijn geen "olie op het vuur"?

 

Dreigen, dreigen, dreigen. Elke dag komen er weer nieuwe uit het Kremlin. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp nog steeds niet dat er door Oekraïne geen vliegtuigen richting Doema zijn gestuurd. Al is het maar 1 bom die je er op kunt gooien. De boodschap is belangrijker.

  • Bedankt 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat Oekraïne eerst maar beginnen met Rusland vlak over de grens te bestoken met raketten.

Een vermeende "helikopteraanval" op haar grondgebied ziet het Kremlin nota bene ook al als "provocatie". Het moet niet gekker worden. 

De agressor die het slachtoffer beticht van verzet?

Rusland beschuldigt Oekraïne van helikopteraanval op grensstad (zeelandnet.nl)

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Eduard07 zei:

Laat Oekraïne eerst maar beginnen met Rusland vlak over de grens te bestoken met raketten.

Dat is totaal niet interessant. Daarmee raak je ze niet.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mojo zei:

Al is het maar 1 bom die je er op kunt gooien.

Joh, je weet toch helemaal niet wie daar acties onderneemt.

 

Wij spelen met open kaarten, als platitude uit de politiek bestaat helemaal niet in de krijgsvoering, zelfs niet in een normaal kaartspel onder vrienden

 

 

 

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Rusland heeft de Verenigde Staten gewaarschuwd om te stoppen met het bewapenen van Oekraïne. De levering van wapens giet olie op het vuur en kan "onvoorspelbare gevolgen hebben", staat in een diplomatiek verzoek dat Rusland bij de VS heeft neergelegd.

 

Als Rusland die wapenleveranties wil laten stoppen, moet ze zich terugtrekken uit een land waar ze militair niets van te vrezen had en eenzijdig een oorlog mee is begonnen.

Volgens het VN-Handvest doen landen die Oekraïne militair materieel leveren, niets verkeerds. 

In feite de wereld op zijn kop. Een land begint zonder directe aanleiding een oorlog en verzoekt de tegenstander op te houden met zich te verdedigen omdat verdere weerstand "olie op het vuur" zou gooien. 

En die bombardementen op de steden van de afgelopen nacht zijn geen "olie op het vuur"?

 

Dreigen, dreigen, dreigen. Elke dag komen er weer nieuwe uit het Kremlin. 

En zo escaleert het verder richting wolll

 

Putler zoekt hier gewoon een reden om dit te starten.

 

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Één ding is zeker. Zodra Putin zijn waffel open doet, komt er een leugen uit.

 

Het is dus vooral zaak om niets te geloven wat die man zegt, maar alleen wat hij doet (na controle).

 

Ik snap wel dat Finland en Zweden nu alsnog overwegen aan te sluiten bij de NAVO, want ze zien hoe het met 'garanties' loopt die de Russen afgeven. Die zijn niets waard. Als ik hen was zou ik even haast maken, want de periode tussen neutraal en 'misschien wel NAVO' is een hele gevaarlijke periode voor je nationale veiligheid.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haast maken?

Die man (Poetin) is niets heilig ook al zijn die twee dan officieel NATO/OTAN lid geworden over 4 jaar.

De juiste lidmaatschap voorwaarden en plichten ken ik niet van de NATO, maar als intentie verklaring lijkt me dat voldoende.

En zelfs dat interesseert die gast (Poetin) ook al niets meer.

 

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In elk geval niet plooien voor de dreigementen van Adolf Poetin.

We bewapenen die Oekraïeners tot de tanden.

Jullie hebben nukes?

Dat treft, wij ook.

En onze boten zinken precies iets minder rap dan de uwe.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het al eerder geopperd, simpel een berichtje naar het Kremlin met:

"stop met deze onzin of we gaan materieel leveren waarmee de Oekraïne alles uit de lucht kan schieten wat boven hun grondgebied komt".

"Worden er spullen van jullie uit de lucht geschoten dan is het jullie eigen schuld hadden ze daar niet moeten vliegen"

met vriendelijke groet,

de rest van de wereld.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas apekool.

Punt 1, de rest van de wereld zal het worst zijn naast een paar westerse landen.

Punt 2, die landen willen een beetje leveren als het niet teveel kost.

Punt 3, als het leveren ze al lukt.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, minplus zei:

Helaas apekool.

Punt 1, de rest van de wereld zal het worst zijn naast een paar westerse landen.

Punt 2, die landen willen een beetje leveren als het niet teveel kost.

Punt 3, als het leveren ze al lukt.

"Een paar westerse landen" 😆

Heel de EU staat al op Ruslands lijst van onvriendelijke naties.

De NATO ook.

Mocht Poetin een greintje verstand hebben, hij zou geen ruzie zoeken met die "paar landen".

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, minplus zei:

Helaas apekool.

Punt 1, de rest van de wereld zal het worst zijn naast een paar westerse landen.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/04/07/vn-mensenrechtenraad-rusland/

93 landen apekool?

Allemaal "illegaal", volgens Rusland.

Kennelijk valt die zeer vuile oorlog met Oekraïne niet onder "illegaal".

Het Kremlin is 1 grote leugenmachine.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is altijd geleerd dat als je met een bullebak te maken hebt je dezelfde taal moet spreken en op dezelfde manier moet handelen omdat hij anders toch niet stopt.

Dus simpel een flinke stomp op z'n neus en trap onder z'n achterste zodat het even flink pijn doet en de dan hand toesteken om hem weer overeind te helpen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...