Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten


https://www.nu.nl/buitenland/6269510/vs-wist-mogelijk-half-juni-al-dat-prigozhin-in-opstand-wilde-komen.html

 

Zelfs dat bericht is gewoon onderdeel van de geheime tactieken inzake van: wat weten we wel wat weten we niet!

Denk je echt dat het Pentagon ons ( of NU ) actueel nieuws bericht? :grin: Dream on

aangepast door Tonskidutch

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prigo naar Belarus?

Welke promotie ligt daar voor hem in het verschiet? En welke demotie voor Loekasjenko?

Ons wordt een rad voor de ogen gedraaid. En hopelijk is Oekraïne goed alert en voorbereid op de firma List&Bedrog, filiaal Kremlin.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loekasjenko moet de komende tijd niet te dicht bij open ramen en balkons komen. Het Kremlin wil wellicht versneld met Belarus "samensmelten". Het liefst voordat de Belarussen het in de gaten krijgen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Eduard07 zei:

Loekasjenko moet de komende tijd niet te dicht bij open ramen en balkons komen. Het Kremlin wil wellicht versneld met Belarus "samensmelten". Het liefst voordat de Belarussen het in de gaten krijgen. 


En wellicht een man aannemen om het eten te proeven 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wordt Prigo nu de persoonlijke kok - met ruime ervaring -  van Loekasjenko.🤔

Zijn vorige werkgever heeft hem vast "warm aanbevolen".....

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen complot denker.

Maar ik wist al tijden van te voren dat Belarus zit te slijmen bij de voormalige Sovjet Unie.

Wagner krijgt asiel in Belarus (ja, nu ineens wordt Belarus wel erkend als onafhankelijke staat); de voormalige USSR weet dat Wagner door het Westen als huurmoordenaars wordt gezien.

Nu kan Putin -met een onschuldig gezicht- zijn handen in de lucht steken, en zeggen: "Ik heb er niks mee te maken, hij woont hier immers niet meer".

En Ukraine heeft er weer een front tegen.

Volgens mij is dit allemaal van te voren besproken.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...