Ga naar inhoud


Voormalige USSR gaat Ukraine aanvallen


D-box

Aanbevolen berichten

Kun je een samenvatting geven van maximaal 3 minuten geven per link? Want 45 minuten heb ik gekeken naar een schitterend concert van de Talking Heads en naar een film, maar echt niet naar dit soort dingen. Waar ik overigens alleen een slecht muziekje kreeg.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, AEO zei:

Wel eens van doorschuiven gehoord, dat kan n.l. bij YouTube. Maar misschien interesseert informatie je niet?

Is je goede recht, maar dan moet je iets geen onzin noemen als je de inhoud nog niet eens gezien hebt.

Ik vind YouTube geen serieuze nieuwsbron, evenmin als de meeste asociale media.

Verdienen staat voorop. Het draait allemaal om de clicks.

 

Als iemand iets echt serieus te melden heeft, dan -zeker in dit geval-  verwacht ik dat de serieuze nieuwsmedia het oppakken.

Het is een beetje de wereld op zijn kop die nu verdacht te maken omdat die tot nu toe geen melding maken van van de "onthullingen" van Amir Tsarfati via YouTube.

 

Begrijp me goed: ik sluit niks uit, maar zeker bij asociale media verwacht ik altijd een hoog sensatiegehalte.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste minplus, dat muziekje zie je in het begin een paar minuten. De laatste minuut zie je rechts boven in beeld de laatste 60 seconden wegtikken en dan begint het. Ik schuif de lijn onder in beeld dan altijd even door. 

Ook bij de tweede link die overigens zonder dat muziekje is, schuif ik die lijn altijd even door, kleine moeite.

 

Overigens zit hij op meerdere platforms zoals Facebook, dat ik zelf nooit gebruik.

Op Telegram volg ik zijn berichten dagelijks, en, zoals gezegd, ik weet dat zijn berichten betrouwbaar zijn uit jarenlange ervaring.

 

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, minplus zei:

Want 45 minuten heb ik gekeken naar een schitterend concert van de Talking Heads

@minplusWas dat Stop making sense?

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, minplus zei:

Yep.

En ik snap dat Tonski zo'n kostuum wil.😁

Dat is inderdaad een schitterend concert. Ik heb hiervan de tracks vanaf de DVD geript naar MP3 voor in de auto.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Generaal gearresteerd, landverraad er zullen nog wat koppen rollen. Progozjin is al gespot in een polyesther duikboot 😁

Die kan dus alleen van buitenaf geopend worden (en juist niet).🤔

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks dat we humane straffen opleggen in de westerse maatschappij voor oorlogsmisdadigers loopt hij de FSB in Belarus in de armen met z'n 8000 manschappen.

Zo'n corrupt volk blijft niet stil natuurlijk dus hij zal wel snel verraden worden.

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Belarussen gevraagd wordt tegen Oekraïne ter vechten, hoop ik dat ze ja zeggen om vervolgens in Oekraïne massaal de kant van Zelensky te kiezen. 

Soort van "unfinished business" van een paar jaar terug....

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...