Ga naar inhoud


Viaplay gaat klanten haperende F1 stream compenseren.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Na maandelange klachten over haperende weergave van F1 wedstrijden door klanten van Viaplay is er nu kans op compensatie.

De oorzaak moet wel bij Viaplay liggen en niet een haperende internet verbinding bij de klant.

De klantenservice is regelmatig overbelast en slecht bereikbaar.

De helft van de klanten denkt aan opzeggen of het bestaande contract niet verlengen.

 

Ik vraag mij af, of de F1 organisatie nu met streaming meer geld ontvangt als in het verleden, toen de rechten verkocht werden aan tv zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Consumenten organisaties hadden daar al eerder op aangedrongen.

Of en hoe eenvoudig deze vergoedingen kunnen worden aangesproken via de klantenservice is nog niet helder.

Dat Viaplay stelt geen reden te hebben gevonden voor storingen in hun netwerk is natuurlijk opmerkelijk, maar de stream gaat via een internet provider.

 

Ik mag me gelukkig prijzen, ik heb geen opmerkelijke storing gezien bij de races van F1.

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, ceesv said:

Ik vraag mij af, of de F1 organisatie nu met streaming meer geld ontvangt als in het verleden, toen de rechten verkocht werden aan tv zenders.

Waarschijnlijk wel. Kijk maar naar de namen van de sponsoren op de wagens. Vroeger had je Philips, Miele en Rizla.

 

Nu ken ik de sposoren niet meer, wat zijn Sploink, Deeptarce, Bitycon of Varos.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 20-6-2022 om 09:29, Tonskidutch zei:

Ik mag me gelukkig prijzen, ik heb geen opmerkelijke storing gezien bij de races van F1.

 

tot afgelopen zondag 10 juli 2022

 

inderdaad kan ik me voorstellen dat je

 

Op 20-6-2022 om 08:51, ceesv zei:

denkt aan opzeggen

 

misschien dat er teveel netwerk verkeer bij de Ziggo internet provider was maar alle andere streams doen het gewoon vloeiend.

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, edbe zei:

ik hou me liever bij satelliet en lineaire tv signalen

 

Voor zolang het nog duurt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het zou best kunnen zijn dat je weer een CB bakkie moet aanschaffen om met de andere forumleden te communiceren als de crisis nog erger wordt.

En de Chinezen de 3G 4G 5G laten crashen op verzoek van Poetin. Internet welk internet?

 

breaky breaky, 81E voor Sammie, come in please!

Drinkin' Bout You

Nathan Ozug, Nora Jones

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja het zou best kunnen zijn dat je weer een CB bakkie moet aanschaffen om met de andere forumleden te communiceren als de crisis nog erger wordt.

En de Chinezen de 3G 4G 5G laten crashen op verzoek van Poetin. Internet welk internet?

 

breaky breaky, 81E voor Sammie, come in please!

Ja heeeee.......dan moeten we ook weer volop gaan roken en het liefst sigaren om ons weer te voorzien van de juiste rooksignalen🤪

 

on topic:

Wanneer je live televisie gaat streamen gaat dit tot nog altijd ten koste van de kwaliteit van het beeld. Streaming vind ik nog steeds beneden de maat voor sportevenementen, zelfs bij biljarten kun je het verschil zien. 

Dat Viaspeel denkt dat dit juist met de F1 wel zou moeten luken is wel gebleken. Ik heb zelf F1pro TV en daar wordt het beeld ook regelmatig terug geschroefd in kwaliteit. Kan ik via een open kanaal de F1 volgen in HD gebruik ik die mogelijkheid omdat dat nog altijd het mooiste beeld geeft.

Viaspeel zou alles moeten terug betalen als we zo zien wat ze leveren en zeker nadat ze die enorme grote uitspraken hebben gedaan en er niets van nakomen.

Beeld is gewoon matig of het is er niet via de app streamend naar je tv.

App is zeer matig loopt regelmatig vast.

Presentatie van een goedkope mevrouw die niet op de hoogte is en dus niet de juiste vragen stelt en zelfs de spelregels niet kent of snapt.

Een pitspoes waarvoor hetzelfde verhaal geld.

Meeliften op een andere organisatie en dan doen of ze iets nieuws zijn begonnen.

Twee dorps idioten die commentaar geven of ze voor een kleuterklas staan en totaal niets zien van de strategie.

Lipsync. hebben ze nooit van gehoord gewoon niet om aan te zien wanneer er een gesprek is met de winnaar na de race😭

Een servicedesk die niet eens Nederlands ondersteunt en past copy gebruikt in hun antwoorden (bekijk de viaplay review maar eens)🥶

En dan de prijs die ze je laten betalen voor een wanprestatie.

 

Mijn schoonzoon heeft een jaar abbo op deze zooi en komt bij ons kijken omdat hij klaar is met deze afzetters maar wel voor een heel jaar betaald heeft.

Hij heeft al diverse malen een e-mail gestuurd waarin hij zijn geld terug wil krijgen voor de resterende maanden maar er komt een standaard berichtje terug in het engels dat hij zijn verbindingen moet nakijken en het internet van hem waarschijnlijk de oorzaak is.... glasvezel verbinding waar hij regelmatig voor zijn werk even 30gb laat binnen rollen binnen no time. (audio visuele bewerking) Tja dat internet daar zit de fout.....bij Viaspeel hun servers ja en nergens anders.

Ik ben benieuwd of hij iets terug krijgt.......

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

F1 kijk ik gratis bij Hesgoal zolang het nog duurt. Tenzij het FTA op een Duitse of Engels kanaal gratis wordt uitgezonden, dan kijk ik daar, mede omdat het dan op m'n TV en niet op m'n Mac is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

F1 kijk ik gratis bij Hesgoal zolang het nog duurt. Tenzij het FTA op een Duitse of Engels kanaal gratis wordt uitgezonden, dan kijk ik daar, mede omdat het dan op m'n TV en niet op m'n Mac is.

Bij mij toch veel haperingen op Hesgoal. Bovendien krijg ik van mijn antivirus Kaspersky , de melding onveilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De viaplay app is een drama. Op mijn tab is het niet te doen. Hd streams van settop box of netflix / disney+ of youtube gaan vlekkeloos. In plaats van compenseren kunnen ze beter die app verder ontwikkelen.

 

Streamen via Chromecast werkt beter, hoewel de kwaliteit te wensen overlaat.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, astro iris zei:

Bij mij toch veel haperingen op Hesgoal. Bovendien krijg ik van mijn antivirus Kaspersky , de melding onveilig.

M'n iMac weert automatisch alles wat niet deugt. Hesgoal is goedgekeurd.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...