Ga naar inhoud


sky deutschland met oscam op zwart


wilbe

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Men is 4 dagen geleden begonnen met het omzetten van de versleuteling.

 

Sky schakelt geleidelijk alle kanalen om met nieuwe beveiligingsfuncties, het zogenaamde ICAM.

 

Ze zijn op op transponder 12.304 begonnen met de volgende kanalen:

 

- Sky Cinema Best OF HD
- Sky  HD
- SyFy HD Duitsland

- Sky Sport Nieuws HD Duitsland
- Sky Bundesliga HD 1
- Sky Sport Bundesliga 4 HD
- Sky Sport 5 HD
- Eurosport360 HD 3

 

Voorlopig is het gedaan met oscam voor deze zenders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar sky deutschland met oscam op zwart

Het was te verwachten maar het heeft nog lang geduurd, wel heel jammer natuurlijk.

Ik las dat hiermee, het aanpassen van de beveiliging, minstens 20% meer omzet kan worden gemaakt op verhuur en aankoop van officiële Sky receivers. Ook dat er al nep CCcam ontwikkelaars op je geld uit zijn.

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

of het werkt omgekeerd want vele duitsers zitten met eigen apparatuur

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik lees schijnt er al een oplossing te zijn.

 

Overigens ICAM is al ouder alleen moet dan softcam ICAM ondersteunen dus private versions en je moet streamrelay gebruiken of het moet ingebakken zijn in de image of een nog specialere softcam die in staat is om bij nieuwere boxen direct het CSA deel te omzeilen. 

 

Wordt allemaal wel erg ingewikkeld. De veel goedkopere oplossing voor de hobbyist is een grijs iptv abo nemen. Dus wat schiet SKY er mee op, uiteindelijk heel weinig denk ik. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, wilbe zei:

Voor de formule f1 fans is er nog beeld op servus hd  Oostenrijk

ook nog op SRF zwei HD zwitserland (laat ik toevallig een vriendschapskaartje van de zwitsers hebben)

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2022 om 13:31, Codx zei:

Wordt allemaal wel erg ingewikkeld. De veel goedkopere oplossing voor de hobbyist is een grijs iptv abo nemen. 

Grijs IPTV gaat ook niet werken als er geen input meer is. Alhoewel de criminaliteit gerust 64 SKY-Q boxen naast elkaar zet en via Sat->IP de boel weer aan een server levert… Er zijn nog SKY kanalen ‘leverbaar’ via de diverse Duitse kabelaanbieders (VF) en die werken (nog) met kaart.. Pas als die verdwijnen wordt het voor velen echt lastig….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Grijs IPTV gaat ook niet werken als er geen input meer is. Alhoewel de criminaliteit gerust 64 SKY-Q boxen naast elkaar zet en via Sat->IP de boel weer aan een server levert… Er zijn nog SKY kanalen ‘leverbaar’ via de diverse Duitse kabelaanbieders (VF) en die werken (nog) met kaart.. Pas als die verdwijnen wordt het voor velen echt lastig….

 

Wat een vreemde reactie Mimisiku, waarom zou er geen input zijn? Je zegt notabene zelf al dat ze zenders van de kabel kunnen pakken of door provider boxen te gebruiken. Maar dat is een zaak van de IPTV boer en hoeven wij ons als kijkers toch niet druk over te maken, zolang jij je favoriete programma maar kan bekijken is het prima. 

 

En besef nou eens dat gebruik van oscam met allerlei proprietary code er in ook illegaal is.  Kortom laat de opmerkingen beter achterwege en geniet van de mogelijkheden die geboden worden. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ik eigen kaarten gebruik zie ik OScam niet als illegaal. De content provider mag dat vinden. Eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. Ik hanteer nog altijd “ik betaal, dus ik bepaal”. Mochten die mogelijkheden niet meer gaan dan gaat het er gewoon uit….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...