Ga naar inhoud


sky deutschland met oscam op zwart


wilbe

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Op 29-6-2022 om 17:27, ceesv zei:

 

Voorlopig is het gedaan met oscam voor deze zenders.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 3-7-2022 om 00:32, Mimisiku zei:

Zolang ik eigen kaarten gebruik zie ik OScam niet als illegaal. De content provider mag dat vinden. Eerlijk gezegd boeit me dat ook niet. Ik hanteer nog altijd “ik betaal, dus ik bepaal”. Mochten die mogelijkheden niet meer gaan dan gaat het er gewoon uit….

ik heb nu nog 4 kaarten die draaien met oscam (tvv,cd, tivusat en een poolse (niet in nagra).

als de dag er komt, dat dit niet meer kan, dan behoud ik mij misschien cd, naast de kabel.

Maar als er om de haverklap problemen zijn met de witte module die ik heb, gaan ze er ook uit, tenzij ze me een rode cam ter omruiling aanbieden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2022 om 13:31, Codx zei:

Wat ik lees schijnt er al een oplossing te zijn.

 

Overigens ICAM is al ouder alleen moet dan softcam ICAM ondersteunen dus private versions en je moet streamrelay gebruiken of het moet ingebakken zijn in de image of een nog specialere softcam die in staat is om bij nieuwere boxen direct het CSA deel te omzeilen. 

 

Wordt allemaal wel erg ingewikkeld. De veel goedkopere oplossing voor de hobbyist is een grijs iptv abo nemen. Dus wat schiet SKY er mee op, uiteindelijk heel weinig denk ik. 

heb ooit een testlijntje hier en daar genomen, maar op een scherm van 139 cm diagonaal, trekt dit gewoon op niks.

de zenders die ik wil op sky duitsland, zitten enkel op de kabel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! En eind deze week komt daar nog een TiVuSAT kaartje bij….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sattv4iedereen,

 

 

Quote

ik heb nu nog 4 kaarten die draaien met oscam (tvv,cd, tivusat en een poolse (niet in nagra).

 

Geloof je dat Nagra niet open zou kunnen zijn ?

 

Zonder antwoord en vragen was er nooit een CCcam of OScam geweest !

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zilverster zei:

@Mimisiku,

Dat is een goeie, iedere kaart die je hebt betaal je voor, gr.

 

Hij kan er wel voor betalen maar zelfs de kaart is vaak fysiek niet eens je eigendom. Bovendien mensen die CS of IPTV hebben betalen natuurlijk ook, en zelfs een klein deel van die kosten belanden weer bij de originele content providers en distributeurs.  :-)  

 

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, tetron zei:

Vrienden van ons uit Duitsland  nemen hun kaart mee naar ons in Kamperland. 

Werkt deze dan ook in de Vu zero  met open pli 8.2.? 

 

Nee,  maar eerder deed die dat zonder de juiste sleutels ook al niet.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

en met deze patch weer open:)

 

Quote

OSCam r11711-798 with icam patch for Sky DE

 

 

1. Accept OSCAM config files and enter old line in the reader.

 

2. in the Enigma settings/extras (ATV: MENU/SETTINGS/OPERATION & INTERFACE/ system settings): Set Integrate ECM in HTTP streams to YES Decrypt HTTP Streams NO Decrypt received HTTP streams NO

 

3. Install OScam binary ARM simply exchange old oscam binary under path var/bin ATTENTION: The name of the new binary must be changed to the name of the old binary.

 

4. If OScam doesn't start, libcrypto 0.9.8 is probably missing. This can be fixed with a symlink via the console: Check which libcrypto version you have by going to the folder: /usr/lib/ or /lib/ to: libcrypto.so Looking for. Depending on the version, then run the following commands via Telnet: ln -s /usr/lib/libcrypto.so.1.0.2 /usr/lib/libcrypto.so.0.9.8 or ln -s /lib/libcrypto.so.1.0.2 /usr/lib/libcrypto.so.0.9.8 Version 1.0.2 serves as a placeholder... match this to the version you find in your box.

 

5. Import channel list. Copy the file to etc/enigma2 and then edit the bouquets.tv file there and enter the following: #SERVICE 1:7:1:0:0:0:0:0:0:0:FROM BOUQUET "userbouquet.SkyICAM.tv" ORDER BY bouquet

 

 

 

enigma2-plugin-softcams-oscam-icam-arm_11711_all.ipk.rar

oscam-icam.rar

aangepast door Windhoos

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Windhoos zei:

en met deze patch weer open:)

Windhoos heb je dit zelf getest en zoja laat eens een screenshot zien.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, theparasol zei:

En alweer een "private" patch erbij... oscam is opensource / GPL

Maar blijkbaar is het voor sommigen altijd maar nemen van de community en nooit eens wat teruggeven.

Enfin, ik ben benieuwd of en wanneer deze icam patch zijn weg vind naar de officiële repo op streamboard.

 

ik denk dat je voor alsnog een boxkey nodig bent met bijbehorende kaart. 

screen2.png

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...