Ga naar inhoud


sky deutschland met oscam op zwart


wilbe

Aanbevolen berichten


Maar heb je een eigen kaart of komt eea via een lijntje.?  En heb je sleutels moeten invoeren of gebruiken ze een ingebakken setje.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je niet praten van 'het werkt'. Dit gaat via een WAN sharing. Probeer het nu maar eens met je eigen kaart.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet stabiel is ook waardeloos en dus geen oplossing!

 

En sinds april 2014 is WAN sharing formeel verboden en destijds ook met grote acties tussen internet providers alsook paytv providers hard aangepakt. De kleine mannen werden geroyeerd door de paytv provider en de grote jongens met hun servers gingen allemaal stuk voor stuk voor het bijlblok. Staat ook allemaal te lezen op Sat4All.

 

Zo ook in het buitenland. Er worden nog steeds regelmatig servers opgerold en hun klanten worden ook gedagvaard en bij verstek veroordeeld tot hoge boetes.

 

 

  • Haha 2

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zit je allemaal te verzinnen Tonski, je hebt niks beters te doen he....

 

Anyways ik heb deze oscam getest.  Voor een gemiddelde kijker is dit een veel te ingewikkelde oplossing met stream relay. Ik meen dat Ncam het vroeger zonder streamrelay te gebruiken kon (AFN) maar dan moet er wel eerst icam support in zitten.   

 

Bovendien het werkt niet goed.  Wat ik kan zien is dat CW0 wel goed is maar CW1 niet, daardoor hapert het beeld om de 7 sec..  Nu kan dit komen omdat de bron CW's niet goed zijn, bijv. allemaal afkomstig van hetzelfde kaartje (waarschijnlijk cache)  Eigenlijk zou je het moeten uitproberen met een eigen kaartje.. maar dan heb je uiteraard wel de pairing gegevens nodig.  

 

En dan vraag 2.. is de ingebakken icam informatie niet gekoppeld aan 1 kaart of werkt het dus voor alle kaarten.

 

Helaas beschik ik niet meer over een SKYDE kaart, maar wel een SKYUK kaartje.. even kijken of we daar nog iets mee kunnen.  Wel lastig want dan moet ik eerst een bouqet maken hiervoor..

  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2022 om 19:17, theparasol zei:

En alweer een "private" patch erbij... oscam is opensource / GPL

Maar blijkbaar is het voor sommigen altijd maar nemen van de community en nooit eens wat teruggeven.

Enfin, ik ben benieuwd of en wanneer deze icam patch zijn weg vind naar de officiële repo op streamboard.

 

https://trac.streamboard.tv/oscam/changeset/11712

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...