Ga naar inhoud


(defecte) telefoon benaderen


joker55

Aanbevolen berichten

Nou, mijn vrouw had weer wat. Tijdens vakantie maken wij fotoos met de telefoon, maar bijna op de laatste dag liet ze haar samsung telefoon in de WC vallen..... op het bedienen van het touchscreen lijkt alles te werken. Je kan dus niet de telefoon unlocken. Maar als ik haar bel, gaat hij vrolijk over, je kan helaas niet antwoorden.  De telefoon kan je ook opladen, je ziet op het scherm de batterij status (van 30% naar 100% etc)  Nu staan er een aantal leuke fotoos op, ik heb de telefoon thuis aan de USB poort gehangen, maar helaas, de telefoon is gelocked, dus de map DCIM is niet te benaderen.

 

Is er een mogelijkheid om via een aparter toetscombinatie, en dan de unlock code (vier cijfers) toch erin te komen?  Of is het echt jammer, over en uit, in de kliko.

Google cloud, en one drive was niet geactiveerd, dus helaas geen backup.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je mobiel is ingesteld dat foto's automatisch op de memory kaart worden opgeslagen, haal je die memory kaart er gewoon uit en die stop je in je pc.

Het is natuurlijk een lapmiddel, want de problemen met je mobiel zijn niet verholpen.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat minplus schreef heb ik ook een keer gedaan, die van mij was in de sloot gevallen toen ik aan het vissen was , eruit gehaald  en thuis meteen de accu eruit en op de radiator gelegd met een krant eronder ,wel met de accu aansluiting naar boven zodat de waterdamp eruit kon , na vier dagen accu erin en !!!alles deed het weer , maar je moet geduld hebben , een xtra geheugen kaart is natuurlijk makkelijker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Worden je foto's niet gesynchroniseerd?

Als dit het geval is, inloggen via je pc.

Ga naar Google. Log in op het account van je vrouw ( gmail account).

Klik op de negen bolletjes rechtsboven en kies foto's.

Daar zie je al de foto's staan.

 

Mvv

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal dank voor de antwoorden.  helaas niets helpt.

direct al op de camping de telefoon in de zon gelegd, goed warm gemaakt (was bijna niet te pakken), daarna in een plastic zak met rijst erin.

 

fotoos staan in het interne geheugen, geen extra mem kaart.

met een extern keyboard was interessant,, maar ik heb hem niet.  ga ik eens proberen misschien.

fotoos worden ook niet gesynchroniseerd, of aangemeld bij windows.

 

is nu al 10 dagen geleden, inmiddels nieuwe phone gekocht, en verlies geaccepteerd.

oude sim kaart kon gewoon eruit, en in de nieuwe worden geplaatst, werken met bestaande nummer.

alleen contacten lijst weer aanmaken, en diverse apps installeren.

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan altijd nog overwegen je telefoon bij de lokale toestel reparateur aan te bieden voor een nieuw touchscreen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, joker55 zei:

fotoos worden ook niet gesynchroniseerd, of aangemeld bij windows.

 

Standaard staat dit toch aan en beeft niets met windows te maken.

Als je op de nieuwe phone inlogt met hetzelfde account zouden de foto's moeten terug zijn.

 

Anders toch synchronisatie maar aanzetten?

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2022 om 15:30, joker55 zei:

....

alleen contacten lijst weer aanmaken, en diverse apps installeren....

Mijn contacten staan allemaal in mijn google account, mijn apps trouwens ook. (mijn foto's komen ook in mijn google account, maar die bekijk ik liever via mijn SD-kaart omdat ik dat makkelijk vind -ik sorteer mijn foto's in mappen- ,ik lees dat je een nieuwe mobiel hebt gekocht, ik raad je aan om alles te laten synchroniseren.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...