Ga naar inhoud


HDTV pakket


SoarSat
Ga naar oplossing Opgelost door Noordzee,

Aanbevolen berichten


Nadat de SD-zenders van de satelliet verdwenen zijn in nov.2016, is er feitelijk geen grond meer om voor HD-zenders extra geld te vragen. In feite is het een achterhaald pakket dat al 6 jaar niet meer bestaat.
Nu bestaan er 3 pakketten van een satellietabonnement en dat is Riant, Royaal en Rijk, zie: https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/20221118-technisch-overzicht-satelliet-zenders.pdf

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, je wordt gewoon opgelicht door extra te vragen voor iets wat al tig jaren niet meer bestaat.  Dat geeft wel aan wat voor club het eigenlijk is. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn truc was altijd om te dreigen met opzeggen. Zo kreeg je dan weer extra korting op je pakket.. Na het verdwijnen van Discovery Networks die dreiging uiteindelijk doorgevoerd… Overigens had ik altijd contact met de WebCare van CDS dat ging altijd prima..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Codx zei:

Inderdaad, je wordt gewoon opgelicht door extra te vragen voor iets wat al tig jaren niet meer bestaat.  Dat geeft wel aan wat voor club het eigenlijk is. 

 

Dat weten we pas als bekend is wat het totaal bedrag is wat die mensen betalen en welk TV pakket ze daar bij krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Old Satterhand zei:

 

Dat weten we pas als bekend is wat het totaal bedrag is wat die mensen betalen en welk TV pakket ze daar bij krijgen.

 

het totaal bedrag is consistent te hoog en ook hoger dan wat zo'n pakket nu kost (of er moet een korting bedongen zijn) maar de prijs van de 2e en 3e kaarten wordt ook steeds verhoogd zonder dat je er om vraagt, en die kunnen ze wel aanpassen. Maar als het in het voordeel van de klant is passen ze niks aan.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar wat is het bedrag wat ze totaal voor die extra kaart betalen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Maar wat is het bedrag wat ze totaal voor die extra kaart betalen?

 

In ieder geval 5 euro te veel, het maakt niet uit wat hij betaald voor de 2e kaart, misschien heeft hij wel korting.   

 

En pas ook op als je belt en ze zgn iets voor je aanpassen, dan proberen  ze vaak een nieuw 1of 2 jarig abo aan te smeren of ze halen uitgebreidere pakketten weg van je 2e/3e kaart. Vroeger kreeg je bijv. Entertainment (royaal) pakket als je op de 1ste kaart Entertainment of Toppakket had. Zorg dat je weet wat je hebt en test het desnoods voordat je belt.  

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar aanleiding van dit onderwerp heb ik ook even gekeken, zit al heel lang bij CD eigenlijk nooit naar de afschrijvingen.

Nu dan toch even gedaan en het blijkt dat het hier ook nog steeds in de nota zit

HDTV pakket € 5,00 per maand 

Extra (Rijk) kaart € 6,50 per maand

Rijk € 26,95 per maand

Totaal € 38,45 per maand.

 

Vind dat eigenlijk wel erg veel worden, zeker als er iets in rekening wordt gebracht wat er helemaal niet meer is.

 

Wij hebben in 4 ruimtes een televisie staan waarbij de keuken en de kamer zijn voorzien van een satellietontvanger met een kaart.

 

De overige tv's gebruiken we met behulp van de smart telefoon via wifi en zo'n Google Chromecast geval.

Ik vind dat gedoe via de telefoon maar nix.

 

Mijn vraag: Is de telefoon te vervangen voor bijvoorbeeld een kastje die verbonden is met het internet en zodoende de zenders van CD kan bekijken en dan graag op dezelfde wijze als met mijn satellietontvanger (daar ga je van het ene kanaal naar de andere)

 

Ben een volstrekte leek op dat gebied.

 

 

 

aangepast door Adeo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
13 minuten geleden, Adeo zei:

Extra (Rijk) kaart € 6,50 per maand

Bij mij kost de extra Rijk kaart € 9,50

 

Het kan zijn, dat jij sommige zenders extra hebt, welke afgerekend worden onder de noemer hdtv pakket.

Door de jaren heen is het een grote wirwar geworden, die Canaldigitaal pakketten.

Zo zat Brava HD en Penthouse vroeger alleen in het HDTV pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou @ceesv , heb het ook even gemeld bij CD en kreeg de volgende reactie:

 

Bernd van Canal Digitaal.

 

Ik zal een verzoek voor je doen om dit niet meer op te voeren in de nota.

 

Kan je hiermee uit de voeten?

 

--

 

 

Reageer direct op deze e-mail, of ga chatten.

 

On Thu, 29 Dec 2022 16:55:38 GMT xxxxxxxxxxx wrote:

 

xxxxxxxxxxxx is mijn e-mailadres

 

On Thu, 29 Dec 2022 16:44:51 GMT xxxxxxxx wrote:

Ik ben eens naar ons abonnement aan het kijken en zie daar nog steeds een HDTV pakket staan terwijl ik rijk heb. waar heb ik dat pakket nog voor nodig

 Dat HDTVpakket bestaat al jaren niet meer

 

Heb zelf nog geen reactie gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben benieuwd wat eruit komt, In het beste geval wordt het teveel betaalde gecrediteerd, mogelijk onder verrekening van de actuele prijs voor de eventuele 2e kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag aan de afrekeningen van de laatste maanden die te zien zijn bij CD dat dit al erg lang loopt, in ieder geval vanaf juni 2022.

Zal de bankafschriften er maar eens op naslaan.

En als ik via dit forum een oplossing krijg voor het ontvangen van CD met een kastje, heb ik die tweede kaart ook niet meer nodig.

Wij kijken toch maar op 1 tv tegelijk.

 

De satelliet ontvanger blijft, kijk graag naar (buitenlandse) kanalen met echt nieuws en dat is zo goed als niet meer te vinden bij de Nederlandse commerciële zenders.

aangepast door ceesv
Off-topic vraag verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...