Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 17:44 Geplaatst: gisteren om 17:44 Op 14-8-2023 om 17:39, D-box zei: Die ik ook niet vergeet is onze member @Sjaak(k), die kon de boel op zn kop zetten met zijn "Inline versterker" wat heb ik genoten van die discussie. Sjaak(k) leeft al bijna 2 jaar niet meer. Hij is op 3 Februari 2024 overleden. Ik las het per toeval vandaag op het web. Het ga je goed Sjaak(k). 🥺 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
minplus Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Tsjeezus, ja, Sjaak(k). We missen hem. Ik iig wel enorm. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Bigfoot Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden RIP Sjaak(k), het waren mooie tijden op het forum met jou.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Hier staat het: https://a03.veron.nl/silent-key-2024/ 1 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ja jammer zeg, maar het vermoeden dat hij zwaar ziek was had ik al gekregen via de pm's van hem. Er zullen nog wel meer zijn overleden, weggevallen waar we het niet meer van kunnen achterhalen. Sunset Kate Bush
Gerdy Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Tsja, de trein blijft maar doorstomen hé. Ik stapte onlangs in de 8ste wagon; zit in de rijrichting en kan dus niet achterom kijken om te zien of er nog een 9de aanhangt 🤣 Van deze gelegenheid maak ik gebruik om iedereen en elke familie een zalige kerst en een gelukkig 2026 toe te wensen! Gerdy
Mojo Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Dank je Ydreg 🙂 En als je gewoon vooruit blijft kijken dan stap je automatisch in de 9e wagon. Alle beste wensen. 5 uren geleden aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen