Ga naar inhoud


Historie Sat4all.com


Checkin

Aanbevolen berichten


Mensen zijn nu eenmaal mensen en iedereen is anders en reageert anders.

Met dat gegeven moet je door het leven. Kwaad maken ergens om daar heb

je alleen jezelf maar mee en lost niets op. Ik heb geleerd vergevingsgezind

te zijn en... dat bevalt mij prima. Op excessen reageer ik niet. Dooft vanzelf

Daarom heb ik jaren geleden wel mijn voetnoot aangepast..

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-8-2023 om 10:26, Michel zei:

Ik ben eerlijk gezegd blij met de huidige situatie...

.

@Michel

De rest heb ik uit de quote geknipt.

 

Ik ben het ermee eens dat de huidige situatie beter is dan vroeger.

Ik was lid geworden van dit board vanwege de kennis van de members.

Voor de rest kreeg ik alleen alleen maar bannen van Toxic en van Johan45.

Voor een deel van die bannen was ik weldegelijk verantwoordelijk, maar voor 80% waren ze onterecht..

 

Wie herinnert, zich niet de Gouden Schopstoel?

Ik vond het totaal onaxeptabel dat members van ons publiekelijk voor schut werden gezet.

Nu is dit board op de goede weg; houwe zo!

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
32 minuten geleden, D-box zei:

Voor een deel van die bannen was ik weldegelijk verantwoordelijk, maar voor 80% waren ze onterecht..

 

Bijzonder... Volgens jou ben je dus onschuldig :D

 

Volgens jouw account informatie heb je waarschuwingen gekregen van zo'n beetje het hele moderators team en als ik zo naar de inhoud kijk was 99% daarvan meer dan terecht terecht. ;) 

 

Maar goed, genoeg ouwe koeien :)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, D-box zei:

Wie herinnert, zich niet de Gouden Schopstoel?

Ja dat had men veel beter moeten handhaven 😁😜

Doei @D-box 😁😁😁

 

Maar onderwijl waren er heel goede tips en veel hulp voor die echte problemen met overstappen van de ene naar de andere receiver en de schotels die plots 23,5 Oost moesten gaan ontvangen. Alsook de overstap van enigma naar enigma2.

Elke avond gonsde het op het forum met tips, hulp en gewijzigde configuraties.

En natuurlijk ging het over de beste weergave op je beeldscherm, CRT of Plasma, naderhand op LCD LED.

Met een desbetreffend SatellietTV pakket had je zelfs Dolby Surround of Dolby Digital op je Home Cinema.

 

ik zag net Michel z'n respons, dat gebeurde terwijl ik aan het schrijven was

 

 

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht ook aan de man die de moppen-topic ooit begon. Ik heb zijn naam proberen te vinden maar kreeg het niet voor elkaar. Die had het hier goed voor elkaar totdat hij het met iemand aan de stok kreeg. Precies weet ik het niet meer maar de beste man is naar een ander forum gegaan en was verdwenen.

 

Zijn erfenis is een van de langst lopende topics!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Wat heb ik genoten bij het lezen van dit topic 🤣🤣🤣!

En ik wil nu wel een en ander ophelderen: 30 jaar lang runde ik mijn sat-zaak in west vlaanderen maar dat heb ik nooit op het forum laten blijken om er bvb munt uit te slaan. Nooit heb ik pogingen ondernomen om via eender welke weg of PM spullen te verkopen. Mij hulp (vooral in het schotelpark) sproot gewoon uit mijn professionele ervaring in deze materie die ik gewoon aanwende om anderen op het forum te helpen en ik maakte gretig gebruik van mijn tekentalenten om dat allemaal "visueel" over te brengen 🤩.

 

Het is nu ook omdat ik pas enkele dagen geleden (30/09) mijn zaak definitief heb gesloten dat ik contact nam met Michel (lees verder) en hij mij de link van dit topic doorstuurde 🙏

Mijn zaak heb ik opgedoekt maar... ik kon het niet over mijn hart krijgen om enkele nog NIEUWE spullen naar het containerpark te dragen en het heeft ook geen zin om ze langer te bewaren. Wanneer ik wat tijd heb zal ik een lijstje plaatsen in het 2dehands topic. Het enige verschil tussen wat ik hier op het forum aanbied (in elk geval lager dan de aankoopprijzen) en wat men kan vinden op 2dehands sites of marktplaats is dat jullie er op mogen vertrouwen dat wat als nieuw aangeboden wordt, ook nieuw is!

En ja, deze maand word ik er 78 😇...

Waar is de tijd...

 

Gerdy / Ydreg

  • Like 2
  • Bedankt 1

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

 

ook ik ben blij met dit forum (ik ben lid vanaf 22 juni 2002.)

 

en hoewel ik schrijf op diverse forums in nederland en ook in het buitenland ( o.a. duitsland , engeland ) krijg ik hier toch de meeste respons en hulp.

 

zoals  van @Plepkeshenkie en @Mojo bij het vinden van een actuator (dit is slechts 1 voorbeeld , maar er zijn veel meer)

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...