Ga naar inhoud


Beeldkwaliteit NLZiet


Donkeyman
Ga naar oplossing Opgelost door Donkeyman,

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, Tonskidutch zei:

vliegen en muggen kun je bij daglicht helemaal gek maken met je zwart wit gestreepte luiken of gordijnen

de facetogen sturen dan waanzinnige patronen naar het zenuwstelsel en de hersenen die ze helemaal gek mak

 

zo en nu weer NLZiet

Misschien helpt deze ook tegen muggen, dan? 🤔

Testbeeld - Wikipedia

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die helpt alleen tegen talk shows met stierlijk vervelende moderatoren.

"nederlandse-talkshows-veel-praten-over-politiek-maar-weinig-met-politici" bron NRC

Fox News debielen geven het voorbeeld, want wegens de kijkcijfers.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2023 om 19:13, Mimisiku zei:

Verrekijker = lens!

Nee, Mimisiku, absoluut niet. Een lens bundelt alleen de stralen en die werkt bij een roofvogel exact als bij ons.

Maar met een 10x dichtere pakking heb je een 10x scherper beeld en  ziet hij een muis op 100 meter hoogte waar wij hem op 10 meter zouden kunnen zien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ziet alles er goed uit.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt. Ik las ook al nergens anders klachten, dus de oorzaak moest bij mij liggen.

 

Mijn Mi box bleek zelf bedacht te hebben dat het beeldformaat 720p60 moest zijn waarop de NLziet app natuurlijk de kwaliteit terug schroefde. Waarom hoge kwaliteit op een apparaat dat toch maar 720P kan? Geen idee hoe dit is gebeurt, wellicht een probleem met de HDMI handshake bij het aanzetten.

De instelling voor het beeldformaat weer goed gezet, en het probleem is weg.

 

Ik dacht in eerste instantie dat NLziet de kwaliteit omlaag had gezet om de problemen met Android TV boxen tijdelijk te omzeilen. Dat is gelukkig niet het geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, zeeteefje zei:

Bedankt. Ik las ook al nergens anders klachten, dus de oorzaak moest bij mij liggen.

 

Mijn Mi box bleek zelf bedacht te hebben dat het beeldformaat 720p60 moest zijn waarop de NLziet app natuurlijk de kwaliteit terug schroefde. Waarom hoge kwaliteit op een apparaat dat toch maar 720P kan? Geen idee hoe dit is gebeurt, wellicht een probleem met de HDMI handshake bij het aanzetten.

De instelling voor het beeldformaat weer goed gezet, en het probleem is weg.

 

Ik dacht in eerste instantie dat NLziet de kwaliteit omlaag had gezet om de problemen met Android TV boxen tijdelijk te omzeilen. Dat is gelukkig niet het geval.

Dat terug springen naar 720P is een bug in de Mi Box, daar heb ik ook een tijdje last van gehad tot ik er een nieuwe HDMI switch tussen heb gezet die alles ondersteund, sinds dien geen last meer gehad. En bij dat terug springen had ik geen keuze meer naar 50hz dus moest ik eerst de Mi Box herstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...