Ga naar inhoud


Dream Property GmbH… Het einde


Mimisiku

Aanbevolen berichten

23 uren geleden, Tech zei:

Er is geen enkele DM box die ook maar in de schaduw van de DM8k kan en mag staan.

ik heb die nieuwe modellen van Dreambox ( de 920 en de One ) echter nooit meer gekocht en of getest met verschillende images.

Kon ik me de laatste jaren ook echt niet meer permitteren gezien m'n omzet en winst.

 

Getest heb ik veel, ook nu nog met de ULTIMO4K.

Vergeet echter niet "dreamlovers" dat we soms vergelijkingen menen te moeten maken die eigenlijk niet fair zijn.

 

Ook de Vu+ sterft na de Dreambox uit omdat er veel betere alternatieven zijn die ten dele ook ons opgedrongen worden door providers maar ook omdat de ontwikkeling gewoon niet meer economisch relevant is voor de producenten.

 

 

 

 

 

 

 

 

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een heel leger van die zooi in mijn hobby lade liggen.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een ijskrabber oplader?😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch


Ik heb 2x de DM920 en 1x de DM900 en de VU Ultimo 4K en een HD51 allemaal met de openpli firmware erop.

Ik heb ook een aantal jaren geleden 2x een DM8000 gehad ook een prachtige ontvanger maar je kunt die DM8000

niet vergelijken met de DM920 die DM920 is veel sneller met zappen als die trage bak van DM8000, en wat mooi was

dat je bij de de HD51 ook de afstandbediening van de Dreambox kon gebruiken bij openpli 4,  dit is nu niet meer mogelijk

en dat is jammer dat je na de openpli 4 versie die niet meer kan gebruiken want die HD51 is ook een super goed ontvangertje.

Ja, en de VU Ultimo 4K is ook een heel stuk trager met zappen als de DM920

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de VU+Ultimo4K als hoofdbox maar bezit ook de DM920, DM One en DM Two. Zappen onderling maakt bij mij niets meetbaar uit. ALS er al verschil in zit is dat voor mij niet waarneembaar. Op de Dreamboxen staat wel DreamOS (compatibele) firmware waarbij 1 met Multiboot (Alan Turing). Wel reageren de plugins op de DM One en DM Two razendsnel. Multiboot omschakelen gaat binnen 10 seconden. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sneller of langzamer zappen is ook voor mij geen issue. Ofschoon het ook van je abo afhangt (pleuriskaart) of en hoe je eventueel FCC ingeschakeld hebt.

Als ik kijk naar mijn oscam is de reactie tijd meestal beneden de 300 milliseconde, dat is dus minder dan een keer knipperen met je oog. Dat ziet geen hond.

While My Guitar Gently Weeps

Goerge Harrison, Rick Wakeman, Guy Protero, the Orion Strings

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Bigsat zei:

@Tonskidutch


Ik heb 2x de DM920 en 1x de DM900 en de VU Ultimo 4K en een HD51 allemaal met de openpli firmware erop.

Ik heb ook een aantal jaren geleden 2x een DM8000 gehad ook een prachtige ontvanger maar je kunt die DM8000

niet vergelijken met de DM920 die DM920 is veel sneller met zappen als die trage bak van DM8000, en wat mooi was

dat je bij de de HD51 ook de afstandbediening van de Dreambox kon gebruiken bij openpli 4,  dit is nu niet meer mogelijk

en dat is jammer dat je na de openpli 4 versie die niet meer kan gebruiken want die HD51 is ook een super goed ontvangertje.

Ja, en de VU Ultimo 4K is ook een heel stuk trager met zappen als de DM920

@BigsatMag ik vragen welke open pli je hebt draaien op de dm 900?

aangepast door wortellica
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een speciale versie van satpong, had ik ooit eens gevraagd aan hem en toen had die er een gemaakt en die werkt nog steeds perfect , maar hij maakt normaal alleen software voor de DM920, die versie die ik heb is van eind 2022 die ik nu nog heb draaien.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Bigsat zei:

Een speciale versie van satpong, had ik ooit eens gevraagd aan hem en toen had die er een gemaakt en die werkt nog steeds perfect , maar hij maakt normaal alleen software voor de DM920, die versie die ik heb is van eind 2022 die ik nu nog heb draaien.

Heeft Satpong deze ook gepost op dat board?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Nee daar gaat het nu om.

Wil de applicaties beheren om e-parted te installeren.

Helaas lukt dat niet, met geen enkele   extensie trouwens.

Vandaar mijn vraag over online applicaties?

Gr.

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...